Begin bevalling?
woensdag 16 december 2015 om 20:07
Heb sinds deze nacht last van serieuze pijnlijke harde buiken(weeën??) gepaard met pijn in rug. Ze kwamen deze nacht ongeveer om de 8 minuten en deze morgen soms om de 4 minuten.
Gisteren aan de monitor gelegen en deze registreerde wat volgens de gynaecoloog voorweeën waren. Er zat regelmaat in en ze gingen ongeveer tot 80% (Of dat iets wil zeggen denk ik niet). Deze voelde ik dus amper en zijn niets in vergelijking wat ik nu voel en zeker deze middag ,vraag mij af of hetgeen ik nu voel ook voorweeën kunnen zijn...
Ook verlies ik sinds het inwendig onderzoek van gisteren slijmerig bloed (Sorry voor details). Nu merk ik dat het aan het minderen is als ik rechtzit (de pijn), maar krijg de volle laag terug als ik ga liggen!
Ben 40 weken en 1 dag.
MOE
Gisteren aan de monitor gelegen en deze registreerde wat volgens de gynaecoloog voorweeën waren. Er zat regelmaat in en ze gingen ongeveer tot 80% (Of dat iets wil zeggen denk ik niet). Deze voelde ik dus amper en zijn niets in vergelijking wat ik nu voel en zeker deze middag ,vraag mij af of hetgeen ik nu voel ook voorweeën kunnen zijn...
Ook verlies ik sinds het inwendig onderzoek van gisteren slijmerig bloed (Sorry voor details). Nu merk ik dat het aan het minderen is als ik rechtzit (de pijn), maar krijg de volle laag terug als ik ga liggen!
Ben 40 weken en 1 dag.
MOE
woensdag 16 december 2015 om 20:14
woensdag 16 december 2015 om 20:26
woensdag 16 december 2015 om 20:35
Bedankt voor de reacties. Woon in België, ben wel geboren in NL. Dus is het zoiezo een bevalling in het ziekenhuis. Had gisteren bij het onderzoek 1 cm ontsluiting, maar daar loop ik al 3 weken mee. Wil niet te snel naar het ziekenhuis vertrekken ook, want moest ik dit deze nacht gedaan hebben zat ik daar nu ook niet veel te doen denk ik. Als ik wandel krijg ik harde buiken en pijnscheuten... Rechtop zitten lukt momenteel wel. Regelmaat is er ook uit. Frustrerend allemaal. Manlief is ook al heel de dag bij me gebleven, maar die had al een baby verwacht denk ik
woensdag 16 december 2015 om 20:40
woensdag 16 december 2015 om 20:47
Dat bloeden kon gebeuren zei de gynaecoloog gisteren, heb deze morgen ook gebeld naar het verloskwartier en hoef me geen zorgen te maken over het bloed. Ben natuurlijk vergeten vragen hoelang ik met deze "klachtJES" ( @Siepie Help dat beloofd!) moet blijven rondlopen eer naar het ziekenhuis te gaan.
woensdag 16 december 2015 om 21:17
Mijn 'slijmprop' met bloed verloor ik op een donderdagochtend, de voorweeen bleven aanhouden tot zaterdag avond, toen wist ik dat het echt begonnen was, weeen kwamen veel frequenter en moest ze echt opvangen met mijn ademhaling en ontspanning, zondagochtend is mijn dochter geboren.
Voorweeen kunnen lang duren! Heel irritant! Maar het zal geen week meer duren suc6 met de laatste loodjes!!
Voorweeen kunnen lang duren! Heel irritant! Maar het zal geen week meer duren suc6 met de laatste loodjes!!
woensdag 16 december 2015 om 21:19
quote:Siepie1974 schreef op 16 december 2015 @ 20:56:
Bij eerste kind moest ik pas bellen bij regelmatige weeën om de vijf minuten....
Komt vast goed! Gewoon lekker vroeg gaan slapen, je merkt echt wel wanneer het echt begonnen is!
En je mag altijd bellen als je je onzeker voelt en vragen hebt. Niet iedere bevalling gaat volgens de boekjes met weeen om de aantal minuten.
Succes TO! Hopelijk zet het door of kun je nog even goed ontspannem voor het begint.
Bij eerste kind moest ik pas bellen bij regelmatige weeën om de vijf minuten....
Komt vast goed! Gewoon lekker vroeg gaan slapen, je merkt echt wel wanneer het echt begonnen is!
En je mag altijd bellen als je je onzeker voelt en vragen hebt. Niet iedere bevalling gaat volgens de boekjes met weeen om de aantal minuten.
Succes TO! Hopelijk zet het door of kun je nog even goed ontspannem voor het begint.