Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden,
Wat ontzettend rot, dat ze niet zijn blijven plakken.
Knuffel voor jullie beide.
En heel veel succes voor de volgende ronde :flower:

Hier inmiddels alweer de 40wkn gepasseerd en nog steeds geen kleine....
Lichamelijk zo op.... geestelijk twijfelachtig.
Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld.
@Lavendel en oempa-loempa: balen dat ze niet blijven plakken. En lavendel: wat naar dat je weer zo op de proef wordt gesteld. Ik had voor jullie gehoopt dat jullie ook meteen weer zwanger werden. Hopelijk volgende ronde meer succes.

@Piena: succes met geduld opbrengen. Was je eerste wel op tijd? Ik hoorde van verloskundige dat ik maar kleine kans heb voor 40 weken te bevallen na de eerste keer 41 + 6. Maar je kan het wel goed zat zijn op een gegeven moment. Heb je je al laten strippen?

Hier gaat alles prima. 33 weken ondertussen, vandaag weer goedgekeurd door verloskundige en voel me nog fit. Nog 3 weken werken, dat is goed te overzien, lekker nog wat dingetjes afronden en overdragen.
Laatste loodjes Piena! Zet m op!

Nordic jij gaat ook snel! Fijn dat alles weer goed was! Heerlijk aan t afronden, fijn!
Is er nieuws hier?
Nou...heel toevallig heb ik vanochtend positief getest! Wel een paar dagen te vroeg nog maar het ziet er goed uit. Wel spannend weer hoor!

Piena en Nordic hoe is het met jullie? En de verse baby's?

Lavendel ben jij alweer begonnen of zit je nog in jouw pauze?

Hopen hoe is het met jou en de kleine doerak? Gaan jullie nog Sinterklaas vieren?
Oempa, een voorzichtige felicitatie! Leuk en spannend weer!

Ik ben altijd slecht in wie ook alweer wie is en wie er van hier ook op fb zit. Jij ook?
@ Oempa, wat fijn! Gefeliciteerd! Is je verse blijven plakken? En weer kort protocol gehad? Super zeg, ik hoop dat ik snel mag volgen... Wanneer was je eigenlijke testdatum?

@ Piena en Nordic, hoe is het met jullie?
Wat hebben jullie gekregen? Jongen of meisje? En alles goed gegaan?

@ Hopen, en hoe gaat het met jouw grote kleine man?

@ Millen, hoe is het met de tweeling?

@ South, lang niet gezien! Met jou alles goed?

@ de rest, nog nieuws?

Ik ben weer aan het spuiten nadat ik de volledige vorige icsi zonder zwangerschap ben geëindigd. Ik hou hoop en heb wel ergens vertrouwen dat het nog een keer gaat lukken, maar het maakt me ook verdrietig dat de weg nu weer lang en zwaar is... Hoeveel teleurstellingen en pogingen gaat dit nog kosten...?
@lavendel: sterkte toegewenst! Ik hoop erg voor je dat de volgende poging gaat lukken!
@oempa: wow weer zwanger! Gefeliciteerd! Kan je er al in geloven?

Hier een meisje geboren met 38 weken en 5 dagen. We hadden haar nog niet zo vroeg verwacht omdat zoon tot nijna 42 weken bleef zitten . Maar ze was er klaar voor. Gelukkig drinkt ze goed en poept plast en slaapt ze veel.
Met mij gaat het gelukkig ook een stuk beter dan na geboorte van zoon.
Hoe is het met de andere dames en baby"s?
Oempa! WoW gefeliciteerd meis! Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat!

Nordic gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles goed gaat met haar en met jou zelf. Das ook niet onbelangrijk!

Lavendel een knuffel voor jou! Ook al heb je de bevestiging dat t kan, t blijft een loeizwaar traject! Ik hoop dat je er positief in kan blijven staan en vooral ook nu geniet van je dochter! Veel succes!

Met D* gaat alles goed. Hij heeft een pittige periode achter de rug waarin hij moeilijk gong slapen en s nachts vaak eruit kwam, maar dat lijkt nu aardig voorbij te zijn dus dat is wel echt heel fijn. Nog een half jaartje, dan gaat hij alweer naar school! T gaat echt zo snel! Aan de andere kant heb ik er ook wel zin in dat hij naar school gaat. Hij is er ook wel aan toe. We hebben gelukkig veel lol samen, hij heeft echt humor vind ik dus we liggen regelmatig in een deuk!

Fijne kerst allemaal dames! Op naar hopelijk weer een heel mooi jaar met veel kindjes!
De beste wensen voor jullie allemaal! Ik hoop dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen!

@oempa hoe is het met je?

@lavendel heb jij al weer een poging gehad?

@Piena hoe is t met jou?

@nordic alles goed met jullie dochtertje? En zoon natuurlijk ;)
Hoi meiden,

Een gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal! Ik heb al weer wat berichten gemist zie ik!

@ Nordic, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat het goed gaat en ook beter met jou. Hoe is het nu?

@ Hopen, wat fijn dat het goed met jullie gaat en wat ontzettend leuk dat je nog steeds berichtjes plaatst in ons topic! Klinkt als een heftige periode met het slecht slapen. Fijn dat dit weer voorbij lijkt te zijn! Gek hoor dat hij al bijna naar school gaat, de tijd vliegt!

@ Oempa, hoe is het met jou?

Gelukkig kan ik inderdaad wel goed genieten van ons kleine meisje Hopen, maar wat je zegt, het traject is wel loodzwaar! Inmiddels de punctie, terugplaatsing en teleurstelling weer achter de rug. De verse is niet blijven zitten. Nu maar duimen en hopen dat de cryo's ons een zwangerschap oplevert... Ik vind het niet meer leuk inmiddels... :|

Lekker genieten van jullie kindjes en succes ermee! Sommige periodes zijn niet makkelijk met die kleintjes. Gelukkig is het zonnig om er vandaag lekker even op uit te gaan!

Fijne dag! Liefs
Van deze kant ook iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar!!

Lavendel wat ontzettend rot dat deze weer niet is blijven plakken! Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk meer is zo. Heb je nog wat cryo's over? Wat onwijs balen dat het zo moeilijk moet gaan nu.

Hopen:jeetje wat gaat het toch snel! Alweer naar school over een half jaar! Ze worden veel te snel groot!

Hoe is het verder met de nieuwe baby's?

Nordic nog gefeliciteerd!!

Hier alles goed. Vandaag echo gehad en alles zag er voor zover goed uit. Nu iets meer dan 9 weken zwanger!
Oempa hoe is t met je?

Lavendel is er bij jou nog nieuws? Ik snap dat je t niet meer leuk vindt inmiddels. Jeetje, ik zou niet weten of ik t zo goed zou dragen als jullie hoor! Lijkt me voor je relatie ook best zwaar. Hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen hierin!
Het wordt stil hier. Goed wat van je te horen Hopen. Hoe is het met D?
Hier begint alweer de laatste maand verlof. Heftig begonnen dit jaar. Dochter had een RS virus en lag op IC aan beademing begin dit jaar, bijna 2 weken ziekenhuis. Nu gelukkig flink aangekomen en weer tevreden baby. Ze lacht ook al flink en er begint meer ritme te komen. Wel blijft ze rochelen en soms benauwd, dat gaat nog maanden duren helaas.
Zoon een tevreden mannetje van 2. Erg ondernemend en een schatje. Zo heerlijk als hij kan spelen met stoffer en blik, poetslappen en de stofzuiger. Maar ook dol op autoot. en treinbaan. Gezellig ook dat hij steeds meer kletst en altijd vrolijk is. Dat was ook zeker fijn toen dochter in ziekenhuis lag. Dit weekend is vriend skien, dus nu alleen met de twee smurfen. Gaat goed, maar vind het best zwaar. Morgen lekker naar mijn ouders.
Oempa; gaat de zwangerschap goed?
En Lavendel: hoe gaat het met jou?
En uil: hoe is de tweeling?
En Piena hoe is het met jouw baby?
Hoi Nordic! Jeetje wat vervelend van je dochter! Schrikken zeg! Gelukkig dat het nu weer beter gaat, hoop dat ze snel weer helemaal hersteld is!
Leuk hè als ze zo heerlijk kletsen en vrolijk zijn. Tevreden met alles :heart: fijn dat je zoon je ook een beetje erdoorheen gesleept heeft! Was t fijn bij je ouders? Zal best pittig zijn ja alleen met 2 kleintjes!

Met D gaat alles prima. Hij is erg toe aan school, maar dat duurt nog tot na de zomervakantie! Hij vraagt telkens wanneer hij “veel naar school mag”. Verder is ie soms erg opstandig, maar dat hoort ook een betje bij de leeftijd denk ik. Hij is ook een vrolijk en tevreden peutertje en ik verbaas me dat t dus echt heel erg snel gaat de tijd...!

Hoe is t verder met iedereen?
Hé meiden,

De notificaties doen het nog steeds niet, maar wel fijn dat er toch af en toe nog activiteit is hier!

@ Oempa, hoe is het nu met je? Eerste trimester er op zitten hè. Hopelijk gaat het allemaal goed.

@ Hopen, bedankt voor je lieve woorden. Het is ook wel zwaar om te dragen. Gelukkig redden mijn man en ik dat samen goed. Maar het vraagt wel veel. Veel dingen die ik voor het krijgen van mijn dochter heb ervaren, komt ook nu weer helemaal terug. Met name de angst van gaat het wel lukken. En ook dat ik de zwaarte van het traject echt ga voelen. Ook nu zijn we weer lang bezig en worden we links en rechts ingehaald voelt het. Maar het idee dat het misschien wel niet meer gaat lukken vind ik echt onverteerbaar... :'( We hebben de nodige teleurstellingen al weer achter de rug. De cryo is niet blijven zitten en de rest is niet goed ontdooid. Dat betekent op korte termijn poging (punctie) 3 voor de wens voor de 2e. Dat had ik niet verwacht..... :|

Lastige fase lijkt me het als je zoontje graag naar school wil maar je nog een aantal maanden moet overbruggen. Daar zal dat opstandige wellicht ook mee te maken hebben?

Heb jij nooit de wens gehad voor een tweede? Is het feit dat D jullie enige kind is voor jou 'een ding'? Of is dit gewoon helemaal goed en hoe het moet zijn voor jouw gevoel? Ben benieuwd hoe dit voor jou is.

@ Nordic, pff jullie hebben ook zware weken met je dochter gehad! Fijn dat ze nu weer redelijk is opgeknapt, maar dat was vast erg naar! Mooi dat het verder goed gaat met jullie. Geniet nog maar even van je verlof! Zie je het zitten weer te gaan werken?

Fijne dag meiden! :rose:
Lavendel moeilijk joh! Wel super fijn dat jij en je man het samen goed aan kunnen. Das erg belangrijk!!
Misschien heb je inmiddels al weer iets achter de rug, ik duim voor jullie!

Ik stuur je een prive bericht over je vraag aan mij. :-)

D heeft er echt zin in hoor, school! Hij vraagt t nu elke keer als we er langs rijden wanneer hij mag. Wel prettig, hopelijk gaat t hem straks heel goed bevallen op de echte school :D
He Lavendel wat rot dat het nog steeds niet zover is.

Kunnen ze geen aanvullende onderzoeken doen nav de vorige bevalling ofzo? Misschien is er wel een reden waarom ze niet blijven plakken. Duim voor goed nieuws binnenkort. Dikke knuffel!

Hopen gaat D binnenkort alweer naar school? Jeetje wat gaat dat snel! Ik zag jullie vakantie updates op facebook. Wat heerlijk zeg!!

Hier gaat alles goed. 24 weken inmiddels. Alles zag er goed uit op de 20 weken echo. Er komt een meisje bij! Kijk er onwijs naar uit!
Ja na de zomer. Hij wordt begin van de zomervakantie 4 dus hij kan in een verse klas beginnen. Ik kijk er wel naar uit, hij is er echt aan toe en ik kan dan mn studie afronden als hij op school zit. Fijne bijkomstigheid ;)

Wauw 24 wkn alweer. Wat gaat ttoch snel! Leuk een meisje, koningsgezin noem je dat toch :P gefeliciteerd hoor! Fijn dat t goed gaat.

De vakantie was echt heerlijk! We hebben t super gehad ook met elkaar. Snel weer sparen coor de volgende reis! :rolling:
Ik was een maand vrij dus dat was ook wel even lekker met de laatste loodjes van mn studie in zicht. We kunnen er weer even tegen!

Lavendel hoe gaat t met jou? :hug:
Ben ik ook weer!

@ Oempa, wat ben je al ver zeg! En wat super dat de 20 weken echo goed was en er een meisje bijkomt! Gefeliciteerd, meisjes zijn leuk! :P Hoe voel je je?

@ Hopen, je hebt een bericht terug! :) De zomervakantie komt al in zicht dus D al bijna naar school!

@ Andere schrijfsters nog aan het mee lezen? Hoe is het met jullie?

Ik heb eindelijk eens goed nieuws te melden! Ik ben zwanger! :yes: 12 weken alweer en hebben een goede termijnecho achter de rug. Ik blijf het spannend vinden en ben ook nog wel onzeker, maar ook héél blij! :heart: Bedankt voor jullie steun het afgelopen jaar! :redrose:
Lieve Lavendel heel, heel erg gefeliciteerd! Wat geweldig dat alle wensen voor 2e kindjes hier ook nog in vervulling mogen gaan :heart: .

Ik schrijf hier nog heel weinig (iets met een peuter, weinig tijd, andere prioriteiten.... ;-) ) maar het gaat goed met ons!
Definitief geen wens voor een 2e hier. Ik zal de kinderwens tijd en alles eromheen niet snel vergeten. Ik krijg af en toe nog de rillingen als ik aan het traject denk en hoeveel geluk wij gehad hebben. Maar met ons nu complete gezinnetje raakt het toch ook wel weer op de achtergrond en prijs ik mij heel gelukkig met het makkelijke, lieve en blije jongetje dat ik nu heb.
🎉🎉🎉 Lavendel wat ben ik blij voor jullie!! Gefeliciteerd! En wat fijn dat de eerste termijn er al weer op zit! Voel je je verder goed?

Hopen wat fijn dat het einde van de studie bijna in zicht is! Dan heb je het maar mooi gefixt! Knap hoor!

Hier alles goed. Nog 6 weken werken en dan heerlijk met verlof. Kijk er helemaal naar uit!
@ Selectia, wat leuk om jou hier weer eens te zien, lang geleden! Bedankt voor je felicitatie!

Wat goed om te lezen dat jullie helemaal blij zijn met jullie gezin en jullie compleet zijn. Dat kan een hoop ellende schelen zeg ik uit ervaring ;-D

Ik wens je alle goed en hopelijk geef je nog eens een update!

@ Oempa, bedankt voor je reactie! Ik ben ook echt blij! Ik voel me best goed, nog wel steeds moe en met vlagen misselijk. Hopelijk stopt dat gauw. Verder mag ik niet klagen!

Heerlijk dat je verlof al bijna begint! Stop je 4 of 6 weken van te voren? Heb je alles al klaar? Realiseert je zoontje een beetje wat gaat gebeuren?
Lavendel wat dat betreft ga je wel de fijne weken in nu! Echt superleuk voor jullie!

Zoontje is heel druk met zijn knuffels als baby en praat soms tegen de buik maar echt begrijpen denk ik niet. Wel vind hij het altijd heel leuk om naar de verloskundige te gaan. Even baby zusje kijken 😍. Ik probeer 4 weken van te voren te stoppen maar nu 31 weken en begin het wel zwaar te vinden met een opstandige peuter en de warmte. Maar eens zien hoelang ik het nog volhou. Kan wel uitkijken naar 3 hele dagen voor mezelf als zoontje naar de opvang is.
Lavendel wat ben ik blij te lezen dat je weer zwanger bent!! Hartelijk gefeliciteerd!!! Tuurlijk is t spannend, maar probeer vooral te genieten van dit prachtige nieuws!

Oempa lekker zeg, laatste loodjes! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt lekker wat tijd voor jezelf te hebben. Geniet nog even van t getrappel!

Hier ook alles goed. Volgende week gaat D wennen op school! Hij heeft er mega zin in. Ben benieuwd of hij t ook echt leuk vindt gelijk want ik hoor om me heen dat t toch wel even een dingetje is voor de meeste kinderen. Uiteindelijk zal t wel goedkomen natuurlijk, maar die eerste keren... spannend! :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven