Ben ik zwanger?

07-01-2015 19:48 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een moeilijke situatie. Ik kan geen test kopen heb vrijdag pas weer geld.

Ik heb 4 dagen voor ik ongesteld moest worden een actiontest gedaan en die leek eerst negatief, ik liet hem liggen en ging even iets anders doen en toen ik terugkwam was er opeens een heel licht streepje. Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar niks. Ik heb laatste 2 dagen hele erge buikkrampen, denk mijn darmen? Ook vermoeid en diarree.

Ben ik zwanger of niet hoe groot is de kans???
Absoluut. Drieling zo te horen.
42.8%
buikkramp en diarree heeft niets met zwanger zijn te maken ..

enige wat je kunt doen is afwachten of even aan vrienden / familie geld vragen. test is maar 1,59 bij de action. Als je een test even laat liggen kan er vaak een indroog streepje ontstaan . Is het wel de bedoeling zwanger te raken ?
zo'n zelfde topic werd er vandeweek trouwens ook geopend met hetzelfde vraagstuk geen geld etc..
Een streepje is zwanger
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja en 1,50 leen je ook niet zo makkelijk van iemand, als het nou 5.000 euro was
Nee het is niet de bedoeling heb heel dom veel seks gehad met iemand en ben 3 maanden geleden gestopt met pil omdat lange relatie over was. 1,50 heb ik wel maar ik vertrouw die action testen niet, wil een goede test. Na gegoogeld te hebben lees ik dat ze vaak vals positief of negatief aangeven.
En je hebt natuurlijk geen condooms gebruikt

Enig idee wat een SOAtest kost? Wel wat meer dan 1,50.
Nee geen condooms, een soa test kan er wel van af als ik mijn loon binnen heb
Dus niet 1x onbeschermd maar heel vaak. Waarom steeds stoppen en weer beginnen met de pil? Het risico op bijwerkingen heb je vooral in de eerste 4 maanden, dus steeds stoppen en weer beginnen is niet handig.

Daarbij is een zwangerschap handig? Of een soa en een zwangerschap?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En een kind is nog duurderderder... Maar ja, als het jeukt dan moet het, ook zonder condoom
quote:Istar_ schreef op 07 januari 2015 @ 19:56:

En je hebt natuurlijk geen condooms gebruikt

Enig idee wat een SOAtest kost? Wel wat meer dan 1,50.En een kind! Als je al geen eens een test kan kopen....
quote:benikzwanger schreef op 07 januari 2015 @ 19:59:

Nee geen condooms, een soa test kan er wel van af als ik mijn loon binnen heb Waarom in hemelsnaam? Een SOA test kost geloof ik 150 euro. Als je nu al geen 5 euro over hebt voor een test, terwijl de maand nog een week of 2 duurt...
Ik zou gewoon nog een test halen bij de Action. Van elk merk gaan er wel verhalen rond over valse uitslagen, ook de duurdere merken.

Heb je wel 5 euro? Als je de tests van de Action echt niet vertrouwt zou je er nog eentje van het Kruidvat kunnen halen, die zijn ook relatief goedkoop.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Istar_ schreef op 07 januari 2015 @ 20:01:

[...]

Waarom in hemelsnaam?Ja ik vraag het me ook af, ik zal hier wel te stom voor zijn. Succes TO met je onverantwoordelijke acties, hoop dat je snel een paar euro hebt voor een goede test, SOA test en luiers.
kan zijn dat je zwanger bent..... tjaa..... gewoon een test doen, en die van de action zijn heus wel betrouwbaar hoor
Wees jezelf....
Of ff een plas leveren aan je HA.
Ik hoop van niet zeg.
quote:benikzwanger schreef op 07 januari 2015 @ 19:54:

Nee het is niet de bedoeling heb heel dom veel seks gehad met iemand en ben 3 maanden geleden gestopt met pil omdat lange relatie over was. 1,50 heb ik wel maar ik vertrouw die action testen niet, wil een goede test. Na gegoogeld te hebben lees ik dat ze vaak vals positief of negatief aangeven.Je hebt geen geld voor een zwangerschapstest, maar neukt wel terwijl je met de pil bent gestopt. En je denkt dat een kind gratis is?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ga morgen dan toch een action of kruidvattest halen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Bedankt voor het meedenken!
quote:himalaya schreef op 07 januari 2015 @ 20:04:

[...]

Je hebt geen geld voor een zwangerschapstest, maar neukt wel terwijl je met de pil bent gestopt. En je denkt dat een kind gratis is?Erg voorspelbaar en was al gezegd door het groepje.
quote:benikzwanger schreef op 07 januari 2015 @ 20:05:

[...]

Erg voorspelbaar en was al gezegd door het groepje.Ik hoor niet bij het groepje, dus vraag het gewoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn groepje is er nog niet eens.
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven