Werk & Studie alle pijlers

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS

03-01-2010 21:56 60 berichten
Vandaag onze nieuwjaarsborrel gehad. De eigenaar heeft het personeel toegesproken, en laten weten dat de financiering van de onderneming zojuist volledig is afgelost. Het hele personeel is zich nu aan het bezatten om dat te vieren!

Zeg Rider...

Totaal aantal stemmen: 62

wat leuk man! drink er nog eentje! (47%)
eh, een nieuwjaarsborrel als je bedrijf uit één persoon best (15%)
kan je niet eens personeel aannemen om lastig te vallen met (10%)
aha. En? (29%)
Alle reacties Link kopieren
yeahhhhhh
leuk maar wat moeten wij daarmee?
quote:hompeltjepompeltje schreef op 03 januari 2010 @ 21:59:

leuk maar wat moeten wij daarmee?Eh, nou, je zou blij voor mij kunnen zijn. Of je afvragen wat je hier mee moet natuurlijk
Weer voor de spiegel gestaan Rider...

Van harte en een succesvol 2010!!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Maakt het voor de gang van zaken iets uit of de financiering is afgelost? Lijkt me een raar idee eigenlijk, een bedrijf geheel zonder vreemd vermogen erin. Moet er niet geinvesteerd worden?

Maar kennelijk is het een felicitatie waard, flapstaart dan maar he!
Van harte gefeliciteerd met het aflossen van de financiering! Bij de Rabobank haalt men nu ook opgelucht adem?

En dat maakt je blij dan dans ik wel even mee hoor!

Betekent dit goede vooruitzichten in deze karige tijden?
Gefeliciteerd! Ik drink mee om het te vieren. Was eigenlijk zonder directe aanleiding al begonnen...
Gefeliciteerd! Een rondje voor alle medewerkers, de voltallige directie ne de Raad van bestuur op mijn kosten!

Weet je wat, geef de aandeelhouders ook een borrel!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Drink er nog maar 1 rider!
Goed om te horen! Van harte.

En als je aan het eind van deze borrel opeens een tweemanszaak lijkt te hebben, dan weet ik zeker dat je de bodem van de drankfles goed geraakt hebt.
Oei, ik zou iets willen zeggen over de topictitel, maar das een beetje een gevoelige snaar nu...

Gefeliciteerd Rider!
Iets over hoofdletters cake??

Maarreh feli, R!!
Wat een super nieuws Rider!
Iets in die richting ja Rooss...
quote:Vl43inder schreef op 03 januari 2010 @ 22:01:

Maakt het voor de gang van zaken iets uit of de financiering is afgelost? Lijkt me een raar idee eigenlijk, een bedrijf geheel zonder vreemd vermogen erin. Moet er niet geinvesteerd worden?

Maar kennelijk is het een felicitatie waard, flapstaart dan maar he!Nee, de BV was altijd al vrij van vreemd vermogen. Maar ik heb het eigen vermogen gestort vanuit een lening, en die is nu afbetaald. En dat is voor mij prive een belangrijke stap.
Rider, is dat fiscaal gunstig? En zo ja, zou je me dat uit kunnen leggen?
quote:wuiles schreef op 03 januari 2010 @ 22:01:

Van harte gefeliciteerd met het aflossen van de financiering! Bij de Rabobank haalt men nu ook opgelucht adem?Prive bankier ik bij ING, maar ja, die zijn wel blij denk ik
Van harte Rider!

Lekker begin van het nieuwe jaar!
Iets anders
Als het van de baas mag, gewoon doen
Gefeliciteerd!!!

Ben je niet bang dat het voltallige personeel morgen wat brakjes is na het vieren?

Oeh, Rider, gefeliciteerd!

Ik zeg: neem er nog eentje. Lekker met wat toastjes erbij.

Proost!

En gefeliciteerd natuurlijk, fijn begin van het nieuwe jaar! Ah weet je wat, ik vier het gewoon met je mee. Proost!
quote:nummerzoveel schreef op 03 januari 2010 @ 22:17:

Rider, is dat fiscaal gunstig? En zo ja, zou je me dat uit kunnen leggen?

Nope. Ik onderneem fiscaal heel ongunstig.

De omvang van mijn onderneming vraagt niet om een BV, IB-ondernemerschap zou veel gunstiger zijn. En dan ook nog eens niets financieren, noch de BV, noch in de BV, is allemaal niet fiscaal handig.

De reden dat ik het toch doe heeft alles te maken met vermogensbescherming. Ik ben extreem risico-avers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven