Ben ik zwanger?
zondag 15 maart 2015 om 15:29
Normaal gesproken ben ik altijd heel heftig ongesteld, veel bloed en pijn etc. Dit keer verlies ik bijna geen bloed, en wat ik verlies is donker (oud) bloed. Recent heb ik seks gehad maar volgens mij ging dat gewoon goed met het condoom (niet gescheurd of iets dergelijks). Moet ik voor de zekerheid maar een testje gaan halen (waar vind ik die?).
Was ik maar dichter, dan kon ik dichter bij je zijn
zondag 15 maart 2015 om 15:34
zondag 15 maart 2015 om 15:49
Ik haal ze altijd bij de groenteboer
Volgens mij kan iedere gek toch bedenken waar je een test kan halen? Of je googled even.
Vooruit hier een tip: bij kruidvat 2 voor ¤5.
Bij Action 2 voor ¤1,49.
Maar ik hou het op 99% nee. Condoom en wel bloed verlies. Mijn ongesteldheid verschilt ook wel eens.
Volgens mij kan iedere gek toch bedenken waar je een test kan halen? Of je googled even.
Vooruit hier een tip: bij kruidvat 2 voor ¤5.
Bij Action 2 voor ¤1,49.
Maar ik hou het op 99% nee. Condoom en wel bloed verlies. Mijn ongesteldheid verschilt ook wel eens.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 15 maart 2015 om 17:01
quote:viva-adam schreef op 15 maart 2015 @ 16:43:
Kan dit soort ranzige topics voortaan verborgen worden op de achterafpijler ofzo? Ik lees liever anaaltopics.
Zwangeren... bah.
Wat is een achterafpijler?
En als het daar dan op zou staan zou jij het alsnog lezen, want jij reageert nu in een zwangertopic, die gewoon op de zwangerpijler staat. Als je geen behoefte hebt aan zwangertopics omdat je het ranzig vind dan moet je de zwangerpijler niet openen, probleem opgelost.
Kan dit soort ranzige topics voortaan verborgen worden op de achterafpijler ofzo? Ik lees liever anaaltopics.
Zwangeren... bah.
Wat is een achterafpijler?
En als het daar dan op zou staan zou jij het alsnog lezen, want jij reageert nu in een zwangertopic, die gewoon op de zwangerpijler staat. Als je geen behoefte hebt aan zwangertopics omdat je het ranzig vind dan moet je de zwangerpijler niet openen, probleem opgelost.
zondag 15 maart 2015 om 17:10
zondag 15 maart 2015 om 17:13
zondag 15 maart 2015 om 17:14
quote:milena1 schreef op 15 maart 2015 @ 17:10:
OMG ik hoop dat je 't braaf in missionarishouding hebt gedaan en je niet achterlangs hebt laten nemen, anders ben je straks misschien nog zwanger van een puppy ook. Heb jij dat. Ik zou morgenochtend dus meteen voor de zekerheid een dierenarts bellen voor een test...
OMG ik hoop dat je 't braaf in missionarishouding hebt gedaan en je niet achterlangs hebt laten nemen, anders ben je straks misschien nog zwanger van een puppy ook. Heb jij dat. Ik zou morgenochtend dus meteen voor de zekerheid een dierenarts bellen voor een test...