Anders ongesteld

27-09-2015 22:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben anders ongesteld dan normaal.

Normaal altijd op donderdag en veel bloed verlies.

Nu 2 dagen overtijd en heel licht ( bruinig ) bloedverlies en veel meer last van mn onderbuik.

Heeft iemand dit wel eens gehad?
Ja, maar dan op een woensdag dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.
Ik denk dat je zwanger bent.
quote:Whiterabitt schreef op 27 september 2015 @ 22:13:

Ja, maar dan op een woensdag dus ik weet niet of je daar wat aan hebt.

Sorry, TO. Ik moest erg lachen om deze reactie. Maar nu even serieus: ik denk niet dat iemand je een echt antwoord kan geven. Wil je graag zwanger worden en hoop je dat dit een innestelingsbloeding was? Dat zou eventueel kunnen, maar komt niet zo gek vaak voor.
Heb endometriose en dat is een vaak gehoorde klacht daarbij. Hoeft niet zo te zijn, kan miljoen redenen hebben, maar huisarts en dan gynaecoloog is advies wat mij betreft.
Misschien heeft je lijf deze maand zelf ook niet zo'n zin om ongesteld te worden.. Is geen atoomklok natuurlijk!

Maar gezien je dit op 'zwanger' hebt geplaatst.. Nee joh, ik kan vanaf hier niet raden of je zwanger bent. Mocht dat zijn waar je over twijfelt, haal dan vooral even een test of wacht nog een paar maanden af voor het antwoord..
Ja bij zwangerschap 1 gehad. Maar ook een paar keer toen ik niet zwanger was. Als je wilt weten of je zwanger bent, zul je echt een test moeten doen.
hier gewoon ongesteld en toch zwanger..

alles kan..
Het is bloedmaan geweest, niks aan de hand.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven