Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
woensdag 29 juli 2015 om 21:51
Spannend myque.. Ben benieuwd, hopelijk iui maandag. Geniet van je vakantie!
@yentl... Hoe voel je je nu, last van kwaaltjes?
Ik zit nu op dag 3 na de Primolut. Nog geen tekenen van ongesteldheid te merken. Hopelijk 1 dezer dagen. Ik denk dat ik deze ronde de ovulatietesten ga gebruiken... Of zou dat geen nut hebben omdat ik ook al naar de gyn ga en ze het dan op de echo kunnen zien?
@yentl... Hoe voel je je nu, last van kwaaltjes?
Ik zit nu op dag 3 na de Primolut. Nog geen tekenen van ongesteldheid te merken. Hopelijk 1 dezer dagen. Ik denk dat ik deze ronde de ovulatietesten ga gebruiken... Of zou dat geen nut hebben omdat ik ook al naar de gyn ga en ze het dan op de echo kunnen zien?
donderdag 30 juli 2015 om 08:00
@lilalalo kwaaltjes wel misselijk niet echt heel soms maar niet heel erg. Het is meer een beetje weeeig op de maag. Verder enorm veel trek in kaas pijnlijke borsten, veel plassen en erg moe.
Ongesteld worden na primolut kan even duren. Je slikt 2 weken de primolut en dan duurt het 3 tot 7 dagen. Als je na een week nog niet ongesteld ben moet je even het ziekenhuis bellen.
Hier heb ik over een uurtje mijn intake bij moeders voor moeders. Stiekem wel een beetje spannend hihi
Ongesteld worden na primolut kan even duren. Je slikt 2 weken de primolut en dan duurt het 3 tot 7 dagen. Als je na een week nog niet ongesteld ben moet je even het ziekenhuis bellen.
Hier heb ik over een uurtje mijn intake bij moeders voor moeders. Stiekem wel een beetje spannend hihi
donderdag 30 juli 2015 om 12:19
@Yentl... Trek in kaas? Haha, dan zou ik al zo'n 20 jaar zwanger kunnen zijn, hou echt van kaas . Hoop voor je dat het niet erger wordt qua misselijkheid. Volgende week de echo toch? En hoe was het bij MvM? Goed dat je dat doet hoor. Zou het tzt ook graag willen proberen/doen. Vraag me af of het makkelijk is om afspraken te maken met betrekking tot het ophalen van de flessen? Bij ons huidige huis kan ik ze alleen direct op straat zetten, vol in het zicht, waar iedereen erbij kan.
Ik ben vandaag, voor mn gevoel, uit het niets ongesteld geworden. De buikpijn die ik normaal gesproken 1 dag van te voren heb, heb ik niet gehad. Als ik hoor wat voor nare ervaringen mensen met primolut hebben dan mag ik geloof wel in mn handjes klappen dat ik er zo gemakkelijk vanaf kom.
Ik ben vandaag, voor mn gevoel, uit het niets ongesteld geworden. De buikpijn die ik normaal gesproken 1 dag van te voren heb, heb ik niet gehad. Als ik hoor wat voor nare ervaringen mensen met primolut hebben dan mag ik geloof wel in mn handjes klappen dat ik er zo gemakkelijk vanaf kom.
donderdag 30 juli 2015 om 19:47
Ja gesprek was goed super mooi cadeau gehad .. een gave newborn wikkel doek moest gewoon huilen hahah. Het inzamelen gebeurt aan huis op een vaste dag als je thuis ben kunnen ze aanbellen als je niet thuis ben kan ik ze op een afgesproken plek uit het zicht zetten. Je kan ze ook naar een punt toe brengen. Ik persoonlijk vind ophalen makkelijker aangezien ik ze volledig uit het zicht kan plaatsen. Mag tot 10 oktober mee doen dus nog even te gaan mocht gelijk starten test knalde de pan uit !
vrijdag 31 juli 2015 om 10:41
vrijdag 31 juli 2015 om 15:58
Ik denk dat ik er ook geen zin in gehad had als ik dit niet mee gemaakt had. Nu wil ik ook echt wel mee doen.
Ik heb maandag echo. Vanaf zondag begin ik met de ovulatie testen. Heb weer een nieuwe voorraad in huis. Het gaat nu wel allemaal wat beter, ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en weinig bezig te zijn met zwanger worden. Ergens in een hoekje zit het de hele dag in mijn hoofd natuurlijk maar ik praat er minder over tegen mijn vriend en vriendinnen en probeer mezelf gewoon in te stellen dat het weer niet gaat lukken.
Ik heb maandag en vrijdag een afspraak voor kraamvisite volgende week helemaal geen zin in hahaha
mijn vriend noemt de week van mijn eisprong nu MBW Making Baby Week hahaha dat vond ik schattig
Ik heb maandag echo. Vanaf zondag begin ik met de ovulatie testen. Heb weer een nieuwe voorraad in huis. Het gaat nu wel allemaal wat beter, ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en weinig bezig te zijn met zwanger worden. Ergens in een hoekje zit het de hele dag in mijn hoofd natuurlijk maar ik praat er minder over tegen mijn vriend en vriendinnen en probeer mezelf gewoon in te stellen dat het weer niet gaat lukken.
Ik heb maandag en vrijdag een afspraak voor kraamvisite volgende week helemaal geen zin in hahaha
mijn vriend noemt de week van mijn eisprong nu MBW Making Baby Week hahaha dat vond ik schattig
zaterdag 1 augustus 2015 om 09:26
Nou, heb ik weer. Op zich goed nieuws, want ik reageer goed op de Clomid50. Zo goed dat er nu op cyclusdag 13 wel 2 eitjes van 20mm en 1 van 16mm zijn gezien! Eindelijk heeft de (inval)arts de andere eileider ook in zicht gekregen! Downside is dat de kans op een meerling nu te groot is en er sowieso geen IUI gaat plaatsvinden deze ronde. En ook onze eigen pogingen liever beschermd of niet nu... What a waste of eggs, of niet? Wat moeten we hier nu mee? Mijn gevoel zegt, neem de gok. De trage zwemmers van vriend moeten ook maar net het doel bereiken. Maar een twee- of drieling lijkt me ook echt scary... Bovendien, die vleesboom zou bij een meerlingzwangerschap wel echt een probleem worden, werd mij verteld.
Wat zouden jullie doen?
In ieder geval, menstruatie afwachten en dan weer terug voor een nieuwe ronde Clomid25 (waarschijnlijk).
@Skawa, ik ben benieuwd naar jouw echo maandag!
Wat zouden jullie doen?
In ieder geval, menstruatie afwachten en dan weer terug voor een nieuwe ronde Clomid25 (waarschijnlijk).
@Skawa, ik ben benieuwd naar jouw echo maandag!
zaterdag 1 augustus 2015 om 10:57
Oohhhh wat een moeilijke keuze myque. Een tweeling zouden wij zeker leuk vinden dus daarvoor zou ik het persoonlijk niet laten, maar met je vleesboom ligt het inderdaad heel anders. Gezondheid is belangrijk... Een ronde wachten lijkt me daarom verstandiger in jouw geval.
Hopelijk met de clomid25 betere resultaten...
Hopelijk met de clomid25 betere resultaten...
zaterdag 1 augustus 2015 om 11:58
Oh jee wat moeilijk myque. Ik weet het ook niet luister naar je gevoel inderdaad. Stel dat het 1 zaadje lukt om een eitje te vinden is het natuurlijk helemaal fantastisch maar stel dat je zwanger raakt van een meerling en dat kan niet met de vleesboom dan moet je misschien wel een abortus en dat zou echt verschrikkelijk zijn. Ik snap je twijfel ik herken jou gevoel zo goed van geen tijd te verliezen en elke maand wachtten is er een teveel!
zaterdag 1 augustus 2015 om 18:53
Wachten myque hoe dubbel het ook is een vleesboom kan link zijn zeker bij een meerling zwangerschap. Daarnaast als je besluit het toch te doen is het voor het ziekenhuis wel duidelijk hoe dit gebeurt is bij ons zou je dan daar flink op aangesproken worden. Een zwangerschap met meerling is al een risico op zich en als je dan een behoorlijke vleesboom heb geeft dit ook nog een risico voor jezelf.
Enorm balen meis maar wel heel fijn dat je op de clomid reageert ! Bij mij duurde het 5 maanden om uit te zoeken dat ik op 100mg wel reageerde.
Enorm balen meis maar wel heel fijn dat je op de clomid reageert ! Bij mij duurde het 5 maanden om uit te zoeken dat ik op 100mg wel reageerde.
zondag 2 augustus 2015 om 11:29