Conceive plus glijmiddel
zondag 12 april 2020 om 15:42
Het is gewoon glijmiddel zonder zaaddodend middel . Je wordt er niet zwangerder vanLiefKleinMuisje schreef: ↑12-04-2020 15:40Ja wellicht. En misschien gebeurt dit ook wel in individuele gevallen. Baat het niet dan schaad het niet...
zondag 12 april 2020 om 15:47
Ik heb even geloept want ik had een bepaald voorgevoel maar inderdaad.. ga in een zwanger worden groepje meeschrijven voor je vragen en onzekerheden. En probeer je iets minder te focussen op zwanger worden. Ik weet niet of je misschien al heel lang probeert maar je mega druk maken helpt vaak niet met zwanger worden. Regelmatig seks in de juiste periode is het enige wat je nu kunt doen.
Als er wonder glijmiddel zou bestaan denk ik dat het bestaan ervan van de daken geschreeuwd was.
Als er wonder glijmiddel zou bestaan denk ik dat het bestaan ervan van de daken geschreeuwd was.
zondag 12 april 2020 om 15:57
Ze heeft een eigen topic. Degena waar ik ook in zit en waar jij ook in mee wilde gaan schrijven. Daar is ze toen even mee gestopt vanwege gezondheid. Maar ze komt niet meer terug denk ik.Discover schreef: ↑12-04-2020 15:47Ik heb even geloept want ik had een bepaald voorgevoel maar inderdaad.. ga in een zwanger worden groepje meeschrijven voor je vragen en onzekerheden. En probeer je iets minder te focussen op zwanger worden. Ik weet niet of je misschien al heel lang probeert maar je mega druk maken helpt vaak niet met zwanger worden. Regelmatig seks in de juiste periode is het enige wat je nu kunt doen.
zondag 12 april 2020 om 16:41
Hee jij!
Aha. Nja. Dan maar aanmodderen via zesduizend topics. Ik doe jou even een pb'tje trouwens.
zondag 12 april 2020 om 17:05
in de hoeveelste ronde werd je er zwanger van?
Ik kende het niet maar wauw, een glijmiddel waar al zaadcellen in zitten, dat is handig! Maar van hoeveel zaaddonoren is dat dan? Lopen er dan straks honderden kinderen van dezelfde donor rond? En hoe weet je van wat voor donor het zaad afkomstig is? Of is het gewoon ogen dicht en erin stoppen?