Cassette laten vallen

14-09-2017 12:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan, dit was er een met een cassette (eerste keer voor mij!) alleen liet ik dat pipetje vallen in de wc. Ik heb toen uiteindelijk gewoon de test in m’n urine gedoopt wat ik had opgevangen. De test was negatief, maar het is toch niet zo’n groot probleem dat ik meer urine heb gebruikt dan wat de test nodig heeft? Of wel?
Koop een nieuwe test als je het zeker wil weten.
Ik zou ook een nwe doen
deed de controlestreep het?
lilalinda schreef:
14-09-2017 12:28
deed de controlestreep het?
Ja!
Bij het Kruidvat heb je hele goedkope testen, koop er gewoon één.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
VrolijkeBij schreef:
14-09-2017 12:49
Ja!
wil je graag zwanger worden?
Ben je overtijd?
Heb je onbeschemde seks gehad??
En al een nieuwe test gekocht?
In principe geeft ie ongeldig aan als er teveel urine is bv. Maar om het zeker te weten zou ik een nieuwe test doen.
Die controlestreep doet t ook als je m in water houdt. Mijn geachte zou zijn dat als zo'n test in de wc valt, die urine tamelijk verdunt is met water. Hierdoor kan de concentratie van evt aanwezig hcg mss geen betrouwbaar resultaat geven.
Honingdropje2 schreef:
14-09-2017 16:22
Die controlestreep doet t ook als je m in water houdt. Mijn geachte zou zijn dat als zo'n test in de wc valt, die urine tamelijk verdunt is met water. Hierdoor kan de concentratie van evt aanwezig hcg mss geen betrouwbaar resultaat geven.
Aanvulling: ik zie nu dat alleen het pipetje in de wc is gevallen. Dat lijkt me geen probleem
Honingdropje2 schreef:
14-09-2017 16:22
Serieus? Die zou alleen op urine moeten reageren... Da's de functie van die streep.
Heel aardig van TO om geen update te geven.
Saga_Röversdotter schreef:
15-09-2017 13:43
Serieus? Die zou alleen op urine moeten reageren... Da's de functie van die streep.
is dat zo?
Volgens mij reageert die streep op vocht
lilalinda schreef:
15-09-2017 15:04
is dat zo?
Volgens mij reageert die streep op vocht
Hm.. nu begin ik te twijfelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven