Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Sinds de medicatie heb ik veel haaruitval. Verder valt het de laatste keer mee, maar ik heb ook wel soort van woede uitbarstingen gehad! Echt om je dood te schamen. Toen dacht ik wel: als dit nog een jaar moet weet ik niet of ik dat vol ga houden!
Waaahhhh ik had een heel verhaal getypt met reacties op iedereen en ineens is het vedwenen!!!! grrr

Missy ecco fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat zo heeft. Ik probeer inderdaad ook de voordelen te blijven zien. Nog even genieten van elkaar en toch nog even op die vakantie.

Esthertje voel je je wat beter vandaag? Spannend he dat wachtbankje! Ik mag 6 rondes clomid en heb 17 sept weer een soort behandelplan bespreking met de arts wat de volgende stap word. Heb geen iui erbij tot nog toe.

Welkom Belle, iedereen mag mee schrijven. Naar dat jij ook in dit schuitje zit. Wachtbankje is altijd t spannendste. Heb jij ook echo's gehad na de clomid of doen ze het alleen met bloed prikken?

Haar uitval en exceem ken ik niet van mezelf. Gelukkig want ik heb een dikke bos krullen waar ik best trots op ben hahaha. Ik heb ook geen grotere borsten gekregen helaas kan ik wel gebruiken met mijn cupje A. Ik heb wel een dikkere buik en heupen gekregen en ben niet anders gaan eten en beweeg me helemaal suf. Ben dus ook dik 4 kg zwaarder sinds start clomid.

Vandaag en gisteren ben ik eigenlijk best vrolijk en ontspannen dus daar maar even van genieten. Vrijdag weer echo om te kijken of er nog wat gebeurt is. Ik had vanmorgen wel een heel minimaal heeeeeel licht streepje op een ovulatie test. Snap er niets van...
Gabi hoe is het met jou?
Dat herken ik trouwens wel Belle ik werk onregelmatig en ben daardoor vaak alleen thuis op momenten dat mijn vriend werkt en vaak aan het werk als hij thuis is. Sinds de clomid hang ik veel meer aan hem en kan ik er slecht tegen als ik thuis ben en hij aan het werk. Kom dan tot weinig en loop maar wat te dralen en als hij er weer is zit ik het liefst boven op hem waar hij niet zo goed tegen kan haha
Swaka; voel me niet beter want ben ongesteld geworden...

Ik heb voor vrijdag een afspraak staan.

Ahh oké hoop dat het voor 17 september raak mag zijn bij je.
Welkom Missy en Belle! Wat vervelend dat jullie zoveel klachten hebben door de clomid. Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee dus kan niet meepraten.

Esthertje dikke knuffel voor jou

Mijn onttrekkingsbloeding na de primolut heeft een dag of 3 geduurd. Eigenlijk niet heftiger of anders dan normaal, terwijl ik dat wel verwacht had. Ik start over een paar dagen met de ovulatietesten, die ik dan iig tot aan het ziekenhuisbezoek zal doen (tenzij ik eerder een dikke streep zie... maar dat vermoed ik niet).
Hoelang zijn jullie na de clomid ongesteld? Ik echt heel kort, anderhalve dag echt en verder kleine beetjes vloeien af en toe de dagen daarna.
Ik was na de clomid 50 Mg twee keer heel kort ongesteld en na de 100 Mg echt vier dagen. Kort was ongeveer 1,5 dag.

Wat jammer esthertje:(( over twee dagen beginnen met de clomid? Op naar ronde 2! Het gaat lukken op een dag
Fijn dat ik mee mag schrijven.

Skawa het is zeker spannend, duimen dat het de eerste en laatste keer is maar daar gaan we niet van uit. Ik heb nu 3x een echo gehad. Eerste keer toen pcos werd gezien, tweede keer op mijn 12e cyclusdag, na clomid. Toen was er een eitje te zien, weet helaas niet hoe groot. Vandaag de derde echo, toen zag de arts dat mijn eitje vannacht gesprongen was. Ik heb wel heel de dag al rare steken rond m'n eierstokken. Het is allemaal nieuw voor me en behoorlijk spannend. Haha het maakt jou dus ook aanhankelijk, mijn vriend noemde mij vandaag plakkie haha.

Voor de tabel:

26/26 1e kindje en 1e ronde en pcos

Lilolalo ga je binnenkort wel aan clomid beginnen of is daar nog geen sprake van?

Esther ik wens je heel veel sterkte, wat een rot dag

Hoe zijn jullie mannen er onder?

Omdat ik er wat later bij gekomen kan ik jullie verhalen nog niet allemaal bijhouden, doe m'n best
anoniem_203784 wijzigde dit bericht op 05-08-2015 19:25
Reden: Typfout
% gewijzigd
Belle; ik heb binnenkort een eerste afspraak in het ziekenhuis. Eind vorig jaar al van de pil af gegaan maar een erg onregelmatige cyclus (lees; vrijwel geen). Heb het eerst een tijdje afgewacht, maar nu toch maar hulp zoeken. Ga er wel vanuit dat ik ook aan de clomid moet.. Is eigenlijk de meest gangbare eerste optie.. Tenzij er echt iets anders met me aan de hand is
Klinkt bekend, ik had ook helemaal geen cyclus. Hopen dat je ziekenhuis bezoeken van korte duur zijn!
Mijn vriend is heel lief en geduldig. Doet erg zijn best om ervoor mij te zijn maar voelt het zelf allemaal wel als minder erg. Hij denkt dat het echt wel goed komt en heeft zoiets het duurt zo lang als het duurt. Hij doet wel heel erg zijn best.
Voel jij al wat myque? T zou wel heel toevallig zijn als t nu gelukt is zonder iui...
Mijn vriend is heel begripvol, ook al snapt hij het niet altijd.

Hij vindt het heel vervelend dat hij niets kan doen. Behalve met me vrijen als het 'nodig' is. Op een gegeven moment werd hij er ook wel erg onzeker van, want het 'moest'! Nouja dan lukt het dus niet. Daar hebben we wel even wat aan gedaan, want toen was het tussen ons ook even niet gezellig. Als ik iets niet wil is dat het mijn stemming en gedachten gaat bepalen. En dat lukt me nu best goed. Maar zoals jullie ook vast herkennen ligt dat ook aan waar je in je cyclus zit..
@ swaka; ja klopt maar merkte dat het ging gebeuren...Ben me al geestelijk aan het voorbereiden voor de echo ....terwijl ik ongesteld ben.. ja krijg weer die 5 dagen clomid maar hoeveel mg... Hoop 100.

@ welkom. Belle: het is allemaal reuze spannend..

Hahah plakkie wat een leuke naam..

Mijn vriend zegt komt. Allemaal goed...

Zou mijn verhaal ff kort zeggen; september 2013 gestopt met de pil, na allerlei onderzoeken kwam eruit dat ze geen oorzaak kunnen vinden en ik ben met iui en clomid en ovtrille traject gestart, ronde 2
Als je een goede eisprong hebt gehad nu Esthertje zullen zie niet naar 100 mg lijkt me. Ze hogen alleen op als je eitjes niet reageren.

Plakkie zegt mijn vriend ook wel is haha maar hij kan er zelf ook wat van al heb ik soms het idee dat hij het doet omdat hij weet dat ik het nodig heb.

Ben benieuwd naar de echo van morgen hoop stiekem toch dat er nog iets te redden valt deze maand...

Vanmorgen op kraamvisite geweest dat ging me eigenlijk best goed af.
@skawa: kan me voorstellen.. Zo'n teleurstelling als de clomid wéér niet werkt :( succes morgen!

Hoe ervaren jullie de ziekenhuisbezoeken?
Skawa fijn dat je vriend zo lief en begripvol is. Gaat hij altijd mee naar het ziekenhuis? Ik ga dit weekend ook op kraamvisite en heb ook een kinderverjaardag.. Heb je het daar normaal wel lastig mee? Heel veel succes morgen met je echo.

Esthertje jeetje jij hebt al een hele pittige tijd achter de rug, dat is niet niks

Missy de lol gaat er idd af als het "moet", heel moeilijk voor een vent, mijn vriend vond het ook vreselijk en kon er niet van genieten. Het brengt behoorlijk wat spanning mee.

Ik heb nu 2 dagen behoorlijk wat steken, volgens de arts had dat met de eisprong te maken, maar daar heb je 2 dagen later geen stekende pijn meer van toch?
@ belle : dat kan wel degelijke met eisprong te maken hebben,

Ik voel dat ook die stekende pijn.
Oh hihi, weer iets geleerd, ben nog een beetje een leek
@ belle; geeft niet, je kan ook op Internet erover lezen.. om jezelf erin te verbieden.
Belle nee hij gaat niet mee naar het ziekenhuis dat is moeilijk moet hij elke keer weg van zijn werk ik moet nogal vaak maar hij appt daarna altijd wel hoe t ging en bij grote gesprekken zoals 17-9 gaat hij wel mee

Ik vind verjaardagen enzo niet zo lastig maar kraamvisite soms wel ben beetje jaloers tot mijn schaamte
O en de ziekenhuis bezoeken zijn meestal echt top ze zijn zo aardig daar!

Heeft iemand van jullie ook last van overbeharing? Ik wel zo irritant!

Op mijn bovenlip en kin bleg
Ik heb net weer wat haren bij m'n kin weggehaald! :( gelukkig heb ik blond haar en valt het niet zo op.

Bij mij in het ziekenhuis zijn ze ook erg vriendelijk. Als ik bel met vragen nemen ze ook altijd de tijd!
voor de tabel: pcos, 6e ronde clomid, ik ben 29 en m'n vriend 36

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven