:duckie: topic nummer 12!
maandag 25 februari 2013 om 13:55
we kletsen verder met topic nr 12
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede/ derde ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon
januari-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011
It's a GIRLEmygirl
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb
april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
29-10-2012
It was a SURPRISENelledr
01-07-2011
Nellemini
04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISE
28-10-2012
It's a GIRLPinkgirl
07-09-2011
Pinkimini
12-10-2012[
Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede/ derde ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon
januari-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011
It's a GIRLEmygirl
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb
april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
29-10-2012
It was a SURPRISENelledr
01-07-2011
Nellemini
04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISE
28-10-2012
It's a GIRLPinkgirl
07-09-2011
Pinkimini
12-10-2012[
Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012
vrijdag 5 april 2013 om 17:12
@raar: hahaha, ik volg ook mijn eigen advies en maak een mooie combi met jullie advies. De basis is 'in bed, huilend of niet. We halen haar er niet uit en komen niet in haar kamer. Wel blijven we even boven, lichtje aan en deur open. Maar 's nachts of in de ochtend laten we haar huilen.....
Stukkie choc komt eraan!
Reizen is nooit mijn ding geweest.
@disc: leuk! IS peutergym met of zonder ouders?
Stukkie choc komt eraan!
Reizen is nooit mijn ding geweest.
@disc: leuk! IS peutergym met of zonder ouders?
vrijdag 5 april 2013 om 17:49
He he he zijn jullie mij aan het delen?? Hahaha!
Pff ik was zo moe vandaag maar toen ik thuis kwam meteen natte doek door het huis, stofzuiger en dweil en de was weggevouwen en heb daarna lekker op de bank gehangen en babyboom terug gekeken..
Had ook zooo geen zin om wat te doen, maar tis weer aan de kant, heb ik morgen tijd over om ff naar de stad te gaan ofzo..
@raar
Is je buik nog rustig? Gewoon ff een waarschuwing dat je rustig aan moet doen, dat het nu toch wel opschiet
@joda
Denk je dat het met peuterspeelzaal te maken had, bang dat jullie weg gingen ofzo of gewoon gewoon.....? Of om lekker dwars te zijn?
@disc
Leuk! Gym! Vind dat zo schattig lijken!
Ben benieuwd wat hij er van vind, vast leuk!
Chocboy vanmorgen bij de opvang 1 uur van de 2 uur opvang geslapen en verder vrolijk gespeeld gelukkig.
Thuis wel jengelen en na een uurtje in bed eindelijk in slaap tot bijna 17.00uur!
Die had duidelijk wat slaap in te halen..
Verder veel snot en rode wangen maar gelukkig geen koorts, nu ff rustig babytv kijken....
Pff ik was zo moe vandaag maar toen ik thuis kwam meteen natte doek door het huis, stofzuiger en dweil en de was weggevouwen en heb daarna lekker op de bank gehangen en babyboom terug gekeken..
Had ook zooo geen zin om wat te doen, maar tis weer aan de kant, heb ik morgen tijd over om ff naar de stad te gaan ofzo..
@raar
Is je buik nog rustig? Gewoon ff een waarschuwing dat je rustig aan moet doen, dat het nu toch wel opschiet

@joda
Denk je dat het met peuterspeelzaal te maken had, bang dat jullie weg gingen ofzo of gewoon gewoon.....? Of om lekker dwars te zijn?
@disc
Leuk! Gym! Vind dat zo schattig lijken!
Ben benieuwd wat hij er van vind, vast leuk!
Chocboy vanmorgen bij de opvang 1 uur van de 2 uur opvang geslapen en verder vrolijk gespeeld gelukkig.
Thuis wel jengelen en na een uurtje in bed eindelijk in slaap tot bijna 17.00uur!
Die had duidelijk wat slaap in te halen..
Verder veel snot en rode wangen maar gelukkig geen koorts, nu ff rustig babytv kijken....
vrijdag 5 april 2013 om 17:52
Hahaha die raar, zie net je laatste berichtje 
Ik maakte vandaag ook zo'n soort grapje op het werk..
Het was echt super druk vanmorgen en alles stond propvol in het magazijn..
Ik was druk aan het stapelen en zei: ik had ook nog een beetje ruimte besteld maar was niet leverbaar
Zit hier nu weer met een grijns, moest je bij zijn denk ik haha

Ik maakte vandaag ook zo'n soort grapje op het werk..
Het was echt super druk vanmorgen en alles stond propvol in het magazijn..
Ik was druk aan het stapelen en zei: ik had ook nog een beetje ruimte besteld maar was niet leverbaar
Zit hier nu weer met een grijns, moest je bij zijn denk ik haha
vrijdag 5 april 2013 om 18:44
quote:chocolate_lover schreef op 05 april 2013 @ 17:49:
Pff ik was zo moe vandaag maar toen ik thuis kwam meteen natte doek door het huis, stofzuiger en dweil en de was weggevouwen en heb daarna lekker op de bank gehangen en babyboom terug gekeken....
Kijk dit bedoel ik nou, ik was dus gewoon gelijk op de bank gestort
Peutergym is met ouders ja. Ze beginnen dan ook gezamenlijk en dan mogen de kinderen 20 minuutjes vrij spelen, klimmen en klauteren en loopt er wel een docent rond om te helpen als ze dingen willen die ze nog niet kunnen en ze sluiten het af met balspelletjes. Zo begreep ik het, nu kijken hoe het echt is.
Pff ik was zo moe vandaag maar toen ik thuis kwam meteen natte doek door het huis, stofzuiger en dweil en de was weggevouwen en heb daarna lekker op de bank gehangen en babyboom terug gekeken....
Kijk dit bedoel ik nou, ik was dus gewoon gelijk op de bank gestort
Peutergym is met ouders ja. Ze beginnen dan ook gezamenlijk en dan mogen de kinderen 20 minuutjes vrij spelen, klimmen en klauteren en loopt er wel een docent rond om te helpen als ze dingen willen die ze nog niet kunnen en ze sluiten het af met balspelletjes. Zo begreep ik het, nu kijken hoe het echt is.
vrijdag 5 april 2013 om 18:48
@disc: heel leuk. Bij mij in de buurt is zoiets niet voor jonge kinderen. Jammer.
@choc; we weten niet hoe het komt. Binnen 1 week s er veel gebeurt.
- verkouden, om 5:30 1x uit bed gehaald door papa
- zomertijd
- peuterspeelzaal
- ze zit volgens mij in een sprongetje
Dus tja.....kies maar uit.
#gaanslapen: ze zit n bed, bedritueel ging huilend. Deur staat open en ik zit in onze slaapkamer. Ze ziet me dus niet....ik haar wel met de camera. Ze huilt niet.
@choc; we weten niet hoe het komt. Binnen 1 week s er veel gebeurt.
- verkouden, om 5:30 1x uit bed gehaald door papa
- zomertijd
- peuterspeelzaal
- ze zit volgens mij in een sprongetje
Dus tja.....kies maar uit.
#gaanslapen: ze zit n bed, bedritueel ging huilend. Deur staat open en ik zit in onze slaapkamer. Ze ziet me dus niet....ik haar wel met de camera. Ze huilt niet.
vrijdag 5 april 2013 om 19:01
vrijdag 5 april 2013 om 19:20
Haha joda,als ze niet huilt lekker naar beneden? Stilllll op de trap doen he! Die hoort angiegirl altijd!
Angieman aant voetballlen, girl en ik net een pizza met salade op hmmm! Allebei de meisjes net op koorts gecheckt, abgoebeeb heeft 3e prikjes gehad en is jammerig. Angoegirl wilde niet slapenb vanmiddag en zegt nu; mamaaa,angiegirl slapen! Mooi!
Hier nog even wachten en dan ook naar peutergym zonder ouders,lovely! Girl is ook beweeglijk en gaat zich vast uitleven daar op dinsdah,mn vrije dag en tis om 4 uur. Perfect!
En ook hier wat zorgen over Frans, komt ze hier nog regelmatig? Of net zo regelmatig als mij
Angieman aant voetballlen, girl en ik net een pizza met salade op hmmm! Allebei de meisjes net op koorts gecheckt, abgoebeeb heeft 3e prikjes gehad en is jammerig. Angoegirl wilde niet slapenb vanmiddag en zegt nu; mamaaa,angiegirl slapen! Mooi!
Hier nog even wachten en dan ook naar peutergym zonder ouders,lovely! Girl is ook beweeglijk en gaat zich vast uitleven daar op dinsdah,mn vrije dag en tis om 4 uur. Perfect!
En ook hier wat zorgen over Frans, komt ze hier nog regelmatig? Of net zo regelmatig als mij
vrijdag 5 april 2013 om 19:53
Fijn Joda! Fase 2 is morgen tot 7 uur slapen?
Leuk peutergym Disc.! Ga ik ook eens naar kijken bij ons in de buurt..
Maar Discboy is indd wel heel geschikt voor peutergym zoals hij vorige wk aan het klimmen was, super!
Gefeliciteerd Mads met Bas!!
Lekker vrij Angie... Heerlijk!
Hopelijk ontstaat er geen koorts bij de meiden!
Vanmiddag ook Babyboom terug gekeken...
Inderdaad zoals jullie al zeiden wel een heel "bijzonder" stel! Snap je toch niets van?
En Disc. ik krijg ook altijd beetje jeuk als mensen zeggen "wij" zijn zwanger.. *stoot ook hopelijk niemand voor het zere been*
Ben ik altijd geneigd te zeggen, da's knap hihi!
Leuk peutergym Disc.! Ga ik ook eens naar kijken bij ons in de buurt..
Maar Discboy is indd wel heel geschikt voor peutergym zoals hij vorige wk aan het klimmen was, super!
Gefeliciteerd Mads met Bas!!
Lekker vrij Angie... Heerlijk!
Hopelijk ontstaat er geen koorts bij de meiden!
Vanmiddag ook Babyboom terug gekeken...
Inderdaad zoals jullie al zeiden wel een heel "bijzonder" stel! Snap je toch niets van?
En Disc. ik krijg ook altijd beetje jeuk als mensen zeggen "wij" zijn zwanger.. *stoot ook hopelijk niemand voor het zere been*
Ben ik altijd geneigd te zeggen, da's knap hihi!
vrijdag 5 april 2013 om 20:21
Nou emygirl deed enthousiast mee met discboy, dus gym zal voor haar ook heel leuk zijn.
Fijn dat ze slaapt Joda, heb je ineens weer tijd over vanavond.
Frans is hier net zo veel als jij er was Angie. Eerst veel, maar de laatste tijd erg druk en zeer weinig aanwezig, dus we kunnen er niks van zeggen.
Eet angiemeisje al pizza?Krijgt ze dat weg? Discboy is niet zo'n kauwert, dus durf dat niet aan
Fijn dat ze slaapt Joda, heb je ineens weer tijd over vanavond.
Frans is hier net zo veel als jij er was Angie. Eerst veel, maar de laatste tijd erg druk en zeer weinig aanwezig, dus we kunnen er niks van zeggen.
Eet angiemeisje al pizza?Krijgt ze dat weg? Discboy is niet zo'n kauwert, dus durf dat niet aan
vrijdag 5 april 2013 om 20:26
vrijdag 5 april 2013 om 20:49
@joda
Gelukkig, hopelijk tot morgenvroeg...
Genoeg dingetjes wat het zou kunnen zijn inderdaad, komt vast wel weer goed
Chocboy lijkt ook te slapen, heeft wel weer een uurtje geduurt maar niet hysterisch huilen gelukkig.
Hopelijk slaapt ie ook tot morgenvroeg, morgenavond gaat hij voor het eerst bij m'n zusje en zwager logeren, we hebben 2 verjaardagen morgenavond dus zal wel een latertje worden..
Zij hebben er in ieder geval super veel zin in, hoop dat hij zich goed voelt en het goed gaat....
Gelukkig, hopelijk tot morgenvroeg...
Genoeg dingetjes wat het zou kunnen zijn inderdaad, komt vast wel weer goed

Chocboy lijkt ook te slapen, heeft wel weer een uurtje geduurt maar niet hysterisch huilen gelukkig.
Hopelijk slaapt ie ook tot morgenvroeg, morgenavond gaat hij voor het eerst bij m'n zusje en zwager logeren, we hebben 2 verjaardagen morgenavond dus zal wel een latertje worden..
Zij hebben er in ieder geval super veel zin in, hoop dat hij zich goed voelt en het goed gaat....
vrijdag 5 april 2013 om 21:21
oh spannend choc. Is toch altijd eer spannend als ze ergens laan logeren.
vervelend die harde buiken Raar. Maar inderdaad wel logisch. Bij een tweede zwangerschap kun je gewoon niet meer zo rustig zijn.
peutergym ga ik ook weer proberen als maedlzoon ietsje ouder is. vorige keer was het geen succes.
fijn dat ze eindelijk slaapt. kak zulke fases. Vooral als ze zo huilen. Kan ik helemaal niet tegen.
Angie, hoop dat de meisjes geen koorts krijgen.
jeetje Choc, hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar zo veel in het huishouden te doen als je doodmoe bent?
hoop dat Chocboy niet ziek wordt.
vannavond weer een martelaars massage gehad. mèèn dat deed zeeeer! Daarna heeft maedlman maedlzoon naar bed gedaan. Natuurlijk sliep hij binnen 5 minuten zonder huilen. grrrrrr!
vervelend die harde buiken Raar. Maar inderdaad wel logisch. Bij een tweede zwangerschap kun je gewoon niet meer zo rustig zijn.
peutergym ga ik ook weer proberen als maedlzoon ietsje ouder is. vorige keer was het geen succes.
fijn dat ze eindelijk slaapt. kak zulke fases. Vooral als ze zo huilen. Kan ik helemaal niet tegen.
Angie, hoop dat de meisjes geen koorts krijgen.
jeetje Choc, hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar zo veel in het huishouden te doen als je doodmoe bent?
hoop dat Chocboy niet ziek wordt.
vannavond weer een martelaars massage gehad. mèèn dat deed zeeeer! Daarna heeft maedlman maedlzoon naar bed gedaan. Natuurlijk sliep hij binnen 5 minuten zonder huilen. grrrrrr!
vrijdag 5 april 2013 om 21:28
Martelaarsmassage?
Rare zoon is nu weer binnen een minuut stil. Het huilen bij het weggaan lijkt gewoon bij hem te horen, maar zo is het wel te doen.
Avondeten was weer een rampje. We weten inmiddels wel dat je appelmoes ECHT overal op kunt doen We hebben dus vanavond tomatensoep met appelmoes gedaan haha!
Rare zoon is nu weer binnen een minuut stil. Het huilen bij het weggaan lijkt gewoon bij hem te horen, maar zo is het wel te doen.
Avondeten was weer een rampje. We weten inmiddels wel dat je appelmoes ECHT overal op kunt doen We hebben dus vanavond tomatensoep met appelmoes gedaan haha!
vrijdag 5 april 2013 om 21:35
Gatver Raar!! Haha.... Serieus in de soep?
Wilde hij dit in de soep?
Wij hebben laatst Chili con carne geprobeerd en zelfs met appelmoes vond ze het "niette lekker"
Wel fijn dat hij lekker ging slapen!
Rustig aan hè!
Frustrerend Maedl dat hij bij Maedlman wel braaf ging slapen grrrr!
Wat voor een massage was het?
Wij zijn bloed, zweet en tranen aan het kijken... Wat een drama programma haha! Maar toch blijven kijken
Cadeautje binnen voor de babyshower van schoonzus zondag.
En neem soesjes mee waar ik glazuur met blauwe muisjes op ga doen, al héél creatief voor mijn doen hahaha!
Wilde hij dit in de soep?
Wij hebben laatst Chili con carne geprobeerd en zelfs met appelmoes vond ze het "niette lekker"
Wel fijn dat hij lekker ging slapen!
Rustig aan hè!
Frustrerend Maedl dat hij bij Maedlman wel braaf ging slapen grrrr!
Wat voor een massage was het?
Wij zijn bloed, zweet en tranen aan het kijken... Wat een drama programma haha! Maar toch blijven kijken
Cadeautje binnen voor de babyshower van schoonzus zondag.
En neem soesjes mee waar ik glazuur met blauwe muisjes op ga doen, al héél creatief voor mijn doen hahaha!
vrijdag 5 april 2013 om 21:40
vrijdag 5 april 2013 om 22:01
@joda slaapt ze?
@mads HOERAAAAAA voor Bas!
@disc wow leuk babygym! Johtje mag pas als ze los loopt
@raar bedritueel alleen vind ik vaak ook nog heftig,vooral na werkdag maar alles went. En tomatenlinzensoep met appelmoes en een krentenbol klinkt als feest haha
#serie ik kijk Breaking Bad, leuk! Babyboom weer begonnen ja? Morgen even terugkijken
@choc spannend logeren! Als ze er zin in hebben nemen ze een mogelijke slechte nacht er vast ook bij
#frans zal zo even FB checken
@emytje klinkt goed die soesjes! Krijg jij ook een babyshower of is dat juist een verrassing
@ang beterschap voor de meissies!
@maedl ouch die massage klinkt pijnlijk! Fijn dat zoon slaapt,hopelijk doet hij dat bij jou ook weer gauw zo vlug!
@mads HOERAAAAAA voor Bas!
@disc wow leuk babygym! Johtje mag pas als ze los loopt
@raar bedritueel alleen vind ik vaak ook nog heftig,vooral na werkdag maar alles went. En tomatenlinzensoep met appelmoes en een krentenbol klinkt als feest haha
#serie ik kijk Breaking Bad, leuk! Babyboom weer begonnen ja? Morgen even terugkijken
@choc spannend logeren! Als ze er zin in hebben nemen ze een mogelijke slechte nacht er vast ook bij
#frans zal zo even FB checken
@emytje klinkt goed die soesjes! Krijg jij ook een babyshower of is dat juist een verrassing
@ang beterschap voor de meissies!
@maedl ouch die massage klinkt pijnlijk! Fijn dat zoon slaapt,hopelijk doet hij dat bij jou ook weer gauw zo vlug!
vrijdag 5 april 2013 om 22:11
Dank je raar, ik ga proberen wat liever te zijn voor mezelf! 
Vandaag hebben beide kids echt fantastisch gegeten, wraps met kip, paprika en geraspte kaas! En ik had aardbeien en druiven gekocht....alles op!
Huis is versierd, kados staan klaar! 2 jaar geleden was het een gekke nacht.....toch wel weer bijzonder!

Vandaag hebben beide kids echt fantastisch gegeten, wraps met kip, paprika en geraspte kaas! En ik had aardbeien en druiven gekocht....alles op!
Huis is versierd, kados staan klaar! 2 jaar geleden was het een gekke nacht.....toch wel weer bijzonder!