Cassette laten vallen
donderdag 14 september 2017 om 12:03
Hey allemaal,
Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan, dit was er een met een cassette (eerste keer voor mij!) alleen liet ik dat pipetje vallen in de wc. Ik heb toen uiteindelijk gewoon de test in m’n urine gedoopt wat ik had opgevangen. De test was negatief, maar het is toch niet zo’n groot probleem dat ik meer urine heb gebruikt dan wat de test nodig heeft? Of wel?
Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan, dit was er een met een cassette (eerste keer voor mij!) alleen liet ik dat pipetje vallen in de wc. Ik heb toen uiteindelijk gewoon de test in m’n urine gedoopt wat ik had opgevangen. De test was negatief, maar het is toch niet zo’n groot probleem dat ik meer urine heb gebruikt dan wat de test nodig heeft? Of wel?
donderdag 14 september 2017 om 13:40
wil je graag zwanger worden?
Ben je overtijd?
Heb je onbeschemde seks gehad??
donderdag 14 september 2017 om 16:22
donderdag 14 september 2017 om 16:24
Aanvulling: ik zie nu dat alleen het pipetje in de wc is gevallen. Dat lijkt me geen probleemHoningdropje2 schreef: ↑14-09-2017 16:22Die controlestreep doet t ook als je m in water houdt. Mijn geachte zou zijn dat als zo'n test in de wc valt, die urine tamelijk verdunt is met water. Hierdoor kan de concentratie van evt aanwezig hcg mss geen betrouwbaar resultaat geven.
vrijdag 15 september 2017 om 13:43
Serieus? Die zou alleen op urine moeten reageren... Da's de functie van die streep.Honingdropje2 schreef: ↑14-09-2017 16:22Die controlestreep doet t ook als je m in water houdt. Mijn geachte zou zijn dat als zo'n test in de wc valt, die urine tamelijk verdunt is met water. Hierdoor kan de concentratie van evt aanwezig hcg mss geen betrouwbaar resultaat geven.
vrijdag 15 september 2017 om 15:04
is dat zo?Saga_Röversdotter schreef: ↑15-09-2017 13:43Serieus? Die zou alleen op urine moeten reageren... Da's de functie van die streep.
Volgens mij reageert die streep op vocht