Ben ik zwanger?

07-01-2015 19:48 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een moeilijke situatie. Ik kan geen test kopen heb vrijdag pas weer geld.

Ik heb 4 dagen voor ik ongesteld moest worden een actiontest gedaan en die leek eerst negatief, ik liet hem liggen en ging even iets anders doen en toen ik terugkwam was er opeens een heel licht streepje. Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar niks. Ik heb laatste 2 dagen hele erge buikkrampen, denk mijn darmen? Ook vermoeid en diarree.

Ben ik zwanger of niet hoe groot is de kans???
Oh hoor ik eindelijk bij het groepje?
Zien wij eruit als een zwangerschapstest?

Disclaimer: deze tekst pik ik schaamteloos van iemand, alleen weet ik niet meer van wie.

Dus: copyright, maar bij wie???
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Istar_ schreef op 07 januari 2015 @ 20:08:

Mijn groepje is er nog niet eens.

Hier ben ik!

Dusse, SOA, duur, kind, duurder. Stom stom stom.
quote:benikzwanger schreef op 07 januari 2015 @ 20:05:

Ga morgen dan toch een action of kruidvattest halen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Bedankt voor het meedenken!Als je dan eerst even de gebruiksaanwijzing leest. Dan weet je precies binnen welke tijd je die test af moet lezen en wanneer niet meer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:*Ginger* schreef op 07 januari 2015 @ 20:42:

[...]

Hier ben ik!

Dusse, SOA, duur, kind, duurder. Stom stom stom.
Yeeeeej, nog een! Vinden we leuk hier!
quote:Istar_ schreef op 07 januari 2015 @ 20:08:

Mijn groepje is er nog niet eens.
Hoera, een abortus is gratis!
Niemand kn je er antwoord op geven alleen een test. Kijk als je er niet uitkomt met die test kan je hem altijd hier neerzetten om om de mening van andere te vragen maar de vraag ben ik zwanger met uitleg, niemand zal je daar antwoord op geven niemand heeft een glazen bol. Hier zal je toch echt achter moeten komen door een test te doen of om nog even te wachten tot je misschien wel ongesteld word want je menstruatie kan ook uitblijven omdat je denkt dat je zwanger bent. Dus als ik jou was zal ik het nog maar even afwachten voor je je geld aan iets uitgeeft wat niet nodig is. Zo heb ik dat namelijk ook gedaan en bleek uiteindelijk na 5 dagen overtijd toch echt zwanger te zijn.
quote:Solomio schreef op 07 januari 2015 @ 20:20:

Disclaimer: deze tekst pik ik schaamteloos van iemand, alleen weet ik niet meer van wie.

Dus: copyright, maar bij wie???😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Ik heb nog wel een testje voor je liggen. Hebbuh?
quote:Solomio schreef op 07 januari 2015 @ 20:20:

Dus: copyright, maar bij wie???

Moi

Brex heeft hem als motto ook nu.
Ff over die soatest. Ik heb voor mijn relatie met vriend (jaar of 5 terug) gewoon een test bij de huisarts laten doen en dat was gratis.
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2015 @ 00:36:

Ff over die soatest. Ik heb voor mijn relatie met vriend (jaar of 5 terug) gewoon een test bij de huisarts laten doen en dat was gratis.Tegenwoordig niet meer. Wil je je laten testen (nieuwe relatie) dan kan dat via je huisarts en gaat het van je eigen risico af.
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2015 @ 00:35:

[...]

Moi

Brex heeft hem als motto ook nu.Ah, copyright Amaqanda dus.
Ik heb toch weer 2 action testen gehaald en beide meteen knalpositief, ga er nu van uit dat ik dus wel zwanger ben.
ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
of niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:benikzwanger schreef op 08 januari 2015 @ 23:23:

Ik heb toch weer 2 action testen gehaald en beide meteen knalpositief, ga er nu van uit dat ik dus wel zwanger ben.Gefeliciteerd!
Spaarze!

En gefeliciteerd.
quote:benikzwanger schreef op 08 januari 2015 @ 23:23:

Ik heb toch weer 2 action testen gehaald en beide meteen knalpositief, ga er nu van uit dat ik dus wel zwanger ben.

Wat een enorme verrassing!!!

Ahum

Dankje voor de felicitaties, maak me wel zorgen ivm buikkrampen heb er ook een topic over geopend, bij nader inzien had ik het misschien hier moeten zetten.
En nou TO?

Geen geld... niet gepland... FIOM? FF opties uitzoeken?
Ik heb deze maand grote uitgaven gedaan en nee helaas niet gespaard maar ik heb wel gewoon een baan en een redelijk inkomen. Heb ook een relatie, wonen alleen niet samen. Er zijn wel mogelijkheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven