De Prikbitches

02-11-2011 16:03 2920 berichten
Het nieuw topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat duurt het lang zeg voor ze bellen.
ikke waarvoor gaat gebeld worden? (sorry weet het ff niet..)
Vorige week een nogal k*t-bericht via de telefoon gekregen van het AZM met uitslagen van het dna.

Maar het UMCU vond dit toch een vreemde uitslag (lees dit hebben ze nog nooit meegemaakt) en zijn het 1 en ander gaan nakijken en is opniew bloed afgenomen voor een nieuwe dna-test.

Ze zouden tussen 13.00 en 14.00 uur bellen, maar nu nog niet gebeld.

Ik wacht tot ongeveer half 3 a kwart voor 3 en dan bel ik zelf.
ojaaa ik heb het wel gelezen. Hmm ja wachten is echt rete-irritant!
ga je met ICSI starten, afhankelijk van wat er uit de test gaat komen? Hebben geen IUI gehad?
Er valt waarschijnlijk weinig te starten op dit moment, want het nieuwe dna-onderzoek duurt ook weer 8 weken.
oww ok sorry. Maar waarvoor gaan ze dan bellen? Niet met de uitslag als ik je goed begrijp.
Het UMCU ging de uitslagen van AZM grondig onder de loep nemen en nu zouden ze bellen met hun bevindingen daarover en dan komt er als het goed is ook nog een persoonlijke afspraak.
nog 2 minuten dan kan je zelf gaan bellen

Ik duim op een goede uitslag!
Ik heb al gebeld en de arts was weggeroepen, dus belt later.
schiet lekker op zo
Ikke balen dat het zolang duurt voor ze bellen! hopelijk heb je snel iemand aan de lijn.

Hoe voel je je nu ks?
hey giraffje tsja ik weet niet zo goed hoe ik me voel. Ben niet zo heel erg happy terwijl ik ook wel weet dat ik het weer een kans moet geven, ik had deze maand wel twee eitjes. Maar dat het zaad zo slecht was, daar had ik echt geen rekening mee gehouden. Dus ben best verdrietig. Ook omdat, wat ik al eerder schreef, m'n beste vriendin zwanger is van de tweede, we hadden even een weekje radio-stilte maar dat houden we (gelukkig) toch niet langer vol. En zijheeft vrijdag de eerste echo, en nou ja, dat is allemaal zo dubbel.

En ik denk dat ik zo even bij een vriendin langs ga die nog in haar verlof zit. Zoontje is een paar weken geleden geboren, ik ga denk ik even op de thee. Ik kan het allemaal ook niet negeren...

Hmm je vraagt even hoe het met me gaat en ik loop helemaal leeg, haha (qua woorden bedoel ik dan). Ben thuis aan het werk en heb hier dus niet echt aanspraak...dan is het forum wel een uitkomst he. Echt erg soms .

Hoe is het met jou?

Ik zou wel willen dat ik iets meer ' feeling' heb met de meiden hie rmaar het zijn er zo veel! dat is het lastig vind te onthouden wat er met wie is en wie in welke fase zit (ok de tabel is uiteraard erg handig maar dan nog.)
Ks, wat balen dat het zaad minder goed was dit keer. Ik kon dan ook gelijk al een hele poging afschrijven zodra ik het hoorde en dan de volgende dagen begon ik toch weer heel erg te hopen en positief te zijn. Sterkte met deze lange 14 dagen...

Girafje, nog 2 daagjes! Spannend hoor!

Ikke, al gebeld?

En Yam, al echo gehad?

Ik heb gisteren m'n gevoelens even overboord gegooid en mijn zus gebeld. Vond het vreselijk moeilijk, maar ben blij dat ik het heb gedaan. De lucht is gelukkig geklaard nu en ze begrijpt het wel dat ik het op het moment erg moeilijk heb. Ik vind het alleen erg moeilijk om mijn grenzen aan te geven, want de grens is zo flinterdun. Ik ben aan de ene kant heel nieuwsgierig hoe het met haar en de zwangerschap gaat, maar zodra ik het antwoord hoor denk ik "au, au, au dat wilde ik dan ook weer net niet horen." Blijft moeilijk.
Helemaal niet erg, daar is het forum toch voor, om elkaar te steunen en het geen aanspraak hebben herken ik heel goed, ik werk altijd vanuit huis. Je mag best verdrietig zijn, het komt toch als een schok dat het zaad slechter is dan anders. Maar probeer inderdaad zoals je zelf aangeeft ook de positieve kanten te zien, je had twee eitjes. Wel fijn dat de radio stilte tussen jou en je vriendin opgehouden is! Een hele dikke knuffel en ik duim voor je en brand een extra kaarsje.

Met mij is het goed trouwens, wel spannend natuurlijk, maar ergens ook een extreme rust en gevoel dat het goed zit.
Dolfijntje, wat ontzettend knap van je dat je je zus zelf gebeld hebt. Had ze nou echt niet door gehad hoe je je gevoeld hebt? Zal wel niet anders had ze toch niet op jouw telefoontje gewacht lijkt me... Maar nogmaals, heel knap. Gelukkig heeft ze nu in elk geval wel begrip voor jouw gevoelens. En het blijft gewoon pijnlijk, of je nou wel of niet over de zwangerschap praat... Hopelijk kan je de middenweg een beetje vinden.
Oja dolfijntje zo enorm herkenbaar maar dan met mijn vriendin. Ik vind het zo erg dat ik niet blij met haar kan zijn, dat lukt me gewoon niet, omdat de pijn overheerst. Vind het wel heel goed van je dat je je zus hebt gebeld. Zo gaat dat dan toch he, dat je na verloop van tijd ietsje pietsje milder gestemd raakt. Maar goed ook, dat we niet eeuwig blijven hangen in dat allesoverheersende rotgevoel. Weet je al wat je met kerst gaat doen? Heb je de familie al laten weten wat jullie plannen zijn?
Ks, het is logisch dat je baalt, maar je moet echt hoop houden hoor.

Dolfijn voor jou even een die kan je wel gebruiken als ik het zo lees.

Ik ben nog niet gebeld en baal daar behoorlijk van.

Ik moet eigenlijk mijn honden gaan uitlaten en vanaf 16.00uur kunnen er mensen komen om hun honden op te halen hier en vind het toch niet echt prettig om op straat te lopen of als die mensen er zijn om gebeld te worden.
giraffje wat goed dat je rustig bent; help even, heb jij twee weken geleden een IUI poging gehad..?
nou ja zeg, ikke, ik vind dat zo slecht, dan heb je een terugbelafspraak en dan houden ze zich er gewoon niet aan! Probeer het zelf nog een keer zou ik zeggen.
Dolfijntje wat knap dat je je zus gebeld hebt. Blijft moeilijk.

Ikke balen dat het zo lang duurt voor ze bellen. Had ik de vorige keer ook, bellen ze eindelijk stat me huis vol met mensen, zo niet handig!

Ks ja 11-11 heb ik de iui gehad
Ze zullen mij niet zomaar vergeten hoor. Ik heb al 2x gebeld, maar de arts is nog niet terug.

Ik wordt wel als eerste van de lijst terug gebeld.

Maar goed dat is tussen nu en 17.00 uur.
wat goed dat je rustig bent giraffje, voel je je anders dan anders dan? Lichamelijk zegmaar?
Het is wel wisselend dat ik me rustig/onrustig voel, al overheerst het rustige. Ik voel me zeker anders dan anders, de normale voortekenen van mn menstruatie zijn er niet of minder. Moeilijk uit te leggen, maar het voelt anders.
Kaetje, ze had het niet echt doorgehad. Maar ik heb het wel even duidelijk gemaakt, heb haar afgelopen weekend een mail gestuurd met al mijn gevoelens erin. Heel openhartige mail en met de vraag of ze me voorlopig met rust kon laten. Ik voelde me er alleen erg rot over, want ik hoorde ook weer dat ze er verdrietig om was. Dus ik maar gebeld

Ks, ik heb de familie inmiddels ingelicht dat we er met de kerst niet zijn. Het was even een flinke domper voor mijn moeder, maar ze begreep het heel goed gelukkig. Het is gewoon nu te pijnlijk. Wellicht zijn de tijden weer anders volgend jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven