Ben ik zwanger?

15-03-2015 15:29 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken ben ik altijd heel heftig ongesteld, veel bloed en pijn etc. Dit keer verlies ik bijna geen bloed, en wat ik verlies is donker (oud) bloed. Recent heb ik seks gehad maar volgens mij ging dat gewoon goed met het condoom (niet gescheurd of iets dergelijks). Moet ik voor de zekerheid maar een testje gaan halen (waar vind ik die?).
Was ik maar dichter, dan kon ik dichter bij je zijn
Een test vind je bij action of een drogist (kruidvat, trekpleister, etos). Voor je eigen gemoedsrust kan je een testje doen.
Ik snap het paniekerige niet? Je hebt seks met een condoom, was niets mis meegegaan. Misschien ben je ook nog aan de pil oid? Waarom dan in 1x zorgen maken? En dan niet weten waar je een zwangerschapstest haalt??? Was dit je eerste keer ofzo?

Eeeehm. .. Ik zeg geen ja maar ook geen nee...
Je hebt wel sex, maar je weet niet waar je een zwangerschapstest haalt? Whahaha! Hoe oud ben je?
Ik haal ze altijd bij de groenteboer

Volgens mij kan iedere gek toch bedenken waar je een test kan halen? Of je googled even.

Vooruit hier een tip: bij kruidvat 2 voor ¤5.

Bij Action 2 voor ¤1,49.

Maar ik hou het op 99% nee. Condoom en wel bloed verlies. Mijn ongesteldheid verschilt ook wel eens.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik denk een drieling...
Leef & laat leven!
Kan dit soort ranzige topics voortaan verborgen worden op de achterafpijler ofzo? Ik lees liever anaaltopics.

Zwangeren... bah.
F.U.
Wat doe je hier dan adam?

Ik begrijp niet dat alle Ben ik zwanger-TO's niet even de pijler doornemen en dan snappen dat dit soort vragen 9 van de 10 keer totaal geen zin heeft. En echt helemaal niet, ook.
quote:viva-adam schreef op 15 maart 2015 @ 16:43:

Kan dit soort ranzige topics voortaan verborgen worden op de achterafpijler ofzo? Ik lees liever anaaltopics.

Zwangeren... bah.

Wat is een achterafpijler?

En als het daar dan op zou staan zou jij het alsnog lezen, want jij reageert nu in een zwangertopic, die gewoon op de zwangerpijler staat. Als je geen behoefte hebt aan zwangertopics omdat je het ranzig vind dan moet je de zwangerpijler niet openen, probleem opgelost.
Moet het forum nou echt om de haverklap vervuild worden met "Ben ik zwanger" topics? Er is maar 1 *piep* manier om daar achter te komen. TESTEN.

Kan er niet 1 centraal topic komen met dit soort compleet zinloze glazen bol vragen?
Doe een test, gewoon voor je eigen gemoedsrust. Er zijn al een paar winkels genoemd.
OMG ik hoop dat je 't braaf in missionarishouding hebt gedaan en je niet achterlangs hebt laten nemen, anders ben je straks misschien nog zwanger van een puppy ook. Heb jij dat. Ik zou morgenochtend dus meteen voor de zekerheid een dierenarts bellen voor een test...
Ja, jij bent zwanger 100 % Gefeliciteerd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:geordie schreef op 15 maart 2015 @ 17:06:

Moet het forum nou echt om de haverklap vervuild worden met "Ben ik zwanger" topics? Er is maar 1 *piep* manier om daar achter te komen. TESTEN.

Kan er niet 1 centraal topic komen met dit soort compleet zinloze glazen bol vragen?
F.U.
quote:milena1 schreef op 15 maart 2015 @ 17:10:

OMG ik hoop dat je 't braaf in missionarishouding hebt gedaan en je niet achterlangs hebt laten nemen, anders ben je straks misschien nog zwanger van een puppy ook. Heb jij dat. Ik zou morgenochtend dus meteen voor de zekerheid een dierenarts bellen voor een test...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven