Clomid hogere dosering

26-12-2019 21:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Vorige maand gestart met provera 7 dagen en aansluitend 5 dagen clomid 50mg.
Niks gebeurd! Zelf geen eitje die een beetje groeide, mn lichaam reageerde er niet op.
Op dag 21 cyclus afgebroken met weer provera 7dagen en al 24 uur na de provera ongesteld!
Nu 2 dagen begonnen met clomid 100mg!

Zo spannend ben bang dat er weer niks te zien is..
Is ook spannend! Maar probeer je geen zorgen te maken. Bij mijn eerste zwangerschap reageerde ik ook niet op 50 en 100. Gelukkig deed 150 wel genoeg. Dus het kan gewoon nog! Succes!
criminalmind schreef:
26-12-2019 21:44
Is ook spannend! Maar probeer je geen zorgen te maken. Bij mijn eerste zwangerschap reageerde ik ook niet op 50 en 100. Gelukkig deed 150 wel genoeg. Dus het kan gewoon nog! Succes!
Dat is wel positief!
Ik heb niet echt bijwerkingen los van af en toe hele erge pijn in mn darmen.
En kan af en toe een beetje heftig reageren.
Ik word juist gelukkiger van de clomid, Ben ook heel aanhankelijk naar mijn vriend vind m helemaal geweldig haha.
Ik begon ook (lang geleden) met 50. Deed niks, 100 ook niet, 150 ook niet en toen ben ik gaan spuiten. Daar reageerde ik iets te enthousiast op zeg maar. Dus poging afgebroken ivm te veel eitjes. Uiteindelijk elke keer daarna zwanger geworden en heb nu 2 prachtige kinderen.
Zeker spannend, maar nog niet wanhopen. Ik kreeg bijwerkingen van Clomid en.moest gaan spuiten. 4 maanden.op moeten hogen tot ik eindelijk een goed rijp eitje had. Ze is nu 4 jaar 😊

Het is echt heel verschillend hoe elke vrouw reageert. Hopelijk deze cyclus succes 🍀
Als clomid t niet doet zijn er nog veel opties over hoor! Ik reageerde ook niet goed op clomid, vijf rondes gehad 2 x 50 2 x 100 en 1 x 150. Daarna mocht ik spuiten met Gonal - f en ja hoor eerste ronde zwanger!
where ever you go, go with your heart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven