Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
@ Biscuit; jeetje wat heftig zeg! Hier wel erg veel misselijk, maar heb nog niet een keer hoeven over te geven. Alhoewel vanmorgen wel bijna. Dus wat dat betreft kan ik het aardig volhouden, maar voelt het gewoon vooral klote. Hoop dat de gyn een oplossing voor je heeft en je je snel beter voelt!

@ South; ok, ik wil het ook echt graag haha, maar man heeft echt zoiets waarom niet wachten tot de 20 weken echo.. uhh omdat dat nog erg lang duurt. Misschien kan ik hem nog overtuigen en dan is het geslacht natuurlijk mooi meegenomen als we dat kunnen zien, maar ik wil vooral gewoon de kleine nog eens zien.
Dames,

De allerbeste wensen voor julkie allemaal! Op naar veel mooie gezonde baby's!!!

@hier; de echo was weer goed! De kleine beweegt zelfs al! Zo grappig om te zien! Ik ben heel opgelucht, ik heb zo weinig kwaaltjes dat ik daar toch nerveus van word. Mijn gyn zei echter: het is geen ziekte hoor, je bent gewoon lekker zwanger! Moest er wel om lachen. Ik mag over 2 weken nog een keer terug. Ik moet eigenlijk al naar de vk, maar omdat ik t zo spannend vind mag ik nog bij hem blijven. Bij de vk maken ze niet altijd een echo en dus blijf je nog even lekker hier zei hij.

Mooi verlaat cadeau dus Kissy!

Biscuit en Eetstokje, ik hoop van jullie dezelfde mooie berichten hier te lezen straks! Ik denk aan jullie!

South, biscuit enkissy, wat rot dat jullie zo ziek zijn! Ik klaag dat ik niet ziek ben, maar ik kan me voorstellen dat jullie daar inmiddels heel anders over denken! Het beste ermee meiden!

Nena, bedankt voor t duimen, hopelijk gaat t bij jou ook prima!

mag ik in de tabel?

Hopen

32

1e

10 augustus

Zondag 9 weken

20 januari echo

Tot horens meiden!
Alle reacties Link kopieren
@ alle chica's: happy newyear!!!!

@ hopen, gefeliciteeerd met de goede echo!! Wat een opluchting weer lijkt me!

Geniet ervan!

@ kissy, ja 22 -2 klinkt inderdaad nog heel ver weg! Ik begreep ook laatst pas dat veel dames maar 2 echo's krijgen, 1 met 12 weken en 1 met 20, ik was helemaal verbaasd!

dan voel ik me enigzins verwend in hoeverre dat kan in de MMM maar ik ben nu 7 weken en heb al 2 echo's gehad.

ik kan me goed voorstellen dat je dan tussentijds tegen betalen elders een nieuwe echo gaat maken.

@ biscuit, hoe gaat het met jou? hopelijk ook goed nieuws vandaag en hopelijk is de misselijk wat verdwenen.

@ hier, vandaag een echo gehad met 7 weken en 1 dag en we hebben een kloppend hartje gezien!!

zoooo blij mee! Maar gelijkertijd lijkt het ook alsof dit hele verhaal niet over mij gaat maar over iemand anders, het voelt nog zo onwerkelijk!

We hebben vandaag ook maar vader/moeders/zussen en broers ingelicht en zij waren allemaal hartstikke blij voor ons!

Vrienden lichten we wat later in, ik wil graag al wat verder in de zwangerschap zijn want 7 weken is nog maar zo pril..

Ik ben verder ook niet misselijk. Heel af en toe met vlagen maar ik heb gelukkig nog geen 1 keer hoeven spugen.

Mijn volgende echo is ook 20 januari Hopen, grappig weer op dezelfde dag! Mocht alles goed gaan dan zou ik 21 augustus zijn uitgeteld
Yes eetstokje!!! Super nieuws! Gefeliciteerd!

Grappig dat we steeds samen naar de echo uit kunnen kijken ;) ik ben ook blij dat we er zoveel krijgen, echt fijn!

Leuk dat jullie familie blij was!

Ik heb dus ook nauwelijks kwaaltjes en snap helemaal wat je zegt. T is zo'n gek idee dat er een kindje in ons groeit! Bijzonder.

Biscuit, we hopen van jou ook snel te horen!
Eetstokje wat gaaf! Gefeliciteerd meid!!! Het is je zo gegund!!! Probeer er maar lekker van te genieten!

Hopen voor jou hetzelfde! Ook super dat de echo goed was!! Ik herken dat wel hoor bij de gyn willen blijven omdat dat op de een of andere manier veiliger voelt. Maar omdat alles zo goed ging, moest ik toch 'terug' naar de vk haha.

Ik heb nu 3 echo's gehad. Eén met 8,5 week, een met 10,5 en bij 12,5 voor de nekplooimeting. Volgens mij krijg ik er nu in principe alleen nog een bij de 20 weken. En ik heb van man met kerst een 4d echo kado gehad dus die heb ik sowieso ook nog ergens rond de 28 weken tegoed. Doen ze aan het einde van de zwangerschap verder geen echo's meer dan? Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht?
Eerstokje: top nieuws!! Gefeliciteerd!!

Echo's: heb er al wel 10 gehad denk ik. Morgen weer een pretecho. Vriendin wilt graag mee.

Over 1.5 wk de 20 wk. Zo spannend.

Hier gelukkig geen bloedverlies meer. Gelukkig!!
Hopen: Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Zal zo even een plekje voor je maken in het tabel.

Eetstokje: Ook gefeliciteerd met de goede echo!!

Ik heb ivm een vroege miskraam een extra echo gehad met 8 week.

Totaal het ik met 8, 12, 20, 25 (pret) 32 (opleiding MBRT) en 36 (liggings) week een echo gehad.

Dominoo: veel plezier morgen! Fijn dat er geen bloeding meer is geweest!

Wie zich geroepen voelt om straks het tabel over te nemen mag zich wel even melden! Want wanneer mijn kindje er is weet ik niet of er dan nog veel tijd voor is! *misschien schuiven de mama's door naar een ander topic of alleen de fb-groep*
Lieve meiden,

Wat lees ik hier, tussen de onzekerheden door (die ik helemaal snap overigens), toch vooral goede berichten zeg! Wat heerlijk dat sommigen al zo dichtbij het moment komen dat je echt je kindje in de armen kunt sluiten!

Ik lees altijd trouw met jullie mee en hoop in de toekomst op dit mooie topic mee te kunnen schrijven. Voor nu wil ik jullie allemaal een heel mooi 2014 wensen! Met natuurlijk een wolk van een baby!

Groetjes Lavendel
Ik was vanmiddag al begonnen met typen maar kregen visite en inmiddels alweer van allerlei berichtjes erbij. Dus ik maak even wat aanvullingen.

@hopen wat mooi dat de echo zo leuk was. En dat hij ook zo bewegelijk was.

Wees blij dat je niet zo misselijk bent. Geniet er van.

@hier ik ben vanmorgen vroeg ook al bij de gyn geweest. En alles was goed. Groei klopte precies, hier nog een beetje te vroeg voor een hele beweegelijke baby, maar wel een mooi hartje zien kloppen. Ik ga mij dus zo inschrijven bij de verloskundige.

Ik ben maar weer bij de huisarts geweest. En ben begonnen aan de volgende set zetpillen. Hopelijk werken deze wat beter.

@south ik hoop dat de misselijkheid ook een keer op houdt. Want dat houdt ook al 'lekker' aan.

@eetstokje oh wat fijn dat het bij jullie ook goed is. Wat vind ik dat mooi om te horen. We schelen echt niet zoveel in dagen. Want mijn echo gaf ongeveer 7w3d. En dus 19 augustus de uitgerekende datum.

@lavendel ik hoop je hier ook snel te zien.
Joehoe! biscuit!! Super nieuws! Mag je ook de 20e weer terug ;) gefeliciteerd.

Wel balen van je misselijkheid ja... Ik hoop dat t met de zetpillen beter gaat!

We schelen met elkaar maar 1 goed week, leuk hoor en spannend allemaal!

Kroes ik wil de tabel wel doen hoor! Zet je de ww neer? Of moet ik je mailen? Ik heb je adres de vorige keer opgeslagen.

T schiet al op he kroes! Spannend!!

Lavendel dank je! We hopen je snel hier te begoeten!!
wat een goed nieuws hier allemaal meiden!

Jeej!!

@ lavendel, dank je wel! Ik duim voor je dat je ook snel een positieve test in handen hebt. En 2014 wordt gewoon jullie jaar!! Dat moet gewoon!!!
Lavendel: Lief dat je hier even langs kwam en dapper dat je mee lees. Zal niet altijd even makkelijk zijn...

Maar ik wens jou ook een heel goed 2014! Dat jullie droom uit mag komen!!!

Hopen: Fijn dat je me over wilt nemen. Je hebt ervaring?

Ik zal hier even de gegevens zetten en haal ik het weg als je ze hebt.

En andere mogen zich natuurlijk ook vrij voelen om af en toe wat aan te passen.

Gebruikersnaam: Wijproberen

Wachtwoord: proberen2013

(zijn dezelfde gegevens als van het "Wij proberen door" tabel)

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Biscuit: Fijn dat alles goed is met je mini!

Balen dat die erge misselijkheid nog zo aanwezig is! Ik hoop dat je medicatie aanslaat! En anders gewoon weer aan de bel trekken!! Net wat eerder gezegd is. Zwangerschap is geen ziekte!

Misschien wil jij nu in het tabel? Kan Hopen direct oefenen ;)
Jahoor ik wil ook wel in de tabel. Idd mooi oefen materiaal voor hopen. Ik zit zelf meestal op mijn mobiel de boel bij te houden dus dat is helemaal niet handig om de tabel bij te houden.

biscuit, 1e kindje, 29, voor de uitgerekende datum hou eerst maar 17 augustus aan met wisseldag zondag. (zo staat mijn app ook ingedeeld) dus nu 7 weken. Ik vind dat nog wel wat lastig.

@misselijkheid tja je voelt je zo gauw een zeur he. Maar de invalster voor mijn huisarts zei ook. Wordt het nog niet beter dan moesten we gewoon weer bellen en ik mocht deze medicatie ook nog verdubbelen aan hoeveelheid. Maar hopen dat dit een beetje werkt en de misselijkheid snel weg is.

@hopen ik heb nog geen idee voor de volgende echo. Ga mij inschrijven bij de verloskundige en die doet meestal rond de 10 weken een echo.
Gelukt! De tabel is aangepast. Ik heb Biscuit voor jou gezet Eetstokje, ivm de uitgerekende datum.

Kroes, je kunt loslaten! Ik weet hoe het werkt en het ww heb ik.

15 zwangeren alweer meiden!! Wat fijn!
Hopen: Top dat het gelukt is!!! Super bedankt voor het overnemen! (nu alleen nog uitloggen na wijzigingen :P)

Sproet hield altijd trouwens de weken bij.

Jullie moeten maar even overleggen hoe jullie dat doen.

Anders gaat het straks dubbel op ;)
Iemand anders mag het wel van me overnemen, ik denk dat het er anders de komende weken wel eens bij in kan gaan schieten...!

Dus wie zich geroepen voelt!
Hey meiden, heb vanmiddag een pretecho gehad omdat een vriendin graag mee wou. Alles was goed. Een druk spartelend meisje. Ben helemaal in love. M'n buik groeit flink. Gaat nu echt omhoog en sinds een paar dagen voel ik d'r ook echt. Zo bijzonder en gezellig.

13 januari de 20 weken echo.

Het besef begint nu eindelijk langzaam te komen.

Jamaz: hoe is het met jou? Ben je hier nog?

Vind het ook zo leuk om die foto s te zien op Facebook. Voor sommige komt het al zo dichtbij.

Knuffels voor iedereen!
Biscuit wat fijn dat bij jou ook alles goed was! Leuk dat steeds meer meiden doorstromen
Dominoo: Leuk dat je weer even kon gluren! En super dat je de baby nu ook soms voelt!!!

Vandaag precies 39 week! Binnen nu en 3 week zijn we zeker papa en mama! Al denk ik zelf dat het niet lang meer duurt.
Dominoo wat fijn dat je haar eindelijk voelt! Wat zal dat een geruststelling voor je zijn ook! Geniet ervan!

Sproet, ik wil de weken ook wel bijhouden, volgens mij zijn deze vandaag up to date he? Mocht iemand een fout ontdekken in de tabel dan lees ik dat graag, dan kan ik het aanpassen. En wie zelf kan inloggen kan dat natuurlijk gewoon ook zelf doen.

Spannend Kroes! We horen het graag!

South, ik heb bij jou vermeld dat jullie een meisje krijgen, dat is wel ok denk ik he?

Hier gaat alles goed. Gisteren op kraamvisite geweest bij 1 van ons groepje van 5 vriendinnen en toen moest ik zo huilen! Vreselijk, die meiden dachten dat t helemaal niet goed ging, dus heb ik ze verteld dat ik inmiddels 9 weken zwanger ben, nou toen ging alle kraamvisite huilen! Wat is dat toch bijzonder als mensen zo met je meeleven! Heel fijn om een mooie warme vriendschap te hebben, daar kom ik steeds meer achter!

Fijne zondag allemaal!
@Hopen Biscuit en Eetstokje van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's! Ik duim heel hard dat voor jullie die eerste spannende 12 weken snel voorbij zijn en dat alles goed blijft gaan

@Kroes nog een weekje en dan zit je aan je UD, spannend joh. Succes met de laatste loodjes. Zal ik op FB nog wel een keer doen

Hier nog 9 weken en 1 dag werken voor mijn zw-verlof. Ik stop 4 weken van te voren. Het schiet al echt op. Verder begin ik nu een beetje last te krijgen van bekkenpijn in de vorm van pijn in/achter mijn schaambeen. Het is nu vooral bij opstaan en de eerste 10 stappen. Hopelijk wordt het ook niet erger, maar als dat het enige is dan vind ik het allemaal wel prima

@Dominoo wat fijn dat je haar nu echt begint te voelen.
Hopen: Wat een lieve reactie van je vriendinnen!!!

Nena: Denk je wel om je klachten! Anders naar de fysio ermee en anders in overleg met je vk misschien minder werken. Dan moet je wel met 6 week er uit omdat je werkgever je deels ziek moet melden bij de arbo/uwv. Maar ik was hier super blij mee! Nu gaat het misschien nog.... maar straks met 34 week wil het ook allemaal niet meer zo goed!

Ik weet niet of je juist veel zit of staat. Het is belangrijk dit wat af te wisselen. Dus als je veel zit dat je even vaker opstaat en rondloopt.
hey meiden! Fijn dat alles goed gaat met iedereen! Allemaal mooie berichten zo te zien!

Kroes en sproet ik wil jullie alvast even heel veel succes wensen met jullie bevallingen binnenkort!! Ik zit elke dag nieuwsgierig te spieken of er al nieuws is bij jullie! Toi toi toi!!
Dank je wel Oempa! (kwam laatst trouwens jou nickname tegen in de film van Sjaakie en de chocolade fabriek!)

Ik lees ook af en toe even met jullie mee om te zien hoe het met jou gaat. Hou de moet erin!! En wie weet lukt het deze komende rond(s) wel zelf!!
Alles nog goed met iedereen? Hier wel. Ik heb alleen blaasontsteking! Bah, wat stom! Hopelijk snel weer ok.

Tevens heb ik nieuwe afspraken gemaakt. Vriend wil graag een nekplooi doen, dus die staat voor over 2 weken. Spannend wel!

Ik mag 14-1 voor de termijn echo, dus dat is al weer snel! Ook spannend ;)

Biscuit al minder misselijk?

Kroes, nog niks? Ben zo benieuwd! Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven