Decapeptyl

25-11-2015 20:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in juli geopereerd van endometriose. Ik heb 3 maanden 1 inspuiting per maand decapeptyl gekregen. We willen graag een kindje, de gyneacoloog sprak eerst van ivf maar we mochten eerst zo een half jaar proberen. Ik heb mijn laatste inspuiting 1 oktober gehad. Kan ik pas zwanger geraken nadat ik terug ongesteld ben? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik snap je vraag niet helemaal, denk ik. Heb je dan eenmalig een hele hoge dosis Deca gehad?
Ik heb 1 augustus, 1 september en 1 oktober een inspuiting decapeptyl 3,75mg gehad. Dat was om alles tijdelijk stil te leggen zodat alles wat rustig was. De gyneacoloog dacht dat ik rond eind november, begin december terug ongesteld zou worden.
Ah, dan snap ik het. Ik denk (denk!) dat je inderdaad eerst weer moet wachten op je eerste menstruatie, want de Deca onderdrukt (volgens mij) de eisprong.

Nog eventjes geduld
Ik heb nog nooit zo gehoopt om mijn menstruatie te krijgen ☺️ Maar weet niet of ik de juiste keuze heb gemaakt om eerst zo nog een half jaar te proberen. Miss toch beter ivf gedaan... Is zo moeilijk 😔

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven