bruine afscheiding

08-02-2015 21:01 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gister weet ik dat ik zwanger ben.

Vannochtend nog een test gedaan, weer positief.

Ben pas net zwanger.. 4wkn en 2 dgn.

Nu heb ik al de hele dag last van bruine afscheiding en ook heb ik menstruatiekrampen. Ook mijn borsten zyn sinds vandaag niet meer zo gevoelig als 5 dagen geleden.

Ik ben zo bang dat het mis gaat

Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?
Fijn, ben benieuwd.
Morgen naar de gynaecoloog.. Spannenddd !!

Ik ben nu pas 5 weken, maar voel me in ieder geval hartstikke zwanger!

Heb DE HELE DAG zin in brood met smeerkaas en chinese tomatensoep, ben op momenten 'opeens' hartstikke moe en ik ruik ALLES.

Nog steeds ben ik heeel angstig voor een miskraam, maar ben ook gewoon lekker aan t werk wat een prima afleiding is! (Heb een zeer sociale baan.)

Morgen horen jullie meer over mijn ziekenhuisbezoekje :-)
Succes morgen! Komt vast goed!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Dankje @saraaa-- .. Ik hoop t !

Ben wel een beetje zenuwachtig hoor!
Waarschijnlijk kan ze bij een 5 weken echo toch nog niks/niet veel zien.. Behalve het vruchtzakje. K heb zoveel akelige verhalen gelezen over 'lege vruchtzakjes'.. Maar daar denk ik maar niet aan want maak mezelf er helemaal gek mee.

Ze kan in ieder geval wel kijken of de rest eromheen allemaal is zoals het hoort te zijn :-) en of de endometriose inmiddels gegroeit is en/of in de weg zit.. Wat ik natuurlyk niet hoop!
Klinkt wel goed toch g-tje?

Volgens mij zullen ze idd niet veel zien, maar in jouw geval kijk je niet alleen voor de zwangerschap zelf toch? Ik denk dat de gynaecoloog wel weet hoe ze de echo moet beoordelen. Ik kan me goed voorstellen dat het heel spannend voor jullie is. Hopelijk heb je morgen voor zover mogelijk goed nieuws.

Hier wordt iig aan je gedacht :-). Ik duim voor je!
Succes!!
Bedankt lady's !

Nee idd @miss_musica in mijn situatie word alles intensief onder controle gehouden.. Gelukkig maar want dat stelt mij gerust.. Ben qua persoonlijkheid al een ontzettend stuiterende stresskip

Een bevestiging / uitleg van een goede arts is voor mij al heel geruststellend.

Ik heb btw van mensen uit mijn omgeving gehoord dat als je zin hebt in zuur/hartig het aanduid op een jongen..en zoet op een meisje en raad eens.. Ik heb de hele dag zin in zoet haha! Normaal (raar want ik ben een vrouw..) lust ik geen chocola.. Nu heb ik daar continu zin in! De mensen die het weten zeggen allemaal als ze my zien uit voorgevoel ; jij krijgt een meisje!

Natuurlyk maakt het mik niets uit, zolang het maar gezond is!Maar de kleine van mijn vriend (die fulltime by ons woont) is een jongeman, dus een zusje erbij zou stiekem wel heeeel leuk zyn!

Nog een paar uurtjes en dan kan ik het nieuws aan mn gyn. vertellen :-D .. Neem gewoon mn positieve test mee ! Heb een goede band met haar dus ben écht benieuwd naar dr reactie !!
Spannend hoor. Hoe laat moet je?

Ik denk dat er inderdaad weinig te zien is. Ik heb een keer met 5.5 week een echo gehad. Je zag inderdaad een heel klein vruchtje zitten in een vruchtzakje, maar nog geen kloppend hartje. Ik had ook een keer met 6 weken een echo en daar zag je wel al het begin van een kloppend hartje. Een paar dagen kan al het verschil maken dus!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Ben net zh geweest ze kon nog geen vruchtzakje zien dus is wrsch nog aant innestelen wel heel dik baarmoederslijmvlies. Net bloed laten prikken om te kyken hoe hoog die hcg waarde is .. Als die nog erg laag is wilt ze me volgende week donderdag weer zien en als ie wat hoger is al eerder! Ze belt me sowieso vanmiddag over de uitslag.
De gyn heeft me teruggebeld k heb een HCG Waarde van 253 dat is normaal voor hoelang het is, en dat verklaart waarom er niks was te zien pp de echo. Ik moet donderdag komen voor een nieuwe echo en ze zegt dat ik ervanuit moet gaan dat het allemaal goed gaat omdat die kans heel groot is gezien me jonge leeftijd. Alleen als ik heel erg buikpyn krijg moet ik de HA post bellen en als t doordeweeks is gewoon t ziekenhuis.
En ik mag geen angstaanjagende dingen meer lezen op internet over lege vruchtzakjes enzo!

Ik raad daarom de dames die in t zelfde schuitje zitten ook af om die dingen op te zoeken.. Laat t gewoon op je afkomen want stress is heel slecht!
Tot nu toe een gewone zwangerschap dus, dat is mooi! Ik hoop dat je volgende week weer een mooie echo hebt!
Echt niks om je nu zorgen over te maken dus. Volgende week kan je waarschijnlijk al iets meer zien op de echo, maar houd er rekening mee dat het hartje nog niet hoeft te kloppen. En stop met het gebruik maken voor google inderdaad! Laat de natuur haar ding doen. Dan komt het 9 van de 10 keer gewoon goed!

Een beetje buikpijn/ menstruatie gevoel is overigens ook normaal. Alles begint toch een beetje op te rekken. Pas als de buikpijn ondraaglijk wordt en je hele erge krampen krijgt dan moet je je zorgen gaan maken.

Probeer te genieten!
Dankje @saraaa-- ik ga idd niet meer googlen. Ben onbewust toch de heeeele dag bezig met 'als het maar goed gaat..' maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. De afgelopen dagen heb ik helemaal geen krampjes meer gehad. Ben wel misselijk en de hormonen doen hun werk ook goed heb ik door. Gevoelige borsten zijn weg.
Wat een spannende tijd het g'tje. Zelf was ik ook heel gespannen tijdens mijn zwangerschap (ben beetje angsthaas) en ging continu naar de wc om te kijken of ik nog bloed verloor. (had net als jij bruine afscheiding). Zo jammer eigenlijk, maar het was voor mij niet te stoppen. Pas toen ik begon te groeien en de baby voelde, ging het beter (al ging ik me dan weer zorgen maken als het wat rustiger was)..... Ik wens je alle succes en sterkte en hoop dat je een prachtige baby krijgt. Houdt je ons op de hoogte?
Slecht nieuws @kaatje71

Maak er een nieuw topic over voor de geïnteresseerden.
Och nee toch, he wat vreselijk! Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven