Ziekenhuisopname proefperiode
donderdag 10 maart 2016 om 21:57
donderdag 10 maart 2016 om 22:01
donderdag 10 maart 2016 om 22:41
quote:vivajaline schreef op 10 maart 2016 @ 22:01:
weet je zeker dat het 1 dag duurt
meestal het onderzoek zelf op 1 dag en de dag ervoor laxeren dan kun je ook niet werken dus twee dagen eruit
misschien is verlof geen gek idee. Kan dat?
Het lijkt me overigens geen reden om een overeenkomst te ontbinden na de proefperiode
Bij ons plannen ze de onderzoeken bijna altijd op maandag zodat de voorbereidingen in het weekend kunnen beginnen.
Zelf ben ik diabeet en ik moet daarom opgenomen worden. Ik heb mijzelf al 3x op zondagmorgen mogen melden in het ziekenhuis om op maandag het onderzoek te hebben.
weet je zeker dat het 1 dag duurt
meestal het onderzoek zelf op 1 dag en de dag ervoor laxeren dan kun je ook niet werken dus twee dagen eruit
misschien is verlof geen gek idee. Kan dat?
Het lijkt me overigens geen reden om een overeenkomst te ontbinden na de proefperiode
Bij ons plannen ze de onderzoeken bijna altijd op maandag zodat de voorbereidingen in het weekend kunnen beginnen.
Zelf ben ik diabeet en ik moet daarom opgenomen worden. Ik heb mijzelf al 3x op zondagmorgen mogen melden in het ziekenhuis om op maandag het onderzoek te hebben.
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 10 maart 2016 om 23:05
donderdag 10 maart 2016 om 23:36
quote:nochoice schreef op 10 maart 2016 @ 23:05:
Bedankt!:) ik ben als de dood voor naalden dus het infuus wordt leuk..:p
Oh maar dat kan ik heel goed begrijpen, het infuusnaaldje vind ik het ergste wat er is, daar heb ik vaak een maand lang last van.
Daarentegen heb ik absoluut geen moeite met bloedprikken.
Maar ik mag ook 4x daags insuline spuiten en tot 7x per dag bloedsuiker prikken, misschien went het
Bedankt!:) ik ben als de dood voor naalden dus het infuus wordt leuk..:p
Oh maar dat kan ik heel goed begrijpen, het infuusnaaldje vind ik het ergste wat er is, daar heb ik vaak een maand lang last van.
Daarentegen heb ik absoluut geen moeite met bloedprikken.
Maar ik mag ook 4x daags insuline spuiten en tot 7x per dag bloedsuiker prikken, misschien went het
Niet geschoten is altijd mis