5 weken zwanger
zondag 1 juni 2014 om 19:54
Hallo allemaal,
Ik ben deze week achtergekomen door een echo onderbuik en inwendig dat ik 5weken zwanger ben.voordat k erachter kwam dat k nu mijn menstruatie zou krijgen niet dus...k zwanger en super blij.
Ik heb nog steeds van die menstruatie gevoel nu lichtbruin bloed lijkt pp oud bloed .ik weet echt niet wat k moet denken,ben bang bij mijn eerste zwangerschap ging t al mis,een miskraam.
Bij de echo was dr hartactie positief maar nu weet k niet wat k moet denken.
Ben harstikke verdrietig en onrustig,zou dit een teken van een miskraam zijn???
wil graag jullie mening weten of mensen die hiermee ervaring hebben.
Ik ben deze week achtergekomen door een echo onderbuik en inwendig dat ik 5weken zwanger ben.voordat k erachter kwam dat k nu mijn menstruatie zou krijgen niet dus...k zwanger en super blij.
Ik heb nog steeds van die menstruatie gevoel nu lichtbruin bloed lijkt pp oud bloed .ik weet echt niet wat k moet denken,ben bang bij mijn eerste zwangerschap ging t al mis,een miskraam.
Bij de echo was dr hartactie positief maar nu weet k niet wat k moet denken.
Ben harstikke verdrietig en onrustig,zou dit een teken van een miskraam zijn???
wil graag jullie mening weten of mensen die hiermee ervaring hebben.
zondag 1 juni 2014 om 19:56
Ik kan me voorstellen dat je enorm in rats zit, zeker gezien je eerdere miskraam, maar het kan nu nog alle kanten op. Wachten is helaas de enige oplossing. Ik vind het gek dat jij iets op een echo hebt gezien, want mijn vk wilde geen echo maken voor negen weken. Als jij zegt dat vijf weken zwanger bent, ben je in feite maar drie weken zwanger, want de eerste twee weken krijg je kado.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 1 juni 2014 om 21:32
zondag 1 juni 2014 om 21:40
quote:vita83 schreef op 01 juni 2014 @ 21:32:
De 19de moet ik weer gaan,maar nu weet ik niet meer hoe het zal verlopen.diep heb ik toch wat hoop maar door de lichte bloeding(oud bloed)en die lichte krampes weet ik niet meer wat ik moet denken.
Anders ga ik morgen ff bij mijn ha langs,weet echt niet meer.
Die kan er ook niet zo veel mee, denk ik. Een echo zegt niet zoveel, zeker niet in dit stadium, zie je geen hartactie: kan toch goede zwangerschap zijn bij 5 weken, zie je het wel kan het de dag of een uur daarna alsnog misgaan.
Hij of zij kan je hooguit een gevoelsreflectie geven, maar dat kan je partner of de buurvrouw ook.
En misschien weet je morgen ook al meer: misschien is het dan wel gestopt, of juist doorgezet.
Wacht even af, meer kun je niet.
Sterkte.
De 19de moet ik weer gaan,maar nu weet ik niet meer hoe het zal verlopen.diep heb ik toch wat hoop maar door de lichte bloeding(oud bloed)en die lichte krampes weet ik niet meer wat ik moet denken.
Anders ga ik morgen ff bij mijn ha langs,weet echt niet meer.
Die kan er ook niet zo veel mee, denk ik. Een echo zegt niet zoveel, zeker niet in dit stadium, zie je geen hartactie: kan toch goede zwangerschap zijn bij 5 weken, zie je het wel kan het de dag of een uur daarna alsnog misgaan.
Hij of zij kan je hooguit een gevoelsreflectie geven, maar dat kan je partner of de buurvrouw ook.
En misschien weet je morgen ook al meer: misschien is het dan wel gestopt, of juist doorgezet.
Wacht even af, meer kun je niet.
Sterkte.
zondag 1 juni 2014 om 23:15
Ik had bij 5 weken en 6 dagen lichte hartactie. Menstruatie krampen zijn heel normaal de eerste weken van de zwangerschap dat is vaak je baarmoeder die aan het groeien is. Bruinverlies hoeft niks te zeggen, er zijn genoeg vrouwen die zelfs rood bloed verliezen en een goede zwangerschap hebben. Maar goed het kan helaas twee kanten op je bent nog zo pril zwanger, en ik kan mij voorstellen dat je het eng vind, maar het kan net zo goed helemaal goed zitten hoor. De huisarts kan hier inderdaad vrij weinig mee. Ik zou de verloskundige of gynaecoloog gewoon vragen of je snel weer voor een tweede echo mag komen.
Sterkte! Hopelijk gaan de weken snel voorbij en zit alles goed.
Sterkte! Hopelijk gaan de weken snel voorbij en zit alles goed.