Bang (geen OP)
vrijdag 2 november 2018 om 19:36
Ach jeetje, ja dat is even vervelend. Vooral het afwachten, kan ik mij goed voorstellen. Ben je bang dat als hij naar binnen is geschoten dat het dan schade heeft aangebracht? Ik denk niet dat je daar heel bang voor hoeft te zijn. Hij kan in je baarmoeder zitten maar die kan wel iets hebben. Je eileiders zijn veel te smal om daarin te schieten, denk ik dan. Die zouden wel wat minder kunnen hebben. Dan zou je het uitschreeuwen van de pijn, denk ik.
Wat ook kan is dat hij eruit is gevallen en jij het niet door hebt gehad.
Ik heb geen ervaring hiermee, probeer je gerust te stellen door de situatie aan je te schetsen zonder angst.
Wat ook kan is dat hij eruit is gevallen en jij het niet door hebt gehad.
Ik heb geen ervaring hiermee, probeer je gerust te stellen door de situatie aan je te schetsen zonder angst.
vrijdag 2 november 2018 om 19:39
vrijdag 2 november 2018 om 19:41
Je spiraal is heus wel te vinden. De touwtjes krullen wel vaker naar binnen.Maartjebroeks1992 schreef: ↑02-11-2018 19:38Jawel.. het is ook erg warrig mijn verhaal dus snap je vraag. Ik heb gevraagd wat het kan zijn en ze was hier eerlijk over en ze wist het ook niet. Ze gaf aan dat gynocoloog het wss wel kom verwijderen. Wat ik met mijn verhaal duidelijk wilde maken is dat ik zoooo graag kinderen wil en gewoon door dat mijn spiraal blijkbaar niet te vinden is en ik met buikpijn loop angst heb.
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 02-11-2018 19:49
0.00% gewijzigd
vrijdag 2 november 2018 om 19:42
Geen zorgen hoor! Dit komt wel vaker voor dus wel vreemd dat je huisarts aangeeft dat ze het niet weet. Toen ik mijn spiraal wilde laten verwijderen kon de Ha deze ook niet vinden. Bij de gynaecoloog idd dmv een echo was de spiraal duidelijk te zien alleen waren de touwtjes mijn baarmoeder in gegaan waardoor de gynaecoloog de spiraal er zo uit kon halen. Wacht het eerst maar rustig af; en idd een niet te vinden spiraal hoeft niets te maken te hebben met wel of geen vruchtbaarheid.
vrijdag 2 november 2018 om 20:42
Suf dat zo’n huisarts ook niet weet dat die touwtjes naar binnen kunnen krullen en dat een ‘gyn hem er “waarschijnlijk” wel uit krijgt.’ Heeft ze dat écht zo gezegd?
Voor zover ik weet komt dit namelijk met enige regelmaat voor. Wat Feline zegt, maar ik vermoedde al dat zij al zou hebben gereageerd
Voor zover ik weet komt dit namelijk met enige regelmaat voor. Wat Feline zegt, maar ik vermoedde al dat zij al zou hebben gereageerd
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
zaterdag 3 november 2018 om 08:36
Dit is waarschijnlijk niks om je zorgen te maken. Heb het ook 3x gehad dat de touwtjes verdwenen waren. De huisarts kan er dan niks mee. De gynaecoloog had hem er zo uit gevist. Spiraal zat prima op zijn plek, alleen de touwtjes waren weg.
Je hoeft je echt niet zo snel zorgen te maken. Anders wordt het wel nog lastig met zwanger worden en zwanger zijn (dan gebeurt er zo veel in je lijf wat je niet gewend bent, als je je dan om elk klein dingetje zorgen maakt, is dat echt zonde van je tijd en de stress die het je oplevert)
Succes met zwanger worden! Hopelijk lukt het vlot
Je hoeft je echt niet zo snel zorgen te maken. Anders wordt het wel nog lastig met zwanger worden en zwanger zijn (dan gebeurt er zo veel in je lijf wat je niet gewend bent, als je je dan om elk klein dingetje zorgen maakt, is dat echt zonde van je tijd en de stress die het je oplevert)
Succes met zwanger worden! Hopelijk lukt het vlot