Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik ben nu alweer klaarwakker en heb pas een uur of 2 geslapen. :(

Tja dat vind ik dus ook best zwaar aan deze zwangerschap @kashri. Morgenochtend is onze dreumes gewoon weer op tijd wakker en s nachts soms ook even.
En mijn middagdutje hangt dus ook af van het middagdutje van dreumes...

@food hopelijk geen bruinvelies meer gehad?

@cookie hoe gaat het nu met jou?
Ook wakker.. Ik viel bijna in slaap toen dochter wakker werd. Nu ruim 3 uur later slaapt ze weer en ik durf het bed nog niet uit, bang dat ze wakker word.
Best pittig soms, vooral als je zelf pijn hebt.

Happyapple jou dreumes slaapt ook nog niet door of last van tanden/kiezen?

Foodb hoop dat je geen bruinverlies meer hebt gehad
Oh vervelend cookie :(
Ik lig ook niet echt lekker meer, maar ben inderdaad bang om man of dreumes wakker te maken als ik opsta.

Dreumes slaapt inderdaad vooral slecht bij tanden/kiezen of ziekte, maar andere nachten hoor ik ook regelmatig even wat gebabbel (net nog ;-D) of even huilen in de slaap. Op zich mag ik dus zeker niet klagen, Maar dan ben ik dus vaak wel meteen klaarwakker :(

Morgen heb ik een (leuke) afspraak die ik eigenlijk niet (weer) wil verzetten vanwege ziek / Geen energie, maar op zo weinig slaap, zal ik waarschijnlijk wel moeten :(
Ik ben terug in bed, dochter heeft mn uitstapje niet opgemerkt.
Dit is al de 3de nacht deze week dat ze een paar uur wakker is, geen idee wat er precies is, ja er komen alweer (nog steeds) nieuwe kiezen door maar ik heb niet t idee dat ze echt pijn heeft. Ze is alleen heel erg aanhankelijk to mij.. Zou ze de zwangerschap/ naderende bevalling aanvoelen?

Kun je morgenochtend niet even bijslapen zodat je smiddags energie hebt voor je afspraak? Zonde om het weer te moeten afzeggen, zo te lezen heb je er wel zin in!
:high5:

Hier ook hoogzwanger en wakker midden in de nacht. Had ik in eerste zwangerschap ook. Wáárom?

Elk zuchtje dat peuterzoon slaakt snachts en ik ben kláárwakker. Grrr

*draait zich weer eens om*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zou goed kunnen, Cookie, dat je dochter aanvoelt dat er wat belangrijks staat te gebeuren. Fijn dat ze je niet gehoord heeft. Slaapt ze nog bij jou op de kamer?

Ik denk niet dat ik morgenochtend echt kan slapen, want er moet ook nog eea in het huishouden gedaan worden en dus zal ik dreumes bezig moeten houden, terwijl man stofzuigt etc, want dat kan ik nu niet met mijn bekken en doordeweeks werkt man fulltime.
EvyBlissy schreef:
24-09-2017 03:28

Hier ook hoogzwanger en wakker midden in de nacht. Had ik in eerste zwangerschap ook. Wáárom?

Frustrerend he :(
Ik word ook overal wakker van. Sommige nachten val ik vrij makkelijk weer in slaap, maar vannacht was ik helaas weer in 1 klap klaarwakker en nu 2 uur later nog steeds :(
Nee, ze slaapt in principe in dr eigen kamertje. Maar ik kan niet zo best meer zitten in die schommelstoel, helemaal geen 3uur lang, na n half uur waggel ik dus maar naar mijn bed, beste kans op slaap voor ons beide.

Tv kijken op jullie slaapkamer een optie? Lekker lui wakker worden op zondagochtend.

Ik ga proberen wat te slapen, hopelijk pak ik toch 3 uurtjes deze nacht.
Dat valt me wel op trouwens, sinds ik dochter heb kan ik met minder slaap toe. Zou dat zo blijven na nr 2?
EvyBlissy schreef:
24-09-2017 03:28

Zo kunnen we vast wennen aan de slapeloze nachten die gaan komen. .

Hoop dat je alweer verder slaapt :sheep:
cookie84 schreef:
24-09-2017 03:40

Tv kijken op jullie slaapkamer een optie? Lekker lui wakker worden op zondagochtend.

Ik ga proberen wat te slapen, hopelijk pak ik toch 3 uurtjes deze nacht.
Dat valt me wel op trouwens, sinds ik dochter heb kan ik met minder slaap toe. Zou dat zo blijven na nr 2?
Dreumes stuitert na 5 minuten tv kijken ons bed af, gok ik ;-D

En ja ik denk dat we wel met minder slaap zullen moeten kunnen he ;-D

Hopelijk slaap je (En ik ook) toch nog een paar uur nu..
Ook wakker 😀😀
Eerste helft van de nacht ging wel prima, daarna ging ik gek dromen en kreeg ik t warm. Dus nu maar even met de voetjes omhoog op de bank beneden terwijl die kleine in m'n buik de hoelahoep danst (en dat met 36 weken;))

Zijn oordopjes nog een idee tegen wakker worden van peuters? Zoon (bijna 2) wordt ook weleens wakker en kan prima zelf in slaap vallen weer, maar ik hoor m wel. Met oordopjes in slaap k er meestal doorheen.
Hier ook een wakkere zwangere!
20 weken zwanger en elke nacht zo rond 3.30-4.00 uur ben ik wakker. Soms slaap ik daarna nog een uurtje, alleen op werkdagen gaat om 6 uur de wekker dus dan komt het er meestal niet echt meer van.
Hopelijk slaapt dreumes vandaag een beetje uit :-)
Hier ook wakker na plassen en kan niet meer slapen. Buikpijn en bloedverlies, wat ik sinds vrijdag een beetje geb, wordt alleen maar erger, dus dat belooft niet veel goeds :cry:. Ben 13 w van tweeling dus er valt weinig aan te doen. Zodra het een iets christelijker tijdstip is bel ik het ziekenhuis.
Hier uiteindelijk 2x2 uur geslapen en dreumes is alweer wakker nu....

Oh food wat vervelend zeg. Bel zo maar snel het ziekenhuis joh. Ze kunnen vast wel even een echo maken toch? :hug:
Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Foodb schreef:
24-09-2017 06:17
Hier ook wakker na plassen en kan niet meer slapen. Buikpijn en bloedverlies, wat ik sinds vrijdag een beetje geb, wordt alleen maar erger, dus dat belooft niet veel goeds :cry:.
:hug:

Succes
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Foodb is het helder bloed nu?
:hug: voor jou.
B2L ik durf niet zo goed met oordopjes te slapen, denk dan dat ik dan m'n dochter niet hoor als ze me nodig heeft.
Mijn man werkt vaak bij nacht en ontij dus die slaapt ook met oordoppen en wordt ook niet wakker van haar.
Foodb ik hoop dat je inmiddels in het zkhuis bent. Ik hoop nog meer dat alles goed is met je tweeling!! :hug: voor jou

Ik heb uiteindelijk nog 3uurtjes geslapen, hopelijk strax een middagdutje erbij dan kom ik de dag wel weer door.
Ik ben geweest en alles ziet er ok uit gelukkig. Ik ga verder bankhangen en hopen dat buikpijn weggaat.
@foodb, wat fijn om te lezen!

Ik heb zelf wekenlang bloedingen gehad, maar met de kleine gelukkig niks aan de hand.
Maar wat kun je daarvan schrikken en onzeker van worden.

Toch komt bloedverlies wel vaker voor.

Ik hoop dat je je een beetje kunt ontspannen vandaag :rose:
Foodb schreef:
24-09-2017 12:25
Ik ben geweest en alles ziet er ok uit gelukkig. Ik ga verder bankhangen en hopen dat buikpijn weggaat.

Gelukkig dat alles goed is!! Nu lekker rustig aan doen, laat even voor je zorgen vanmiddag.
Hadden ze een verklaring voor de buikpijn?
Als je je zorgen maakt gewoon weer bellen hoor, ook al is het nog niet zo'n christelijk tijdstip :smooch:
Verklaring is dat er ergens wat bloedverlies is geweest en dat dat je baarmoeder irriteert en die gaat samenknijpen en pijn gaat doen. Een van de placentas ligt ook redelijk dicht bij mijn baarmoederhals, waarschijnlijk verplaatst die nog, maar geeft wellicht meer kans op bloedingen.
Oh gelukkig food! Lekker rustig aan nu maar he
Foodb wat fijn!
Wat een ellende dames. Ik heb vannacht best aardig geslapen. Wel een stuk of 4 keer wakker geweest maar kon dan wel weer inslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven