Werk & Studie alle pijlers

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS

03-01-2010 21:56 60 berichten
Vandaag onze nieuwjaarsborrel gehad. De eigenaar heeft het personeel toegesproken, en laten weten dat de financiering van de onderneming zojuist volledig is afgelost. Het hele personeel is zich nu aan het bezatten om dat te vieren!

Zeg Rider...

Totaal aantal stemmen: 62

wat leuk man! drink er nog eentje! (47%)
eh, een nieuwjaarsborrel als je bedrijf uit één persoon best (15%)
kan je niet eens personeel aannemen om lastig te vallen met (10%)
aha. En? (29%)
quote:biebelie schreef op 03 januari 2010 @ 22:22:

Gefeliciteerd!!!

Ben je niet bang dat het voltallige personeel morgen wat brakjes is na het vieren?

Ik vrees van wel, maar he, ze hebben ook al geen kerstvakantie gehad, en morgen zitten ze allemaal om 8:00 alweer bij een klant, dus ze mogen even beesten nu
quote:tangerine schreef op 03 januari 2010 @ 22:22:

Oeh, Rider, gefeliciteerd!

Ik zeg: neem er nog eentje. Lekker met wat toastjes erbij.

Proost!

[afbeelding]Goed plan, we gaan in polonaise naar de voorraadkast
Alle reacties Link kopieren
Of jullie nemen een collectieve vrije dag
Dank voor je toelichting, daar zou ik wel eens wat meer over willen horen. Maar dat komt wel op een ander moment, want nu is het eerst tijd voor feest! Ik neem ook een borrel op je. Proost!!!
Rider:

echt, dit mis je zo als je alleen werkt. Ik ben in een wat sentimentele feestbui, maar wat vind ik het toch leuk iedere keer om te merken dat ik hier dit soort dingen kwijt kan. Jullie zijn geweldig!
Het is wel duidelijk dat je veel alleen werkt en hoogtepunten viert, Rider. Schenk 's een tweede ronde in en zet 's wat happen op tafel. Hup.
Heerlijk, bitterballen met mosterd. Helemaal goed. Ik doe nog even een rondje polonaise.
Haha, ik moest even heel diep nadenken na het lezen van je OP.

Hoeveel flessen liggen er al in de tuin? doe je het rustig aan?

Gefeliciteerd, moet een goed gevoel zijn.
quote:Nijntje schreef op 03 januari 2010 @ 22:53:

Haha, ik moest even heel diep nadenken na het lezen van je OP.

Hoeveel flessen liggen er al in de tuin? doe je het rustig aan?

Gefeliciteerd, moet een goed gevoel zijn. Niet verder vertellen, maar ik drink melk

GEFELICITEERD!!!!!
.
quote:rider schreef op 03 januari 2010 @ 22:26:

[...]

Nope. Ik onderneem fiscaal heel ongunstig.

De omvang van mijn onderneming vraagt niet om een BV, IB-ondernemerschap zou veel gunstiger zijn. En dan ook nog eens niets financieren, noch de BV, noch in de BV, is allemaal niet fiscaal handig.

De reden dat ik het toch doe heeft alles te maken met vermogensbescherming. Ik ben extreem risico-avers.

Gefeliciteerd Rider. Dat is nog eens een fijn begin van het jaar voor je.

Bijkomend voordeel schijn te zijn dat een B.V. door klanten en leveranciers meer serieus wordt genomen dan een IB-ondernemer.

Je zegt extreem risico-avers te zijn. Heb je ook een holdingstructuur om je pensioen in de holding onder te brengen?
Hee, wat goed Rider, gefeliciteerd!
quote:Sophiepapa schreef op 03 januari 2010 @ 23:29:

[...]

Bijkomend voordeel schijn te zijn dat een B.V. meer serieus word genomen dan een IB-ondernemer door klanten en leveranciers.

Je zegt extreem risico-avers te zijn. Heb je ook een holdingstructuur om om je pensioen in de holding onder te brengen?Ben bezig die in te richten
Nogmaals gefeliciteerd.

*en ziet een taalfout in mijn eigen post en redigeert deze*

quote:Sophiepapa schreef op 03 januari 2010 @ 23:29:

[...]

Bijkomend voordeel schijn te zijn dat een B.V. door klanten en leveranciers meer serieus wordt genomen dan een IB-ondernemer.

Je zegt extreem risico-avers te zijn. Heb je ook een holdingstructuur om je pensioen in de holding onder te brengen?
Hoe voel je je vandaag, rider? Enorme kater, of weer helemaal frisch en fruitig?
quote:tangerine schreef op 04 januari 2010 @ 10:32:

Hoe voel je je vandaag, rider? Enorme kater, of weer helemaal frisch en fruitig?

Ik heb er al weer een productieve ochtend op zitten. Om 8:00 een verder leeg kantoor binnen gestommeld (klant had nieuwjaarsontbijt), wat memo's en rapporten afgemaakt, nog even met mijn accountant overlegd, en, eh, wat een duffe kop heb ik

Ik drink geen alcohol, dat scheelt in de katers, maar ik had wel wat vroeger moeten gaan slapen geloof ik
Op een zondag?
Ja, Brown Eyes, welkom in de wereld van de zelfstandige.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 januari 2010 @ 12:59:

Op een zondag?Ja, maandag tot en met vrijdag zijn voor klanten, zaterdag en zondag voor interne zaken, administratie, en borrels
Vreemd, zeg....
quote:Brown_Eyes schreef op 04 januari 2010 @ 18:04:

Vreemd, zeg....

Jemig wat een lekkere bijdrages heb je weer...

ongesteld ofzo?
Jeetje, loop je nou weer achter mijn reet aan?

Nee, jouw bijdrage is erg nuttig.

Als je maar wat op me te zeggen hebt, eng mens.

Bemoei je met je eigen.
O ja, als je wilt weten of ik ongesteld ben moet je langskomen, kan je zelf oordelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven