35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
zondag 16 augustus 2020 om 06:41
Oh roffa spannend inderdaad!!
Haha yogayup! Ik heb hier ook een opzetzwembad. Dat trapje is nu wel wat eng want mijn buik lijkt meer 8 maanden dan 7. We gaan straks ook weer even afkoelen.
Ik heb deze zwangerschap echt veel last van de hormonen. Veel janken om niks. Heb medelijden met mijn vriend! Gisteren ook weer zo’n bui
Haha yogayup! Ik heb hier ook een opzetzwembad. Dat trapje is nu wel wat eng want mijn buik lijkt meer 8 maanden dan 7. We gaan straks ook weer even afkoelen.
Ik heb deze zwangerschap echt veel last van de hormonen. Veel janken om niks. Heb medelijden met mijn vriend! Gisteren ook weer zo’n bui
vrijdag 21 augustus 2020 om 14:49
vrijdag 21 augustus 2020 om 16:08
Zeker te weten hormonen! Had het ook met de eerste en dat was midden in de winter. Lag ik daar in mijn T-shirt en mijn vent in z’n fleece broek en trui
.
Slaap met het raam wagen wijd open nu in een broekje en hemd. Maar moet ook echt veel verversen pff. Ook kleding overdag. Het is hier ook weer 37 graden pff..
Ik heb nu ook weer wat last van benauwdheid zo nu en dan. En brandend maagzuur!!
Maar mierenmuis gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu?
Roffa hoe gaat het inderdaad?
Slaap met het raam wagen wijd open nu in een broekje en hemd. Maar moet ook echt veel verversen pff. Ook kleding overdag. Het is hier ook weer 37 graden pff..
Ik heb nu ook weer wat last van benauwdheid zo nu en dan. En brandend maagzuur!!
Maar mierenmuis gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu?
Roffa hoe gaat het inderdaad?
donderdag 27 augustus 2020 om 13:16
donderdag 27 augustus 2020 om 13:18
vrijdag 28 augustus 2020 om 05:31
Roffa van harte gefeliciteerd!! Hopelijk is je pijn snel beter zodat je optimaal kunt genieten
.
Spannend Mieremuis die eerste weken. Maar die hormonen gaan meteen aan de slag! Rustig aan
Deze keer heb ik er wel meer last van. Ben echt een jankerd afentoe
. En ben nu ook ineens klaar wakker.
Gisteren met mijn vriend wat plankjes opgehangen in kader van lijstjes afwerken. Nou het waren er 3 maar heb een uur moeten plat liggen om bij te komen
. De bekkeninstabiliteit is echt megapijnlijk nu.. Afijn nog ff volhouden
Spannend Mieremuis die eerste weken. Maar die hormonen gaan meteen aan de slag! Rustig aan
Deze keer heb ik er wel meer last van. Ben echt een jankerd afentoe
Gisteren met mijn vriend wat plankjes opgehangen in kader van lijstjes afwerken. Nou het waren er 3 maar heb een uur moeten plat liggen om bij te komen
donderdag 17 september 2020 om 10:23
donderdag 17 september 2020 om 12:25
Wat goed om te horen Roffa! Niet dat je op de SEH beland bent, dat is niet zo leuk, maar wel dat je heerlijk aan het genieten bent!
Hier gaat het wel goed, wel beroerd en moe van de zwangerschap maar gelukkig nog steeds een kloppend hartje, nu dik 7 weken nog steeds prik maar al 2 goede echo's gehad, vruchtje was ook goed gegroeid.
Morgen naar de gyn omdat er iets te zien was naast mm baarmoeder, maar hopelijk gewoon een simpele cyste ofzo.
Hoe gaat het principessa?
Hier gaat het wel goed, wel beroerd en moe van de zwangerschap maar gelukkig nog steeds een kloppend hartje, nu dik 7 weken nog steeds prik maar al 2 goede echo's gehad, vruchtje was ook goed gegroeid.
Morgen naar de gyn omdat er iets te zien was naast mm baarmoeder, maar hopelijk gewoon een simpele cyste ofzo.
Hoe gaat het principessa?
vrijdag 18 september 2020 om 15:11
Nou meisjes, ik ben vannacht bevallen van een zoon 2700 gram na keizersnede.
Ik ging gisteren op controle en toen bleek er wat mis met de bloedtoevoer in de navelstreng . Naar ziekenhuis zonder iets gegaan en overgeplaatst 1,5 uur verderop (1,5 uur in een Italiaanse ambulance ) .
Om 1.14 uur is onze zoon geboren!
Toch is er wel een kanttekening: onze zoon heeft downsyndroom. Tja ik wist dat dit een risico was ben al 39 jaar. Nipt is hier onbetaalbaar bijna. Ben wel wat teleurgesteld in onze gynaecoloog, hij heeft nooit enige test besproken. Ik heb er wel naar gevraagd. Maar dat had ons alleen beter voorbereid, want abortus was hier nooit aan de orde geweest. Vanmiddag testen ze hem op hartafwijkingen. Ik hoop dat hij gezond is en dan kan ik hem eindelijk goed zien
. Ik weet zeker dat mijn vriend en ik een gelukkig thuis voor hem kunnen maken
Ik ging gisteren op controle en toen bleek er wat mis met de bloedtoevoer in de navelstreng . Naar ziekenhuis zonder iets gegaan en overgeplaatst 1,5 uur verderop (1,5 uur in een Italiaanse ambulance ) .
Om 1.14 uur is onze zoon geboren!
Toch is er wel een kanttekening: onze zoon heeft downsyndroom. Tja ik wist dat dit een risico was ben al 39 jaar. Nipt is hier onbetaalbaar bijna. Ben wel wat teleurgesteld in onze gynaecoloog, hij heeft nooit enige test besproken. Ik heb er wel naar gevraagd. Maar dat had ons alleen beter voorbereid, want abortus was hier nooit aan de orde geweest. Vanmiddag testen ze hem op hartafwijkingen. Ik hoop dat hij gezond is en dan kan ik hem eindelijk goed zien
vrijdag 18 september 2020 om 17:28
Gefeliciteerd met jullie prachtige ventje. Die jongen boft maar met zulke ouders en zus.
Jammer dat de nipt test zo duur is (wij hebben ook volle pond moeten betalen à 650 euro ongeveer), qua keuze had het niks uitgemaakt dan, maar zoals je zegt mentaal misschien wel.
Ik hoop dat de testen gunstig uitvallen en dat je snel kunt genieten vandaag jullie nieuwste familielid.
Jammer dat de nipt test zo duur is (wij hebben ook volle pond moeten betalen à 650 euro ongeveer), qua keuze had het niks uitgemaakt dan, maar zoals je zegt mentaal misschien wel.
Ik hoop dat de testen gunstig uitvallen en dat je snel kunt genieten vandaag jullie nieuwste familielid.