Alcoholvrij drank

26-08-2016 21:56 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ladies!

Het is een lekker zomeravond om buiten te zitten met een heerlijk koud biertje of lekker koele witte wijn/rose!

Ik zal het toch moeten wachten tot volgend jaar want ik ben nu 17 weken zwanger!

Ik heb al een paar verschillende alcoholvrij bier of 0% Radler geprobeerd en ik vind ze echt hardstikke vies!

0% Jillz vond ik mee vallen...

De vraag is; wie weet een lekkere alcoholvrij wijn en/of cocktailtje??

Waar kan je ze kopen?

Jaja fris drinken kan ook maar toch is het es lekker om op een zwoele zomeravond iets anders dan fris te drinken ;)

Ik heb bij 2 verschillende supermarkten gekeken en ze hadden alleen maar alcoholvrij bier/radler en verder niets...
dubbel
quote:Tinkeltje30 schreef op 27 augustus 2016 @ 10:08:

[...]

Ik ben ook een bierliefhebber. Ik miste tijdens mijn zwangerschap geen rood vlees, filet americain of sushi. Nee, een biertje. Dan gingen mijn man en ik uit eten en bestelde hij een biertje. Ow wat miste ik dat en het rook nu ook altijd als zo'n fris biertje wat je op een warme zomer middag drinkt.

Dat heb ik ook!!! Enig wat ik echt mis is een heeeeerlijk koud biertje!! En wordt altijd jaloers op mijn partner en vrienden/familie als ze een koud biertje drinken! Grrr hihi! Ach ja nog maar een paar maanden te gaan hihihi!
Ik had trouwens een fles hele dure en goede champagne in het vooruitzicht. Hij staat nog in de koelkast, tot nu toe nog te moe om hem 's avonds open te trekken.
In mijn zwangerschap dronk ik Wieckse Witte 0,0 %. Die was echt lekker!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Si3sj3 schreef op 27 augustus 2016 @ 09:20:

Een reactie aan Libra1990; ik drink helemaal geen alcohol meer zelfs ook niet 1 glaasje want ik weet dat het schadelijk is voor de baby :-)Dat dacht ik al, je hebt niet voor niks dit topic geopend! Ik zei het meer omdat het best heel vreemd is om hier te melden dat ze gewoon alcohol dronk terwijl er door jou juist om alcohol vrije drankjes wordt gevraagd. Goed dat je de drankjes toch laat staan, ook al heb je er soms super veel zin in (wat begrijpelijk is)! Nog even volhouden.
quote:Tinkeltje30 schreef op 27 augustus 2016 @ 13:50:

Ik had trouwens een fles hele dure en goede champagne in het vooruitzicht. Hij staat nog in de koelkast, tot nu toe nog te moe om hem 's avonds open te trekken. Maak me maar lekker gek!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven