Conceive plus glijmiddel

12-04-2020 15:32 13 berichten
Ik lees er het een en ander over en ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit glijmiddel.

Zo ja, in de hoeveelste ronde werd je er zwanger van?

Groetjes LKM.
Alle reacties Link kopieren
Als het zou werken, zouden gynaecologen het voorschrijven
lilalinda schreef:
12-04-2020 15:39
Als het zou werken, zouden gynaecologen het voorschrijven
Ja wellicht. En misschien gebeurt dit ook wel in individuele gevallen. Baat het niet dan schaad het niet...
Ja, wel ervaring mee. Nee, niet zwanger geworden.

Misschien is het prettig voor je om in een "Zwanger worden vanaf.." topic mee te schrijven? Nu moet je voor elke vraag een nieuw topic aanmaken. Volgens mij kost dat je veel meer moeite!
LiefKleinMuisje schreef:
12-04-2020 15:40
Ja wellicht. En misschien gebeurt dit ook wel in individuele gevallen. Baat het niet dan schaad het niet...
Het is gewoon glijmiddel zonder zaaddodend middel . Je wordt er niet zwangerder van
O wat handig, dan hoef je niet meer te neuken?
Honey, you should see me in a crown
Ik heb even geloept want ik had een bepaald voorgevoel maar inderdaad.. ga in een zwanger worden groepje meeschrijven voor je vragen en onzekerheden. En probeer je iets minder te focussen op zwanger worden. Ik weet niet of je misschien al heel lang probeert maar je mega druk maken helpt vaak niet met zwanger worden. Regelmatig seks in de juiste periode is het enige wat je nu kunt doen.

Als er wonder glijmiddel zou bestaan denk ik dat het bestaan ervan van de daken geschreeuwd was.
Discover schreef:
12-04-2020 15:47
Ik heb even geloept want ik had een bepaald voorgevoel maar inderdaad.. ga in een zwanger worden groepje meeschrijven voor je vragen en onzekerheden. En probeer je iets minder te focussen op zwanger worden. Ik weet niet of je misschien al heel lang probeert maar je mega druk maken helpt vaak niet met zwanger worden. Regelmatig seks in de juiste periode is het enige wat je nu kunt doen.

Als er wonder glijmiddel zou bestaan denk ik dat het bestaan ervan van de daken geschreeuwd was.
Ze heeft een eigen topic. Degena waar ik ook in zit en waar jij ook in mee wilde gaan schrijven. Daar is ze toen even mee gestopt vanwege gezondheid. Maar ze komt niet meer terug denk ik.
Het helpt niet om ineens zwanger te worden, maar het is wel een glijmiddel dat de omgeving goed laat blijven voor het zaad. Wanneer je het prettig vindt om glijmiddel te gebruiken werkt het in ieder geval niet tegen.
Ik moet nu denken aan dat stelletje in Unorthodox dat niet weet hoe ze moeten neuken.
NM1717 schreef:
12-04-2020 15:57
Ze heeft een eigen topic. Degena waar ik ook in zit en waar jij ook in mee wilde gaan schrijven. Daar is ze toen even mee gestopt vanwege gezondheid. Maar ze komt niet meer terug denk ik.
Hee jij! ;)

Aha. Nja. Dan maar aanmodderen via zesduizend topics. Ik doe jou even een pb'tje trouwens.
in de hoeveelste ronde werd je er zwanger van?

Ik kende het niet maar wauw, een glijmiddel waar al zaadcellen in zitten, dat is handig! Maar van hoeveel zaaddonoren is dat dan? Lopen er dan straks honderden kinderen van dezelfde donor rond? En hoe weet je van wat voor donor het zaad afkomstig is? Of is het gewoon ogen dicht en erin stoppen?
Werkt niet. Geef je geld liever uit aan ovulatie testen als jeje kansen wilt optimaliseren qua timing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven