De Prikbitches

02-11-2011 16:03 2920 berichten
Het nieuw topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Dolfijn dat meen je niet.. lijkt me zo rot, ik zou ook niet meer echt vrijuit durven te schrijven.. Bah!
Fijn Magic, zet 'm op vrijdag! En ja, je zal die bolletjes ook op je werk moeten inbrengen.. lekker he?
Magic, die bolletjes vallen op zich mee hoor maar fris is anders. Ik bracht ze zelf gewoon met mijn vinger in. Heb je ze al gezien? Ze zijn maar heel heel klein. Een soort dikke erwten.

De werkzame stof is opgelost in een soort wit vet. Dit komt weer uit je vagina lopen. In het begin valt het mee maar langzamerhand wordt het erger omdat je ook wat meer afscheiding krijgt vaak door die bolletjes. Inlegkruisjes heb je wel nodig. En ik hoop dat ze op je werk een fonteintje in het toilet hebben en je niet eerst een deur door hoeft. Je krijgt wel een beetje een vieze vinger. Anders zou ik een pakje vochtig toiletpapier meenemen in mijn tas om mijn vinger even af te vegen. Met gewoon toiletpapier wil op zich ook wel maar het is wat vettig dus dan gaat het (in mijn herinnering) wat moeilijker.

En wat een goed nieuws zeg, over het aantal eitjes!! Super!
edc, wat een rotnieuws over je vriend zeg! Bah. Waar kan het aan liggen dat hij zo'n laag ijzergehalte heeft?
Muisz, ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar gelukkig zitten er nu wel 2 mooie embryos in je buik. Ik duim voor je, en heerlijk dat je er even tussenuit gaat. Waar ga je naar toe?

MagiC, fijn zeg, dat het nu allemaal goed loopt!! Vrijdag punctie, ooh wat hoop ik dat jullie dit jaar fantastisch afsluiten!

Edc, wat balen van je vriend.. Soms heb je van die maanden dat alles tegelijk lijkt te komen.

Floor, haha ik ga vrijdag nog niet testen hoor Morgen is het 14 dagen na mijn eisprong (denk ik), dus dan wacht ik sowieso tot maandag, mocht ik dan niet ongesteld zijn, en niet zwanger dan kan ik met een gerust hart het zkh bellen, en vragen om een echo, misschien dat er dan een cyste zit. schijnt best vaak voor te komen na overstimulatie. Maar jij mag vrijdag wel bevallen hoor

Mijn man is aan het werk, en ik heb vanavond zin in een lekker filmavondje. Heb 'How to loose a guy in ten days', 'Little Miss Sunshine' en 'Bride Wars' klaarliggen. Lekker van die films die je kijkt als manlief ver uit de buurt is!
Ook van mij wederom een ego post. Ik heb alles gelezen, maar gewoon geen tijd om rustig te reageren. Ik lees vaak even snel op mijn mobiel en dat reageert gewoon niet lekker.

Dolfijn, herkent worden lijkt me niet fijn. Ik kan me voorstellen dat je dan niet meer zo veel durft te schrijven. Mijn vriend vertelde afgelopen weekend bij mijn ouders dat ik hier schrijf, was ik ook niet heel blij mee. Ik weet dat mijn zus hier schrijft (en dat weet zij), en ik weet dus ook dat ik een risico loop op herkenning. Daarom schrijf ik eigenlijk niks wat zij niet mag weten.

MagiC, wat goed, vrijdag je punctie en een goede score. Ik moest de Utrogestan om 8, 16 en 22 uur inbrengen. Ook op mijn werk dus, de eerste keer vond ik dat echt genant, maar er is natuurlijk niemand die weet dat ik niet alleen geplast heb als ik van de wc kom. Ik veegde mijn vinger altijd af met een stukje wc papier, helaas geen fonteintje meteen bij de wc. Ik vind vochtig toiletpapier ook wel een goede van Kaetje. Het valt misschien wel op als je ineens je tas meeneemt naar de wc, dat zou mijn collega's in ieder geval wel opvallen (en het zou mij ook opvallen als een collega dat zou doen). Inlegkruisjes zijn een must in die tijd.

Ecd, sterkte met alles. Het zit je niet mee. Hoe is je vriend eronder?

Hier gaat alles goed, ik begin steeds vaker iets te voelen en mijn buik lijkt wel met de dag dikker te worden.
Edc, fijn weer van je te horen maar wat een schrik! Weten ze waar het vandaan komt?

Muisz, kan me je teleurstelling heel goed voorstellen Maar nu duimen voor een zwangerschap!

Ks, het is toch ook allemaal heel emotioneel. Niet te streng zijn voor jezelf hoor! En ik vind je toilet-updates erg grappig :-) Mag je vandaag niet gewoon testen?! Het is tenslotte 2 wkn na de inseminatie.

Magic, wat heerlijk! Succes met de masterprik en ik wens je alvast sterkte voor vrijdag!

Ik maak het niet extra spannend toch? Instructie is om zondag te testen. Het is nu dus gewoon nog te vroeg...

Word wel crazy van die verhalen over eerder ongesteld door pregnyl, op tijd of juist later door utrogestan. Grrrrr! Geen touw aan vast te knopen!

Leoni, ik zou ook gaan denken aan zwangerschapskwalen als het zo prominent aanwezig is!

Wat mij dan weer onzeker maakt, omdat ik nagenoeg niets voel....

ZENUWSLOPEND als je niet uitkijkt!
Muisz, broedze!

En wat hebben jullie allemaal een geduld, ik had allang getest denk ik. Maar geduld is dan ook echt niet mijn sterkste kant.

Menstruatie heeft volle bak doorgezet hier, complete zondvloed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wij gaan de kerst in bed doorbrengen ! Heb 2,5 week vakantie en die gaan we goed benutten.
Meiden, wat is het hier gezellig druk! Fijn dat we zoveel kunnen delen hier!

Ik loop mezelf n beetje voorbij. Druk op mn werk, en ook thuis geen rust. Popman en ik hebben t trouwens weer heel fijn samen, na de spanning rondom de iui afgelopen zaterdag.

Dat doet me goed!

Beng, muisz en edc verdienen wel n knuffel. Kaetje en Floor houden gezellig op de hoogte, ook n knuffel voor jullie!

Ks, ik herken jou emoties zoooo goed! Wil er graag wat langer over schrijven, maar dat wordt dit weekend ivm drukte.

Karan, wat maak je leuke dingen!!! Waar haal je je patronen?

Ik freubel ook weleens wat.. Maar dat valt in t niet bij jou creaties.

Vraagje... Wie kan er n wachtweek update geven?

Ben te moe/druk om op smartphone na te zoeken, maar wil graag duimen en hopen voor de bitches die t nodig hebben!

(ik zit op dag 4 na de iui).

Hoop snel meer tijd te hebben om weer wat meer bij te kletsen!!
Jeetje.. Ik klink wel heel gehaast en druk.. Sorry, wilde teken van leven geven en zeggen dat ik met een ieder meelees en meeleef!!
Ik zit na 3 dagen buikkramp ongesteld met een kruikje op de buik een halve banketstaaf naar binnen te werken. Gatverdamme kutzooi!! 3e poging IUI officieel mislukt. Zucht :(
Kut kut kut een heeeele grote knuffel voor de meiden waarbij het niet is gelukt.

Altijd klote, en het is Rot, we weten hier allemaal hoe jullie je voelen.

Sterkte!!
Wat kl@te!, Ginger. Een voor jou!

Pop, succes met je drukke bezigheden. Dat leidt in ieder geval wel lekker de aandacht af!

Hier al bijna 2 uur slapeloosheid en koppijn. Afgelopen weken wel vaker wakker 's nachts. Heb ff een flip. En dat voor iemand die slapen haar hobby noemt. Heb het ook echt wel nodig dus ik baal!

Nou, ga zo maar weer een poging doen, want moet ook op tijd weer op...
Ginger dikke knuffel voor jou, wat rot!

Ik hoop dat je toch nog een beetje goed geslapen hebt vannacht.
Lekker laten leven...
Ginger shitterdeshit!

Jippie, wat zei de dokter gister?

Hier is alles goed. Gister beetje te veel gedaan denk ik (lees, even met Ko op de grond gezeten en 2 keer de vaatwasser in- en uitgepakt) dus vandaag maar weer rustig aan. Ik denk dat ik vanmiddag boodschapjes ga doen en dan mag man koken. En ik moet straks naar de gyn. Kijken wat die te zeggen heeft.
Assistente gisteren avond nog gesproken, die zei dat de gyn bij haar besluit blijft. Ik zit nu in de wachtkamer van het zh om met de gyn zelf te praten.

Straks een update!
Succes!
Ginger, wat een k@tzooi een hele dikke voor jou.

Mijn vriend heeft vanochtend een mag/darm-onderzoek, en we hebben om half 12 een gesprek met een arts. Na de eerste twee testen waren zijn bloedwaarden verder goed, het is alleen nog afwachten wat er uit verdere bloedonderzoeken komt, ze hadden afgelopen maandag 5 buisjes bloed afgenomen... dus hopelijk vinden ze iets wat het kan verklaren.

Voor de rest even een
Edc, sterkte straks. Ook voor je man, lijkt me geen pretje, zo'n onderzoek!

Waar is Floortje met haar ochtendupdate? Zou ze bevallen zijn?? Spannend!
Nou hier ook een fijn bericht om de dag mee te beginnen.

*not*

Wederom keurig op tijd ongesteld. Geen dag te vroeg ondanks de pregnyl.

Maaarrr, het leuke eraan is dat ik vandaag m'n vakantie naar India ga boeken, joepiee !

En morgen heb ik de uitgangsecho voor de 6e IUI die nog net voor de kerst kan plaatsvinden. Zul je net zien dat ik vlak voordat ik dan naar India ga ineens zwanger blijk te zijn. Dat zou wat zijn. Nou, ' k ga die vakantie hoe dan ook boeken. En wel vandaag!

Ginger voor jou een dikke . Ik hoop dat de banketstaaf je heel erg lekker gesmaakt heeft!

En pop77 fijn te lezen dat je je herkent inmijn emoties. Niet fijn voor jou want ik weet dat het soms rete-irritant is, maar goed, her- en erkenning van deze rotemoties is wel erg fijn. Ben benieuwd wat je er meer over wilt schrijven!

Verder allemaal een goede dag voor iedereen toegewenst!
Ginger

Muisz, lekker broeden nu! En trek je echt niets aan van wat die vrouw zei... Bij Jerommeke stond er voor de terugplaatsing een grote B, en die is gewoon blijven zitten!

MagiC, morgen punctie dus! Woohoo! Gaat goedkomen meid!

Dolfijn

Wat rot lijkt me dat...

Ks

Ondanks de vakantie die nu wel doorgaat is het toch heel erg kut!
ik ben wel benieuwd naar het verhaal van dolfijn: waar is dat te lezen, op de hyve? Ik ben net lid geworden van de besloten hyve. Lastig hoor, om nu de 'echte' namen bij de nicknames te zien en te onthouden!
Ks ik had het zo gehoop voor je . Nu ga je in ieder geval op vakantie naar India. Waar jij naar toe gaat is ook te doen als je dadelijk wel zwanger ben.

Geniet nu maar van de voorbereidingen voor je reis.

Kaetje succes bij de gyn.

Edc succes met je man. Het zijn niet al te fijne onderzoeken, maar ik vond een endo wel mee vallen. Hoe het onderzoek voor je maag voelt weet ik nog, maar na volgende week wel. Succes
Nou ben inmiddels weer thuis. Helaas voor mij gaat het deze keer echt niet door. Nog steeds baal ik enorm, maar kan het wel begrijpen.

Wel heb ik met de gyn afgesproken dat we in de volgende cyclus de mogelijkheid hebben om toch nog over te gaan op ivf. Ik moet op dag 3 dan voor een uitgangsecho en starten met de medicijnen. Op dag 10 kijken hoe het er voor staat en als het er veel zijn die groeien, dan starten we de ivf procedure met spoed op.

Net dus alvast bloed wezen prikken, en formulieren meegekregen voor manlief zijn zaad- en bloedonderzoek. Plus infoboekje van ivf.

Nu heb ik iig het gevoel dat als het de volgende ronde weer mis dreigt te gaan ik nog een kans heb. Ook al is deze een heel stuk ingrijpender dan de normale weg.

Dank voor jullie advies en luisterend oor!
Enne....

Sterkte voor alle meiden die het nodig hebben!

Spannende periodes breken aan voor Floor en Kaetje!

Broedze voor de meiden op de wachtbank.

Ik blijf meelezen..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven