Werk & Studie alle pijlers

Zzp'er en nu?

08-05-2019 13:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag allemaal

Ik zal even mijn verhaal uitleggen. Ik werk al jaren bij een verzorgingshuis. De laatste jaren gaat t niet erg lekker. Ik heb natuurlijk ook andere banen gezocht maar tevergeefs. Vaak als ik op zoek ging zag ik zzp thuishulp. Er was veel vraag naar maar zzp? Ik ben in loondienst dus hoe doen we dat? Het ondernemen heeft mij altijd wel getrokken vooral omdat mijn achtergrond zoals familie ondernemers zijn. Ik zag de voordelen daar goed van in en ja uiteraard hangen er ook nadelen aan. Belastingen, zelf pensioen regelen etc.

Toch heb ik pas geleden de stap gezet om naar de kvk te gaan om een eigen bedrijfje te beginnen. Maar nu komt t.. en nu? Ik heb gereageerd op aantal zzp vaatures maar geen reactie.. omdat ik qua branche in een hele andere tak zit kan familie mij daar niet veel bij helpen helaas. Hun zitten in de horeca. Ik ben nog in loondienst maar beetje bij beetje als het wat goed gaat stap ik er helemaal uit natuurlijk. Maar hoe doe je dat klanten werven? Kan iemand mij tips en advies geven?

Alvast heeeeel erg bedankt!! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Uitgesproken schreef:
09-05-2019 12:38
@marindah en @ilovemyjob

:high5: thanks!!!

Iedereen bedankt voor de feedback! Ik ben vandaag gebeld door 2 opdrachtgevers (via via geregeld) happy me!!

Heel fijn dat je twee potentiële opdrachtgevers hebt, maar de vragen die ik stelde zijn echt serieus. Heb je daar (goed) over na gedacht? Als je qua uurprijs nu te laag gaat zitten, heb je daar straks onwijs veel last van. Dat geld ook als je bijvoorbeeld van je werkgever er niet naast mag werken. Heb je dit besproken met je huidige werkgever?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven