Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Ik zal de tabel straks even bijwerken. Hoeveel mg missy ecco?

Yentl, Famke, Gabi en Myque ik mis jullie op het forum:) ben zo aan gewend geraakt met jullie te praten vanaf het begin. Famke is hopelijk heerlijk aan het ontspannen op vakantie. Yentl is natuurlijk lekker aan het genieten van de zwangerschap en Myque ik hoop niet teveel spanning op het wachtbankje?

Ik ben vanmorgen weer voor echo geweest. Helaas de eitjes zijn niet gegroeid nog 11 mm. De gynaecoloog legde uit dat ze na 14 dagen ook niet meer echt door gaan groeien als ze gestopt zijn omdat de clomid dan wel uit mijn bloed is. Ze zei de resultaten met clomid zijn heel erg verschillend, de ene vrouw reageert er super op en de andere helemaal niet. Clomid is geen echt hormoon maar denkt dat hij een hormoon is en je lijf ook. Ze wil nu overstappen op echte hormonen FSH injecties omdat ze denkt dat mijn lijf elke keer heel snel went aan de hormonen. Een optie zou zijn om nog 1 x clomid 150mg te slikken en de maand daarna te starten met de injecties maar ik mag ook nu met de injecties starten.

Ik heb informatie boekjes mee gekregen en moet dan 17-8 terug voor een gesprek met mijn vriend en de arts. Dan gaan we beslissen of we over gaan op prikken, het traject is wel zwaarder gaf ze aan. Per cyclus ongeveer vijf keer naar het ziekenhuis voor een echo en de kans op meerlingen word groter.

Ik neig zelf naar nog 1 maand clomid 150 proberen omdat ik op vakantie ga en denk dat het prikken dan niet te plooien is plus de controles niet en als er iets mis gaat zit ik in frankrijk. Ik wil ook geen maand niets doen. Alhoewel ik nu wel echt ee nu en rust ervaar nu ik weet dat er deze maand geen kans is. Geen spanning om te moeten vrijen ( wat er voor zorgt dat we vannacht twee keer seks gehad hebben:) ) en geen spannend wachtbankje.

Wel verdriet dat het geen kans heeft en dat we toch weer een stap omhoog gaan op de ladder. Stom lijf van mij...
Meiden ik ga jullie verlaten wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben
Ik ben ook op vakantie, Skawa! 😆 mobiel forummen is niet zo fijn, dus na de vakantie lees ik alles even goed bij. Tja, het wachtbankje... Ik denk dat er niks tussendoor geglipt is 😉 maar afleiding genoeg nu...
Kan me voorstellen dat je nog 150 Mg wilt proberen hoor! Had ik denk ik ook gedaan. Dat spuiten heb ik ook met de arts besproken, maar omdat het zo intensief is wilde ik dat nog niet. Ik vond de vele ziekenhuisbezoeken best heftig en was steeds alles er omheen aan het plannen.. Bij ronde 6 ga ik weer heen, even checken of alles nog goed is.

Fijne vakantie dames!
Ik gebruik 100 Mg btw.
Was benieuwd of er een reactie kwam op mijn afscheid maar ben toch al hier voor niets zie ik ;) Doei
Yentl ik heb nog geen kans gehad om te reageren! Maar ik vind het heel jammer dat je afscheid neemt. Ik zal je advies en raad missen heel veel geniet plezier van je zwangerschap! Bedankt voor alles.

Myque was ik even vergeten! Hele fijne vakantie!
Jammer dat je gaat Yentl (was ook nog niet eerder komen bijlezen)...Bedankt voor je raad en adviezen, geniet van je zwangerschap en veel geluk! X
Het is een komen en gaan van dames he! Iedereen hoopt snel zwanger te zijn. Fijn om te lezen dat het anderen lukt! Dan moet het ons toch ook lukken!
Zal af en toe nog eens buurten meiden

Bye bye
@yentl begrijpelijk dat je hier afscheid neemt! Ik hoop snel je voorbeeld te kunnen volgen! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en bedankt voor alle goede uitleg de afgelopen tijd!

Andere dames, ik kom woensdag uitgebreid terug hoor 😜
Het is rustig op het forum! Weet je al wat je gaat doen Skawa? Maandje rust of toch 150 mg?

Hoe gaat het met de anderen?
Ja denk dat iedereen een beetje wacht op tot er weer actie ondernomen kan worden. Hier is t nu op zwanger worden gebied heel saai. Maandag gesprek in t ziekenhuis en daarnaast niets:(

Ja ik ga voor de 150 nog 1 ronde tijdens de vakantie je weet nooit....

Hoe is t bij jou missy ecco?
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

Ik heb (als het goed is) net een eisprong gehad. Dus nu weer de 2 weken wachten en twijfel of ik misschien zwanger ben. Gaan jullie dan ook zo opletten of je iets merkt? Heel irritant! Ik als ik weer ongesteld ben ga ik een afspraak maken voor weer een echo rond m'n eisprong.

Zie je dat prikken een beetje zitten Skawa? Lijkt me erg pittig!
Ja ik let dan ook totaal gefixeerd op elk lijntje misselijkheidje en mijn borsten echt niet leuk die twee weken zo spanning! Ik duim voor je! Veel afleiding zoeken. Tja ik heb niet t gevoel dat clomid mij helpt dus in die zin blij dat ik door mag met t volgende duurt zo lang allemaal maar natuurlijk vind ik prikken heftig en spannend haha
De weken vliegen om, dus in dat opzicht is 2 weken niet lang!

Echt zo balen dat de clomid niet gewoon werkt. Toen de eerste keer 50 Mg niet werkte was ik ook zo teleurgesteld in m'n lichaam.. Waarom werkt het niet gewoon?!

Ik houd me nog vast aan dat 80% vd vrouwen in een jaar zwanger is. Ik reken maar gewoon vanaf dat de clomid werkt, dus dan heb ik pas 5x een echte kans gehad!
Goed zo positief denken! Dat lukt mij niet altijd haha Maar wie weet is het met spuiten zo raak.

Hoe vaak mag jij nog clomid gebruiken dan? Bij ons in het zh is het max 6 maanden omdat je eicellen dan kunnen verharden door de clomid en moeilijk door te dringen worden
Tabel bijgewerkt.

Lilolalo wanneer heb jij je afspraak bij de gyn?
De 17e Skawa! Zelfde dag als jij zie ik net
Haha dat is toevallig.
Ik heb laatst gebeld en toen zei de arts dat ik na 6 maanden weer moet komen, maar dat ze in principe 6 tot 12 maanden clomid voorschrijven. Wel bijzonder dat het per zh verschilt.. :s ik zal eens vragen wat maakt dat ik wel door mag na 6 maanden..
Ik ben ook niet altijd zo positief hoor, maar merk nu wel dat ik geniet van uitslapen, zo de deur uit kunnen etc. Als we wel een kindje hebben gaat dat allemaal veranderen.
Ha dames!

Missy, ik vind jou ook positief overkomen! Ik heb een klein lijstje met vragen die ik graag wil stellen als ik/we in het ziekenhuis zijn. Zal ook gelijk navragen hoeveel rondes clomid ze hier gebruikelijk vinden.

Ik heb er nu 4 dagen OV testen op zitten en begrijp er niets van. Begon met een lichte streep, maar vandaag zelfs helemaal geen streepje meer te zien. Kan nog geen plaatjes plakken maar hierbij een linkje..

http://postimg.org/image/gpg1b4hcj/

Van boven naar onder dag 10 t/m 13. Ik blijf rustig doortesten, in ieder geval tot aan de afspraak bij het ziekenhuis. Hopelijk daarna meer duidelijkheid. Kan me niet voorstellen dat ik de eisprong al voor dag 10 gehad heb.. Dan is mn cyclus door/na de primolut wel erg kort.
Dat is wel gek! Ik durf het niet aan met die testen, veel te bang dat ik er helemaal gefrustreerd van raak en dan denk: nu, we moeten nu seks hebben! Ik heb wel een app die ik bijhoud. Lijkt me ook niet dat je nu al een eisprong hebt gehad. Ik meestal rond dag 18-20.

Ik ben benieuwd wat ze bij jou int zh zeggen, lilolalo! Kan ik dat weer meenemen naar mijn afspraak!
Hoi lilo,

Sommige ov testen zijn gevoelig..ik heb zelf keer een merk sensitest en daar had ik 5dagen een vrij duidelijke streep....terwijl de ovulatie maar max. 48 uur kan duren. Heb toen clearblue digitaal ovulatie testen gekocht en dan krijg je een duidelijk smily ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven