Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
@kissyfur bij mij hield de misselijkheid aan tot 16 weken.....dus ik duim voor je dat het bij jou bij 12 weken minder wordt. Mijn gyn vertelde dat 16 weken heel normaal is.

@Kroes heb je gisteren weer een mail gestuurd

Hier gaat het verder prima, ik voel de kleine steeds beter. Zijn begonnen aan de babykamer, hebben een kinderwagen gekocht via MP (scheelde zo ontzettend veel met een gloednieuwe en ziet er echt nog als nieuw uit) en heb de eerste knuffel voor de kleine gekocht. Gaan komende weken ook bedenken wat voor kinderkamertje we willen, wat is daar veel keuze in zeg.

Hoe het het verder met jullie allemaal? Ik hoop goed!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Leuk nena: watvoor wagen heb je gekocht? Ik vind het zo lastig om te zoeken op mp.

Lijkt me zo bijzonder om de baby te voelen. Vanaf wanneer begon je dat te voelen?

Ik had gister controle bij de vk. Alles was weer goed. Over 1.5 wk al geslachtsbepaling. Zo spannend. Kan niet meer wachten
Nena je mail (s) gevonden....je kwam in de ongewenste mail terecht... Sorry dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.

Heb je een vriendjes verzoek gestuurd! :D

Kissyfur: Misselijkheid is wel weer een bevestiging.... als dat weg is voel jeje miss, weer onzeker...

Dominoo: hier heb ik hem met 14 week ongeveer voor het eerst gevoelt. Het begon met een soort vlinder gevoel. Of dat je een brobbel in je darmen hebt.

Maar weken erna kon ik dan met zekerheid zeggen. Ja toen moet dat het wel geweest zijn! Ligt je placenta voor of achter? Hier achter en dan voel je veel/ bijna alles (soms te veel haha). Vooral nu het vaker duidelijk beweegt.
Hier even een korte update van mij: ik baaaaal enorm. Gister onverwachts gehoord dat ik vanaf 1 febr zonder werk zit :(

Vroegtijdig verlof dus waar ik dan hoogstwaarschijnlijk geen baan ga vinden. Vind het echt niet leuk.

Is me nog nooit overkomen en nu perfect getimed. NOT!

@kroes geen idee waar de placenta ligt. Zal het volgende week eens vragen.
Huh?! Liep je contract dan af.... Want als je zwanger bent mag je anders niet ontslagen worden zover ik weet.

Bah balen zeg! Maar wel gaan solliciteren hoor! Nee heb je en ja kan je krijgen!
Ai dominoo das geen fijn nieuws! Ik had eigenlijk dezelfde vraag als kroes; loopt je contract dab af?

Leuk nena alles gaan kopen! Ik kan echt noet wachten hihi.

Inderdaad misselijkheid is een bevestiging dus ik vind het ergens ook wel prima. Alleen het belemmert me inmiddels wel aardig dat is wat minder.
Hey meiden even een korte flitsreactie.

Hier gaat het hartstikke goed maar wel enorm druk. Vorige week een prachtige pretecho gehad. Vanmiddag weer controle bij de VK.

Mini is wel een vreselijk druk spookje en laat zich door de dag heen regelmatig goed voelen!

Vanaf week 15/16 dacht ik Mini al af en toe te voelen, maar twijfelde soms of dit misschien toch darmen waren. Vanaf week 18 wist ik het zeker en heb ik ook een filmpje dat buik schokt omdat mini de hik had. Mijn placenta ligt aan de achterkant.

Voor het facebookgroepje heb ik ook een mail gestuurd, lijkt me leuk! (het is toch wel een geheime groep hè? Ik ben ook wel beetje op privacy gesteld).

Ik moet snel weer verder, hopelijk heb ik het weekend een beetje tijd/puf om uitgebreid te reageren.
Druppel: Goed te horen dat het zo goed met je/jullie gaat!!!

En idd de FB-groep is helemaal prive! Anderen kunnen niet zien dat jij er lid van bent!
@Dominoo heb je een contract voor bepaalde tijd dan? Indien zwanger geldt er namelijk een opzegverbod, kan wel worden omzeild indien ontslag via kantonrechter gaat en bedrijfseconomische redenen heeft. Is technisch verhaal.

Ik voel de kleine pas sinds 2 weken, was er erg laat bij althans als ik de verhalen moet geloven maar volgens de gyn was het heel normaal dat het pas rond de 19 weken voelbaar wordt.

We hebben een MaxiCosi Mutsy 3 gekocht en ziet er super mooi uit. Zijn wel eerst naar de babywinkel geweest om te testen wat we het fijnste vonden rijden alleen vonden wij het echt zonde van het geld om daar 700 euro voor uit te geven terwijl ze op mp voor veel minder staan.

@Kissyfur wij hebben ook gewacht met kopen na de goede 20 weken echo voordat we iets hebben gekocht

@Kroes heb je verzoek geaccepteerd! Kan gebeuren joh dat mn mail in de spam kwam, geen enkel probleem
@kroes Ik heb je ook een berichtje gestuurd! Vorige week al. Niet gehad misschien?
Sproet niks gehad, sorry. Nog gekeken in mijn spam mail maar zie daar ook niks tussen staan. En heb ook gezocht op zoekwoord sproet maar dan vind ie ook niks.

Zou je het nog eens willen proberen?

Nena: Alles toch nog goed gekomen :D

Leuk he shoppen en uitzoeken wat je wilt, handig is e.d.
@kroes ik heb je opnieuw een mail gestuurd! Hopelijk doet ie het nu wel!
South: hoe is het met jou??? Hoop dat je geen bloedverlies meer gehad hebt. Nog zwangerschapskwaaltjes aanwezig? Heb je binnenkort nog een echo??

Een boel vragen. Maar moest even aan je denken!
Hey dames,

Hier een bizar dagje vandaag. Vanmorgen ontdekte ik bloedverlies, dus ik raakte best wel in paniek. Ik moest eigenlijk a.s. donderdag voor een eerste echo, maar mocht vandaag al bij de gyn langskomen. En ik heb een kloppend hartje gezien!!! Zo bijzonder!! Alles zag er goed uit en ook de termijn klopte ongeveer. Ik ga nu gewoon terug naar de vk en ik moet nu een afspraak gaan maken voor een termijnecho.

Wat een opluchting zeg :)!
Hoi meiden,

Ik mag doorstromen uit t wij proberen topic!

Ben hartstikke zenuwachtig na 2 miskramen en een bbz, maar vol goede moed wil ik me toch hier melden. Spannend! 6-12 al mijn eerste echo om te zien of t vruchtje op de juiste plek zit.

Kissy, gefeliciteerd! Wat geweldig voor je!!

South, hoe gaat t met jou?
Jaaaaa hopen: gefeliciteerd!! Zo fijn meis!!
Dank je Dominoo! Met jou en je beebje gaat het goed las ik he? Fijn hoor! Ik hoop zo graag dat ik hier de komende 8 maanden ook mag blijven!
Whaaa hopen wat super meid! Gefeliciteerd!!! En welkom hier natuurlijk
Hopen: Gefeliciteerd! En welkom hier!!!

Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan! En 6 dec is al a.s vrijdag!

Kissyfur: Jakkie, wat akelig dat je even in de stress zat... Maar wat fijn dat je snel langs mocht komen en dat alles goed is!!! Hoop dat je er nu rustiger onder bent.
Hopen, wat fijn dat je hier ook mee kan schrijven. Nogmaals: gefeliciteerd. En ook fijn dat je vrijdag al de eerste check krijgt.

Succes alvast in deze spannende periode.....

Kissy: jij ook al wat bloedverlies en dus stress... Gelukkig ook bij jou nergens voor nodig. Maar jeetje wat zijn dit toch vervelende angstige weken...

Kroes: ik had al even dit topic niet bijgelezen, dus had je vragen niet gezien... Sorry....

Hoe is het nu met jou? Begin je het al zat te worden?

Hier: elke ochtend moet ik overgeven en vaak ook nog overdag hondsberoerd en doodmoe. Verder begin ik mijn bekken nu al te voelen, maar heb ik ook het idee dat ik af en toe het kindje al heel zachtjes voel. Dat is wel extreem vroeg lijkt me, want zit nu pas op 12.3. Volgens eigen berekening. Morgen heb ik namelijk pas de 12 weken, termijnecho en nekplooimeting (alles-in-een). En de intake bij de vk die bij de gyn hoort.

Voor nu omarm ik mijn kwaaltjes en ga maar gewoon uit van het beste. Maar toch zal dit vast een slapeloos nachtje worden('t is de laatste weken al pet met mijn nachtrust) en zal ik morgen de hele dag ook wel nerveus zijn.... Ik laat morgen wel weten hoe het is gegaan.
Heel veel succes vandaag south!! Het komt vast helemaal goed! Hier ook goed beroerd elke dag. Hoef gelukkig niet over te geven maar wel bijna non stop misselijk. Zolang het allemaal goed gaat heb ik het er ook graag voor over.

@ kroes; wel iets meer gerust maar nog niet 100% want ben de 12 weken nog niet voorbij maar het begin is er!

Misschien mag ik nu in de tabel? Mijn gegevens zijn: kissyfur, 26 jaar, 1e kindje, 2 miskramen, eerste echo gisteren gehad ben nu 8 weken (en drie dagen) vrijdag is als het goed is wisseldag en voorlopige ud is 12-7
@Hopen van harte (nogmaals)

Verder voor de tabel kan er bij worden gezet dat het een jongen wordt.

@Kissyfur jeetje dat is wel schrikken bloedverlies maar gelukkig dat alles goed was en dat je hartje hebt gezien. Tof meis!

Hier gaat verder alles prima, kleine laat zich steeds beter voelen en beweegt flink. Ik heb 17 dec weer een controlemoment. Mijn start van mijn verlof is ook gepland namelijk op 11 maart 2014. Lijkt nog best ver weg maar als ik in weken ga tellen dan is dat nog maar 14 weken.....mijn hemel wat gaat de tijd snel!
Kissy: Je staat in ons tabel!

South: Hoe is het gegaan?? Balen dat je nu al slecht slaapt... Hopelijk trekt dit snel weer wat bij!

Nena: Weer iets om naar toe te leven je verlof! Tenmisten dat vond ik.

Hier, begin het nog niet zat te worden hoor. Heb nu net verlof. Dat geeft wel meer rust. Hoef ik niet meer zo te vliegen!

Vind dat hij nu ook nog niet mag komen! Hij moet maar even blijven zitten!

Valt het de a.s moeders die straks een jongen krijgen ook op dat voor artikelen voor jongens vaak uitverkocht zijn??

Is mij al vaker nu gebeurt. Dan liggen er allen nog maar roze dingen van iets...
Thanks kroes :-)

Ik heb laatst voor een vriendin die net een jongetje heeft gekregen wel vanalles kunnen kopen. Toen viel me dat iig niet op
Tsjonge, dat slechte slapen begint me op te breken. Lig alweer een uur wakker. (Te boeren en te wachten tot ik moet overgeven... Ik ben zo lekker charmant de laatste weken )

Maar het is allemaal voor een goed doel: de echo was goed en de combi test gaf zelfs een 10x betere uitslag dan bij onze dochter. Dus helemaal happy de peppie.

Nu ben ik dus echt gewoon zwanger.... Zo een gek idee vind ik dat.... Overigens ben ik vr. 13juni (da's dus geen ongeluksdatum voor ons) uitgerekend en is de wisseldag dus vr.dag geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven