:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Pwaa... Te vroeg gejuichd. We zijn al weer anderhalf uur op. Zit nu koekjes te eten, want heb ook zooooon honger. Ik trek dit niet echt zo, ben zo bang voor baby twee er bij. Ben alvast maarbij voorbaat de bv-eis voor mezelf aan het terugschroeven naar vier weken pv drie maanden. Ik zie mezelf al weer helemaal hormonaal overbelast gaan... :-S
Om 23:00 nog 30 minuten gegilt, kan het niet eens huilen noemen. We hebben haar volledig genegeerd. Nu is ze wakker en....stil! Ze ligt rustig in haar bed te spelen. Yeh!

Wij hebben klote geslapen en reizen straks af naar limboland voor familiebezoek.

Bblleehhhhh
Succes joda, leuk die familiebezoekjes :-/

Gelukkig is het al wat beter gegaan met jodaatje, ben benieuwd hoe het komende nacht gaat..

@raar

Pff raar... Hoe ging de rest van de nacht?

Dat snacken klinkt erg bekend, vooral op het laatst had ik dat ook..

Kon ik ook wel aan de kilo's merken haha..

Lijkt me sowieso pittig een baby en een kind, respect voor alle moeders met meer kinderen en dan ook nog borstvoeding..

Ik zou het niet kunnen, dan ben ik echt niet leuk meer weet ik nu al..
Limboland moet het zonder mij doen. Ik denk dat ik weerr blaasontsteking heb.....

Ik voelde me de hele week al niet fit, buikpijn en rugpijn (signalen die ik de vorige keer ook had). Maar dacht 'spanning, zomertjd....'. Vannacht vaak plassen en vanmorgen de longen uit mijn lijf gekotst.....1+1=2. Ik lig in bed met liters water en cranbarrypillen. Iemand nog een goeie tip?
Wat dacht je van een AB kuurtje halen bij de dok Joda?!
Hahaha nel, wat een puik idee! Maar....het is weekend...jammerdebammer. Het is nog niet zo erg dat ik naar de huisartsenpost moet. Maandag ga ik gelijk urine inleveren.
Hieperdepiep hoera, lilydr 2 jaar, gefeliciteerd en een gezellige dag!!!!

Ja joda, ab??? Wel vervelend, sommige mensen zijn er gevoelig voor.

Waren het lekkere koekjes raar?
Hiephiephoeraaa voor lilydr!!

@joda

Ik had ook vaak blaasontsteling, soms bijna elke maand :-/

Maar sinds ik ben begonnen met sonja bakker en dus standaard 6 glazen water per dag drink nog geen last weer gehad..

En altijd standaard na het sexen plassen..

Maarja heb je nu niks aan.

Ik zou naar huisartsenpost gaan hoor, voor je het weet heb je nierbekontsteking en dan ben je verder van huis...
Zo'n vaart met nierbekkenontsteking zal het wel niet lopen. Vorige keer liep ik er 2 maanden mee.....weet je nog.

Ik ga eerst veel water drinken, cranbarrypillen slikken en kijk het even aan.

En ik bel straks even mijn moeder voor advies.

Hiephiephoeraaaaaaa voor lilldreumes! Maak er een mooi feestje van.
Jaaaa! Chocoladekoekjes! Als ik het doe, doe ik het goed hoor

Om half vijf hebben we hem maar in bed genomen en onrustig verder geslapen tot zeven uur. Toen was hij weer wakker. Wat een baggernacht. De methode van rare man om er bij te blijven zitten doen we iig niet meer. Hij vindt he veel te gezellig. Vanaf nu weer mijn methode: 1x checken en dan daarna ook maar laten huilen. Ik weet eat je bedoelt joda, het is krijsen, verschrikkelijk geluid.
Joda, ik heb een paar jaar terug ook enorm veel blaasontsteking gehad. Behalve veel drinken kreeg ik ook de tip om geen synthetisch ondergoed te gebruiken. Een natuurlijk plassen na de sex. Ik heb het nu nooit meer, zelfs niet in mijn zwangerschappen. Waar het aan ligt, geen idee? Sterkte in ieder geval!
@raar; ja, dat krijsen gaat door merg en been. Maar liever krijsen dan echt huilen.

@teep; ik heb het in mijn hele leven 1x gehad en dat was begin dit jaar. Verder nog nooit! Dus hoe het nu komt dat ik ineens gevoelig ben? Ik draag bjorn borg...is gewoon katoen toch?

Ik heb er niet onwijs last van (anders zat ik wel bij de huisartsenpost) daarom probeer ik eerst water en cranbarrypillen. Wie weet helpt het wel.
Ff ego, eerste ronde zit erop. Nette cyclus van 28 dagen. Op naar ronde 2.

Ik ben moe moe moe ook accefietje gehad op het werk. Zit me nog niet helemaal lekker en weet niet goed wat k ermee moet....

Heb gelukkig wel goed gesprek gehad met thomman en mijn moeder en hun mening gevraagd maar toch..maandag maar weer ff in gesprek met mn teamleider op wie t betrekking heeft. Tis voor mij nog niet klaar merk ik.

Wij gaan weer op pad..later meer
Gefeliciteerd Lily!
Thom, zijn jullie een beetje teleurgesteld? Zou natuurlijk heel mooi geweest zijn meteen in de eerste ronde raak! Knuffl, ook voor het akkefietje op je werk...

Net terug van rondje in de stad. Gaat steeds langzamer haha!

Rare zoon en ik lopen nu even snel...
@raar het is jammer maar natuurlijk wel realistisch. Ik blijf positief :-) alles werkt en we zien het wel hoe het loopt.

Vol goede moed nieuwe ronde in. Komt goed
@Thomassen; toch wel heel jammer. Je weet dat je alles goed heb gedaan. pppfff een zwangerschap is toch echt heel bijzonder.

Ik voel me alsof 'het ergste' eraf is. Nog wat buikpijn en veel plassen. Maar niet meer zo beroerd als vanmorgen. Hopelijk lukt het 'wegdrinken', met een overdosis cranbarrypillen

Slapen van Jodaatje ging onwijs goed vanavond. Ze was de hele dag bij mijn ouders, dus redelijk afgedraaid. Wel huilen toen ik wegliep en deur open, maar daarna gelijk stil.

Hoe gaat het bij jullie?
Hoop dat het snel over is joda!

Rare zoon heeft 20 sec gepiept, maar is al meteen overstag gegaan daarna. Was ook heel moe. Meegeweest naar stad, flink end gelopen, oma op bezoek gehad. We zien wel wat de nacht brengt, hoop alles rustig. Wij kijken nog een aflevering homeland en dan off to bed!

Ben bezig met een lief jurkje naaien. Denk ik maandag af en dan zal ik het op h zetten (echt waar!).
Discboy ligt al drie kwartier te neuriën, kletsen en zingen in bed, nouja beter dan huilen, dus ik laat hem lekker.
@Raar; ja! ik ben benieuwd. Ik ben op 'lekkere' broekjes aan het oefenen. De basis snap ik, nu nog de afwerking Ik moet even de tijd nemen om mooie stof te kopen, want met 'oefenstof' blijf ik wat hangen.

@Disc; hahahaha als staat hij op zijn hoofd in bed.......prima! zolang ze maar niet huilen

Wij duiken hier ook vroeg ons bed in. Redelijk gesloopt van de nachten. Je ligt toch niet lekker met het idee dat kind elk moment wakker kan worden en kan huilen. We moeten weer even het vertrouwen terug krijgen. (o, en ze moet niet meer huilen, klein detail)

ps. morgen wordt het warm........wel 10 graden! yoehoeee
Dat wordt eentuinfeestje hier' ik heb niet voor niks een lentekind
Joechei, ik krijg ook een lentekind! Tenminste, wordt het nu echt lente?

Wij gaan ook zo naar bed. Zijn het wankele vertrouwen in onze koter ook kwijt "papa en mama zijn het vertrouwen kwijt, dat is veul erger dan boos zijn..."
Hee, als ik vannacht niet beval... Heb ik het officieel langer volgehouden dan met rare zoon
En op nr 2 'ik ben niet boos....ik ben teleurgesteld'

Goede nacht!
Hallo!

Ik was deze week echt druk en moe... Meneer is met de vrienden een weekendje weg. Alle rituelen dus alleen, maar het is gelukt!

Gefeliciteerd Mads, Lily en Disc!!! Op FB heb ik jullie gefeliciteerd!

Alles bij gelezen, maar even geen puf om heel uitgebreid te reageren. Bedgezeik is ook hier zeer bekend... Vanmorgen 6,45 uur en dat is een unicum.

Raar, fijn dat het zo lekker gevoeld om alles al op de rit te hebben. Ik kan nog weleens 'jaloers' zijn op mensen met mijn oude leven . Maar jufzoon is de allerliefste levende knuffel die ik ooit heb meegemaakt.

Joh, foto's!!! Ben ik nu al weer fulltime aan het werk?

Hier weer een sollicitatie de deur uit... Was ik dus ook druk mee. Afgelopen week was ik mijn werk namelijk weer zo beu...

Thomassen, dikke kus voor jou! Kom even op H, kunnen we je virtueel ondersteunen...
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven