Werk & Studie alle pijlers

Zo ongelooflijk stom!!!!!!

26-09-2012 06:59 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo iets ongelooflijk stoms gedaan!

Ik heb wat gestolen op mijn werk en een collega heeft mij verraden bij mijn baas.

1 geluk, we hebben het zo kunnen regelen dat dit niet in een referentie wordt meegenomen ofzo, dit wordt niet in mijn "dossier" genoteerd.

Dat ik mijn baan kwijt ben is gewoon terrecht! En weet je....dat vind ik niet eens t allerergste, ik schaam mijzelf! Schaam me diep tegenover mijn collega's en andere mensen.

Ik hoop dat ik snel een nieuwe baan vind en dit (een soort van) achter me kan laten!!

Wou het even van me afschrijven!
Ja hoor poedelin, ik doe ook wel eens iets wat niet mag. Maar dat zijn dan onschuldige dingen. Niemand is perfect.

Maar jatten? Never. Ik ben nl netjes opgevoed. Mij is geleerd dat je met je fikken van ander mans spullen afblijft.

Als jij blijkbaar een kick of uitdaging nodig hebt dan moet je dat zoeken, dan ga je niet jatten. Hoe zou je het vinden als iemand dat bij jou deed? ( waarschijnlijk zeg je nu dat je dat niet boeit, maar daar geloof ik.geen hol van).
quote:italie_meisje schreef op 26 september 2012 @ 18:19:

Ja hoor poedelin, ik doe ook wel eens iets wat niet mag. Maar dat zijn dan onschuldige dingen. Niemand is perfect.

Maar jatten? Never. Ik ben nl netjes opgevoed. Mij is geleerd dat je met je fikken van ander mans spullen afblijft.

Als jij blijkbaar een kick of uitdaging nodig hebt dan moet je dat zoeken, dan ga je niet jatten. Hoe zou je het vinden als iemand dat bij jou deed? ( waarschijnlijk zeg je nu dat je dat niet boeit, maar daar geloof ik.geen hol van).Ik herken dat soort mensen snel laat die dus niet bij mijn spullen.
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt.

Jatten is zo aso, als je jong bent tot daar aan toe, maar als je voorhoofdskwab is volgroeit hoor je toch beter te weten.

Wat een risico voor noppes.

Geen werk, en ook niet het geen je hebt gestolen.

Beetje jammer hoor.

Je moet je schamen, dat betekend dat je het misschien wel nooit meer doet.

En dan is het gewoon een domme fout, die je nooit meer gaat maken, en gat het leven gewoon weer door.
italie meisjes, u jat alleen maar een plaatje van ijsjes?
alsof ik niet genoeg spelfouten maak.... kl...n toetsenbord
quote:poedelin schreef op 26 september 2012 @ 19:00:

[...]

Ik herken dat soort mensen snel laat die dus niet bij mijn spullen.Eigenlijk zou je dus jezelf niet bij jouw spullen moeten laten
quote:poedelin schreef op 26 september 2012 @ 19:00:

[...]

Ik herken dat soort mensen snel laat die dus niet bij mijn spullen.Jij laat jezelf niet bij jouw spullen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe kom je erop? Wanneer bedenk je: dat ga ik mooi meenemen?
Dat is idd wel uitzonderlijk stom zeg! Wat heb je gestolen?

Ik koop juist mijn eigen kantoorartikelen voor op het werk. Want ze hebben saaie dingen. Ik heb nu een roze schaar, kek pennenbakje, roze plakbandautomaat etc

Ik schrijf graag met een bepaald soort hema pennen, dus die koop ik zelf.

Zelfs mijn post its koop ik zelf. In kekke kleurtjes of hartjesvorm. Iedereen herkent mijn werk direct haha
*

* poedelin, 7 minuten geleden italie meisjes, u jat alleen maar een plaatje van ijsjes?

*

Jup. En soms doe ik stiekem aan wildplassen. Maar alleen bij de buren in de tuin hoor, verder nooit. :D.

Oh en zeg maar je, bij u voel ik me zo oud.
quote:bankje schreef op 26 september 2012 @ 16:47:

Ik heb zo"n donkere bos vermoeden dat TO niet meer reageertComputer gejat en die is nu net door de pliesie in beslag genomen?
quote:isabon schreef op 26 september 2012 @ 19:17:

Dat is idd wel uitzonderlijk stom zeg! Wat heb je gestolen?

Ik koop juist mijn eigen kantoorartikelen voor op het werk. Want ze hebben saaie dingen. Ik heb nu een roze schaar, kek pennenbakje, roze plakbandautomaat etc

Ik schrijf graag met een bepaald soort hema penne, dus die koop ik zelf.

Zelfs mijn post its koop ik zelf. In kekke kleurtjes of hartjesvorm. Iedereen herkent mijn werk direct hahaKijk uit voor de schoonmaaksters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven