:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Slaapdrama hier. Naar bed huilen, gillen. Zelf maar op de gang gaan zitten. Gaan wij naar bed, weer huilen,gillen. Weer op de gang gaan zitten. En nu is het weer huilen en gillen....pppffffff
Pff gebroken avond/nacht hier..

Chocboy werd gisteravond opeens snotverkouden en wilde niet slapen, in en uit bed, bij mij in bed, huilen, huilen......

Neusspray, zetpil.. Hielp maar niks..

Uiteindelijk had chocman hem mee naar beneden genomen, die voetbal met een kameraad aan het kijken was.

Beneden hartstikke vrolijk maar zo gauw als hij moest liggen was het huilen.

Gelukkig uiteindelijk na 23.00 in slaap gevallen, maar vannacht van 2 tot half 4 wakker geweest.

Heb hem een extra fles gegeven en nu slaapt meneertje nog.

Laat hem mooi liggen, kan chocman hem straks de fles geven.

Hopelijk voelt hij zich vandaag beter, moet ook nog 2 uurtjes naar de opvang straks.

@joda

Bah verschrikkelijk.... Echt respect voor de ladies die deze dingen veel vaker hebben (gehad)...

@mads

Gefeliciteerd met Bas!!! Hiephiep hoeraaa!

#babyboom

Alleen eerste stukje gezien, meteen al in tranen..

Ga de rest terug kijken want kon er gisteren niks van zien door chocboy...

Ik ga zo richting werk, tis echt superdruk elke keer maar gelukkig om 12 uur weekend :-)
Hey meiden!

Teep en raar, dagen alleen zijn nu killing! Ik heb het overleefd door veel zamdkasteel en af en toe zelf even naar opa en oma gaan zodat ze daar geentertaind werd. Maar met 37 weken bevallen steeds is dan wel erg fijn. Teep,herken je onzekere gevoel mega,heb het bijne hele zschap gehad. Het zal toch nmiet misgaan met name door alles ervoor.. Sterkte,het op jezelf vertrouwen is soms lastig!

Disc: leukkkk,have fun met trakteren!

Joh: fijn dat ze erweer is! Geniet meis!

Joda; jodameis is net zo verrassend als haar mama! Goed gedaan, en stop met googlen haha

Choc: bah,kutnacht.. Sterkte!

Ik heb vakantie! Een week jaja! Afgelopen week dag extra gewerkt en bewust na een dikke maand week ingepland.. Ben er zo vlblij mee! Angieman nog 1 dag en dan lekker een weekje thuis klooien met klusjes en de tuin. En hopelijk nog een dagje sauna samen hmmm!

Bv: bedankt vh meedenken! Ik ga bewuster genieten,doe het echt al als ik aant voeden ben maar gister bedacht ik me..nog 3 weekjes incl een week vakantie en dus zonder kolven: goddelijk!

Fijne dag meiden! Xx
Meld! Ben een en al harde buik nu :-)
Raar, harde buik? Moeten we de stoeltjes al uitkappen?

Disc, ik vond ze bij de eerste zwangerschap al wat vreemd reageren. Als je een neefje verloren hebt aan die ziekte vergeet je dat toch nooit? Maar een tweede keer vind ik echt onbegrijpelijk!

Goedzo ang dat je weer wat moed gevonden heb!

Ach de arme meiden met rotnachten, sterkte!

Veel plezier met alle verjaardagen Lily, disc en Mads!

Eindelijk heb ik weer een nacht redelijk geslapen, heerlijk tot acht uur!
Hieperdepiep hoera, Bas is jarig! Gefeliciteerd mads en een heel gezellig weekend!

Raar, spannend. Ben vrij dus hou ons op de hoogte, ik kom regelmatig kijken.

Teep wat lekker zo'n goed nacht, wat een beetje slaap wel niet kan doen he.

Ach die jodaatje, vervelend dat ze zo van slag is. Moeilijk zijn ze dan rustig te krijgen he. Wanneer het bij ons zo gaat, laat ik hem eerst even huilen, als ik hoor dat het niet gaat stoppen, haal ik hem even uit bed en sta ik met hem te knuffelen op zijn kamer. Ik vertel dan dat we in de buurt zijn en hij niet alleen is, als hij weer gaat huilen als ik de gang op loop kap ik het gelijk af door te zeggen dat hij niet hoeft te huilen want ik ben in de buurt. Dat moet ik dan een paar keer zeggen en meestal is het dan goed en blijft hij stil. Wij hebben zijn deur altijd op een kier als hij gaat slapen.

Angie ook lekker vakantie dus. Alleen de rust en het niets moeten is al een fijn idee.

Maedl, ik ga maandag weg en kom in het weekend terug.
Frans???? Alles goed? Zag een nogal indrukwekkend gedicht voorbij komen op fb.
Gefeliciteerd met Bas! Fijne dag! Geniet ervan! Weer een stoere dreumes erbij!

Angie geniet lekker van je weekje vrij, heerlijk!

Sterkte met je harde buiken raar!

Wat fijn Teep een goeie nacht met slaap!

Sterkte met de slaapdrama's bah!

Maedl geniet van je nachtje weg, ff lekker bijtanken met z'n 2en kun je wel even goed gebruiken!

Disc fijne vakantie!!
Harde buik was vooralomdat we in de ochtendspits zaten. Rest van de ochtend geen last gehad hoor. Ik merk wel dat buik eerder reageert op bukken en duwen en stoten, dat is het meer. Niets aan de hand hoor. U kunt weer rustig verder loen, er is hier niets meer te zien
Ben alleen even ego, er komt z een vriendin langs.
klapt haar stoeltje weer in
He jammer, had wel zin in een nieuwe baby
Ja dat zag ik ook disc! Frans???

Ik heb ook veel harde buiken, maar dat zegt toch niets over een naderende bevalling? Hoort er toch gewoon beetje bij? Moet zeggen dat ik hrt niet zo vaak heb gehad bij de vorige 2......
Maar tijdens je vorige twee zwangerschappen ben je ook niet verhuisd. Begin je langzaam een beetje te settelen? Alles klaar voor de verjaardag morgen?

Moet schoonmaken, bleeeeh, maar ga toch maar aan de slag. Soms wilde ik dat ik een beetje choc in mij had, die discipline van jou, respect
Settelen begint te komen, maar wil gewoon nog teveel.......

Nog niets klaar voor morgen......taarten haal ik morgen, versieren doen we vanavond, boodschappen haal ik morgenochtend......komt goed! Vanmiddag weer zwemles en nu ff plat.....

Lekker niet schoonmaken disc! Even genieten van het zonnetje enmisschien heb je daarna zin?
Nee schoonmaken moet echt, denkt al weken nu even niet, dus nu een zeer grote schoonmaak. Ben inmiddels bezig en dan ga ik er ook voor, dan wil ik steeds meer. Lekkere muziek op de achtergrond, komt helemaal goed.

Huisje komt vanzelf, niet teveel druk op jezelf leggen. Je kan slapen, eten en douchen, dat is het belangrijkst.
#babyboom; ruk........gemist! ga terugkijken als ik de rust ergens kan vinden.

#Frans; ja, ik zag ook teksten die je nogal vrij kan intepreteren. En daarom hou ik daar niet zo van........ik ga me altijd gelijk zorgen maken. Bah. Frans!! laat wat horen....

@Disc; ja, dit gehuil is echt klote, vooral omdat het we het helemaal niet van haar kennen en gewend zijn. Ik wil haar niet meer uit bed tillen/mee naar beneden nemen. Ze is nu op een leeftijd dat ze a+b=c bedenkt. Ze met gewoon in haar bed blijven. Zodra ik zelf op de gang ga zitten is het huilen afgelopen. Ze wil dus echt nabijheid............prima, maar niet om 6:00 in de ochtend! Hopelijk is het een faaasseeee

Ik ga jou tactiek even met Jodaman bespreken, klinkt wel heel goed!

@Raar; harde buik!! toen ik die een hele dag had, had ik 10 cm ontsluiting zonder dat ik het door had........

@Angie; fijne vakantie. Gingen jullie nog weg? Toffe broek van Angiegirl.

@Mads; gefelciteerd met Bas!

@Lilly; morgen het grote feest! leuk.

#kleding; Jodaatje groeit uit maat 86. Valt me nu op dat ze echt ''model-broeken' nu nodig heeft. De algemene 'baby-broek' ziet er gewoon niet meer uit. Ik kocht vaak gewoon zo'n babybroek van de hema, maar dat is nu echt superlelijk. Ik ben vanmiddag dus een zoektoch begonnen naar 'de' broek.....heb er nu 2 gekocht. Ben benieuwd.

Merken jullie dat ook?

#Schoonmaken; hoeft dan niet, maar wel opruimen. Maar ik zit net even lekker met mijn voetjes omhoog. Ben ruk moe........straks, straks, straks.

Disc, wil je een stukje Choc met me delen?
Kak, heb facebook nodig om verder te kunnen met candy crush.
Joda, je mag mijn stukje choc hebben. De woonkamer is op orde, alleen nog even alles op zijn plek zetten. Eigenlijk moet de badkamer ook nog, maar die bewaar ik nog maar even
sorry Joda. moest even glimlachen om je 'niet om 6 uur sochtends'

Dat is onze normale opsta taat bij maedzoon.

Maar ik snap je wel hoor, het is gewoon echt kak! Denk ook wel dat Jodaatje het best goed begrijpt, en als op de gang blijven staan/zitten helpt is dat prima denk ik. Hopelijk blijft het bij de ene keer.

Zag het ook op FB, Frans, mag ook op Hyves hoor, maar maak me ook wel beetje zorgen. hou ook niet zo van vage teksten.

rustig Lilly, hoeft niet persé gelijk perfect te zijn he, dat snapt iedereen wel.

Mads, gefeliciteerd en hopelijk toch nog een leuk feestje voor Babs, ook al is hij ziekjes.

oh fijn Disc, zal wel even raar zijn zonder Disc, maar ga er van genieten meid.

wat heerlijk zo'n lange nacht Teep.

oh heerlijk Angie, geniet van je vakantie en kom maar even lekkker bij.

Zo, nog eventjes doorwerken en dan weeeeekend!!
En wat voor weekend maedl, ook lekker een nachtje weg toch. Niet om 20:00 in slaap vallen he

Ik hou ook net van vage teksten, ga me net als jullie dan zorgen maken en weet ook niet goed hoe te reageren.

Ik heb net discboys eerste gymles geregeld. Vrij prijzig, maar is nog maar een introductieles. Het klinkt wel ontzettend leuk en discboy kennende gaat hij het geweldig vinden.

Ook leuk om zo andere kindjes te ontmoeten. Maar goed eerst de introles maar even afwachten over twee weken.
Thanx disc. Ik heb gelijk stukkie choc gebruikt. Opgeruimde woonkamer. Yeh.

Meadl.....1x!! Is al vanaf dinsdag......oke, oke.....om 6:00 was vanmorgen de eerste (en laatste) keer. Maar verder KAK! Ik zit bij een clubje waar ik niet bij wil horen.
Nee dat clubje is echt een kakclubje en moet zo snel ogelijkopgeheven worden! Rare zoon heeft een abonnementje maar gaat nu weer beter. Vanmiddag maar drie minuutjes huilen. Was al zo bang met vriendin er bij dat het drama zou wordeninclusief ik een half uur in zijn kamer er bij zitten en zij beneden op de bank maar gelukkig ging het goed. Joda, welke tips had je ons ook al weer gegeven?

Lily, nee zegt helemaal niets.ik had ze ook al rond week 30.

Maar wel rustig aan doen. Zo gauw ik ze heb ga ik ook nog steeds de bank. Je klinkt vermoeid met al die...... tussen..... Je..... Zinnen..... :-) wees eens lief voor jezelf!

He guys, jullie maken me ongerust over frans. Kan natuurlijk niet lezen wat ze schreef dus ben helemaal onzeker. Fransie?

Als je klaar bent met je stukje choc, kan je haar dan hier heen sturen, joda? die nesteldrang wil hier maar niet komen... Wat een bende.

Disc, ik denk echt dat disczoon dat gymmen superleuk zal vinden, echt iets voor hem zoals i hem op dat springkussen te keer zag gaan :-) Ik denk dat we rare zoon maar voor een cursus schoenenlappen moeten opgeven
Komt vast wel weer goed met Jodaatje. Na een ochtendje PSZ is ze vast moe, slaapt ze meteen weer 'uit' de volgende ochtend

Meldt me af tot maandag, daaag!
Goh, vriendin had het over verre reis die ze gaat maken en ik was niet eens jaloers Wel op het principe "mooie dingen zien en meemaken zonder kinderen, uitslapen en uit eten, onbezorgd zijn enz" maar ik ben blij dat ik dat al gedaan heb en nu dat heerlijke ventje al heb en zo meteen rare griet er ook bij. Ze had het over: daarna gaan we een gezin stichten. En ik ben blij dat wij al een stuk verder zijn en het allemaal goed lijkt te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven