Ben ik zwanger?

10-10-2015 11:15 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt
anoniem_256789 wijzigde dit bericht op 10-10-2015 11:45
Reden: .
% gewijzigd
Ik reageer hier nooit op maar waarom zou je in hemelsnaam de dokter bellen als je ongesteld bent een negatieve testen hebt?

Eet een reep chocola en daarna: nieuwe ronde nieuwe kansen
Lees je verhaal nog eens, volgens mij staat daar al duidelijk het antwoord in.....
Hoe zit het dan met mijn misselijkheid?
Ja, je kan bloeden als je zwanger bent. Maar als ik het zo lees is dat nu niet het geval.

Het lijkt of je heel graag zwanger wilt worden. Wist je dat hier bij verloskundigen en huisartsen speciale spreekuren voor zijn.

Ik denk dat dit heel fijn voor je kan zijn.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.
Ik denk ook niet dat je zwanger bent, negatieve testen zeggen vaak wel genoeg en bloed in je onderbroek ook wel..

Gewoon blijven proberen :-) Hoop voor je dat je snel zwanger bent!
"De dagen kwam in de buurt als met de pil."

Wat??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@isabella; ik meende iedere maand misselijk te zijn en van alles te voelen en was telkens niet zwanger.

Juist de maand dat ik wel zwanger was 0,0 symptomen.

Succes volgende maand!
quote:Isabella88 schreef op 10 oktober 2015 @ 11:20:

Er heerst een griepje.

En je zou niet de eerste zijn die zo graag zwanger wil worden dat ze spontaan ochtendmisselijk is en zere borsten heeft. Wacht het gewoon even rustig af joh. Het komp zoals het komp.

Spanning, voedselvergiftiging enz. Ik ben tijdens mijn zwangerschappen in het ziekenhuis opgenomen geweest wegens extreme misselijkheid/ spugen. Maar ook als ik niet zwanger ben, ben ik ook wel eens misselijk.

Je wilt hier begrijpelijk van alles in zien maar je maakt jezelf gek
Thanks, dan op naar de volgende ronde

Buikgriep? Spanning?

Al eeuwenlang worden vrouwen zwanger, gewoon door te vrijen als ze zin hebben. Die letten niet op eisprong of wat dan ook. Ga gewoon een half jaar lang zonder anticonceptie aan het vrijen en dan merk je vanzelf of het lukt of niet.

De natuur is heel slim, je hebt op je vruchtbare dagen namelijk vanzelf meer zin in seks dan op de andere dagen. Kijk dus niet op internet om je vruchtbare dagen te belalen maar luister naar de signalen van je lichaam. En heb geduld, succes.
quote:Isabella88 schreef op 10 oktober 2015 @ 11:24:

Thanks, dan op naar de volgende rondeSucces!
quote:fietsie schreef op 10 oktober 2015 @ 11:24:

[...]

Al eeuwenlang worden vrouwen zwanger, gewoon door te vrijen als ze zin hebben. Die letten niet op eisprong of wat dan ook. Ga gewoon een half jaar lang zonder anticonceptie aan het vrijen en dan merk je vanzelf of het lukt of niet.

De natuur is heel slim, je hebt op je vruchtbare dagen namelijk vanzelf meer zin in seks dan op de andere dagen. Kijk dus niet op internet om je vruchtbare dagen te belalen maar luister naar de signalen van je lichaam. En heb geduld, succes.Mooie post. Ik weet echt hoe het is om ont-zet-tend graag een kind te willen maar ik schrik wel van de extremiteiten die ik hier regelmatig lees. Eigenlijk wil men precies weten wanneer het ei springt en is zowat genegen het mannelijk slachtoffer van zijn werk te rukken omdat het nu gebeuren moet. En dan willen ze ook stante pede weten of zaad en ei elkaar ontmoet hebben en hoe het verder verloopt. Controledrang ten top, bizar.
Ik begrijp die controledrang ook niet zo goed. Ik begrijp het heel goed als mensen erg graag kinderen willen, maar vind het bijna ongezond om er meteen zo mee om te gaan. Als je al een hele tijd de anticonceptie de deur uit hebt gegooid en het is nog steeds niet raak, dan is het logisch om eens beter op je cyclus te letten, maar ik begrijp niet waarom je dat vanaf dag een zou doen.

Maar goed, TO: ik wens je natuurlijk wel een goede zwangerschap toe en als het even kan ook nog een beetje snel. Succes met de volgende ronde. Hopelijk met een beetje plezier.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik vind dit ook echt bizar hoor! Sex lijkt mij ook niet leuk zo!
quote:Rooss4.0 schreef op 10 oktober 2015 @ 11:30:

[...]

Mooie post. Ik weet echt hoe het is om ont-zet-tend graag een kind te willen maar ik schrik wel van de extremiteiten die ik hier regelmatig lees. Eigenlijk wil men precies weten wanneer het ei springt en is zowat genegen het mannelijk slachtoffer van zijn werk te rukken omdat het nu gebeuren moet. En dan willen ze ook stante pede weten of zaad en ei elkaar ontmoet hebben en hoe het verder verloopt. Controledrang ten top, bizar.Hier vier jaar nodig gehad om zwanger te worden met behulp van mmm. Gelukkig het eerste jaar heel makkelijk daarin geweest, de volgende drie jaar waren moeilijk genoeg.
Is er nog iemand die de tel bijhoudt van de 'ik ben zwanger' topics? Zitten we al op 300?
OP-meltdown? Zeker te herkenbaar, tussen alle 'ben-ik-zwanger-topics'?
Och tja ik word juist rustig van meten en weten, I'm a scientist, numbers calm me down. Heel vivaforum is het niet met me eens ik weet het, maar ook bij ons is geen zin geen zin. Ik vind het gewoon prettig om te weten hoe het zit, daardoor kan ik het uit m'n hoofd zetten.

@TO: negatieve test en bloedverlies lijkt me een uitgemaakte zaak helaas. De symptomen die je eventueel voelt als je menstruatie uitblijft, komen door hoger progesteron, die voel je dus ook als je menstruatie wel nadert. Hcg symptomen ontstaan eigenlijk meestal pas vanaf week 5/6 van de zwangerschap.
quote:Hoezitdit schreef op 10 oktober 2015 @ 11:53:

Is er nog iemand die de tel bijhoudt van de 'ik ben zwanger' topics? Zitten we al op 300?Eerder 3000
Hele vroege miskraam. Merk je nauwelijks wat van als je het wat meer loslaat en komt zooooo vaak voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven