:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
@teep; hahahaha Jij gaat het fantastisch doen! vast in het begin even stuntelen, maar dat gaat ook hilarische momenten opleveren. En die graag delen dan he!!

Heerlijk dat je Zen-mama bent. Ik schreeuw ook weleens hoor. Het weinig effect, behalve dat ze harder gaat huilen (*en nu is het KLAAR met huilen*...........*HUIL,HUIL,HUIL*)

@Raar; het miezertregent hier nog steeds.....
Ik heb bericht van frans terug, zie h
Om 21 uur komt op 3 'Alles voor je kind' is denk ik wel interessant.
Meisjes, ben hier even niet geweest. Excuus, lekker vakantie aant vieren. Gister en vandaag waren meisjes bij opa en oma, en mijn god, wat heeeeeeeeeeeeeeerlijk! Pffff wat erg hahaha! Maar ik was echt te moe en te opgefokt.. Lekker met Angieman wezen lunchen, shoppen en in de tuin gewerkt, ik hou echt van die momentjes samen.. En ik keek vandaag naar mn lega huis en dacht; oh ja..zo was het zonder kids. En ik hou zo gruwelijk veel van ze maar ik dacht ook (schaam) ; ik snap best dat mensen voor een leven kiezen zonder kids.. Mag ik dit hardop zeggen? Bij jullie wel he?

En aan de andere kant zou ik ook absoluut niet oznder ze kunnen hoor..maar ik ben gewoon opgefokt zodra er maar iets verkeerd gaat.. Haha wat een erg stukje als ik zo terug lees.. maar ik laat het staan

Wel goed gekletst met Angieman en ook erover gehad waarom ik soms zo niet mezelf ben. Hij vroeg; maar wat voel je dan? eigenlijk ben ik gewoon boos, ik ben bijna de hele dag boos! Op jou, op de meisjes, op mn werk, op mn collega's, op die eikels in de auto die me afsnijden, op onbeleefd personeel ergens etc. Ja zegt hij, dat is wel een goede verklaring ja..je doe took vaak boos, je bent harder geworden.. Maar ik zie heel af en toe wel de oude angela weer terugkomen die grapjes maakt en lekker met de flow meegaat, het komt vast goed schat.. Ze zeggen niet voor niets dat het 9 maanden duurt dat ontzwangeren.

Laten we het daar maar op houden dan..ben blij dat hij me weer wat beter begrijpt. en hij zei ook dat ik eens wat minder onzeker moest zijn, dat ik er alweer goed uit zie nu en dat ik mezelf echt niet eerlijk zie in de spiegel.. Ik zeg namelijk nog heel vaak; nee dat kan ik nog niet aan hoor, dat staat echt niet mooi nog..bla bla.. En ik weet het..maar toch.. Had het er vandaag nog over met een vrouwtje wat ik al lang ken, een bloedmooie vrouw.. en die is ook zo onzeker over zichzelf, wil altijd afvallen etc. Dus ik zei in de auto ; goh ik vind het oz raar dat zij zichzelf niet mooi vind he! Keek hij me aan; en begon te lachen.. Ja wat? Hoor je wel wat je zegt!!? uhmm...oh ja...

Angiegirl is nog steeds heel huilerig en het standaard woord is nog steeds; mamaaaaaaaaaaaa tilluhhhhhh!! kreun.. maar de koorts is weg.

Ga morgenvroeg even babyzwemmen met Angiebeeb, zij is de stabiele factor in ons gezin haha! En verdiend ook wat 1 op 1 aandacht vind ik.. mn lieve kleine poppie!

@raar, pfff die nachten zijn vreselijk.. i know! Hou vol! Straks zit je weer op een gelukkige roze wolk(je) en voel je je echt beter en opgelucht dat de baby er is! Hou vol!

@teep, fijn dat het goed gaat! Ga zo naar hyves!

@joda, niet meer misselijk..heel goed! Hopen dat het doorzet nu.

@nel, oehhh aan de borrel! Heel veel plezier wijffie, geniet ervan he!

@emy..och och..je buik begint te irriteren ja. En over 10 weken denk je; jeetje ik wou dat mn buik nog wat zoals toen! Hihi Komt wel goed schatje!

@ de rest, knuffel!

Zo Buch in de Bajes, vind ik zooooooo leuk!
quote:nelleke4 schreef op 11 april 2013 @ 20:36:

Om 21 uur komt op 3 'Alles voor je kind' is denk ik wel interessant.Yep, wilde ik ook net komen opschrijven.
Ik kijk ook!!
Alles voor je kind en babyboom heb ik opgenomen, chocman is thuis, kijk het liever in mijn uppie :-)

En dat vind hij helemaal niet erg, top gear staat hier nu op :-/

@angie

Kan me het heel goed voorstellen hoor!

Ik heb 's middags altijd mijn momentjes, meestal slaapt chocboy een uurtje of 2-3 en als ik dan alles aan de kant heb en lekker niks hoef of ff iets voor mezelf doe vind ik dat echt heerlijk.

Laatst nachtje weg geweest met chocman, erg fijn maar ook zo blij als ik weer thuis ben bij chocboy!

Volgende week vrijdag ga ik met mijn zusje shoppen in amsterdam, gaan we naar p!nk (!!) en overnachten in een hotel, echt super veel zin in!

Komt alleen nu net zo uit dat chocboy zaterdag uit logeren gaat want hebben een uitje met kennissen en dan zondagmiddag ook nog op verjaardag, eigenlijk vind ik dat voor mezelf iets teveel van het goede, verder bijna nooit iets in het weekend nu helemaal vol.

Ach nouja daarna weer dubbelop genieten van ons rustige leventje
Ladies, whoehoehoe! Ik heb gisteren een IPad mini gekregen van man, omdat ik zo erg aan het afkicken was... En wat een verademing mensen! Hoe heb ik het op z'n klein schermpje kunnen doen! Ik ben helemaal happy met m'n mini!

Nog niet teruggelezen, doe ik straks, maar TEEP, heb je gisteren babyboom gezien? Was een tweeling bevalling en ik hoop serieus dat jebevalling net zo voorspoedig mag verlopen.het ging bij haar zo snel dat kindje 1 er serieus gewoon uitfloepte twijg de verloskundigen nog niet eens was... Zag er zoooo mooi uit! Ik zei echt tegen man, z'n bevalling daar teken ik voor! Alleen dan wel graag maar 1 :-) oha en dan wel liefst met verloskundige erbij!
even klagen hoor.

Ik voel me gewoon nog steeds niet fit. Continu weeïg en 'net op het randje' zeg maar. Heb net de dokter weer gebeld, maar ik kan niet terecht, moet eerst de kuur afmaken voor hij iets kan doen/zeggen. Ik ben er zoooo klaar mee. *gaat nu even heel hard huilen* en moet het weekend werken, ik zie het gewoon totaal niet zitten. Bah.
Oh Joda, wat vervelend! Kan me zo goed voorstellen dat je er moe van wordt als er maar geen einde aan komt. Als ik een blaasontsteking heb zijn de symptomen na medicatie wel na 24 uur weg.. Maar ieder lichaam is natuurlijk heel anders.. Je hebt natuurlijk al hele andere symptomen voor een blaasontsteking..

Hoe lang duurt je kuur nog?
Ik ga vanavond lekker babyboom terugkijken, dan is man de hort op, ga ik er voor zitten. misschien kijk ik alles voor je kind er wel achteraan, bedankt voor mijn vrijdagavond invulling

Gisteren was ik ff lekker uit eten met collega's.

Zit die arme teep niet zo te pesten, die lacht ons over x jaar keihard uit als wij klagen dat met 2 kids naar t zwembad heul zwaar is, dan zegt ze 2? das echt piece of cake Teep een collega van mij heeft een 2ling gekregen en die meisjes hebben echt geleerd te wachten, die zijn vanaf de geboorte aan niet anders gewend dat mama eerst spruit 1 aankleed en naar beneden brengt, in wipper / box iod stopt en daarna echt terugkomt voor spruit 2. Goed te horen dat je zo zen bent! Houdt dat vast!

(serieus schoonmaakhandschoenen voor de kraamhulp, zucht, waarom moet voor die 8 dagen altijd alles anders, nouja goed, als ze maar goed poetst dan

Raar wat vervelend van die 'dromen' niet helemaal wakker reactie van rare zoon. Miss sliep hij nog half? Of had gewoon een opstandige bui omdat hij toch duidelijk mama had geroepen

Wat lekker Mads zo'n i pad. Je leert er ook snel genoeg mee typen, inmiddels typ ik ook als een razende op dat ding (zet laptop echt bijna nooit meer aan, behalve voor werk).

Choc lekker uitkijken naar volgende week! Ja zal je dan net zien dat t na elkaar komt. Ach daarna is er weer rust voor choccie, jij moet t ook leuk hebben he!

Leuk Angie babyzwemmen met angiebeeb! Ik kan me goed voorstellen dat t eerste jaar met een baby en een peuter gewoon keizwaar is! En dan ben je niet altijd jezelf. Heb vertrouwen dat 'jij' weer terugkomt, je moet maar zo denken, vanaf nu leren ze steeds meer zelfstandig en wordt t steeds makkelijker Dit is gewoon een zware fase!

Bah Joda, KAK gewoon. Kan niets zinnigs zeggen maar je bluh voelen is waardeloos... Sterkte!

Ga zo even op h kijken voor frans en leuke jurkjes!
De kuur duurt tot zaterdagochtend.

Ik heb net mijn werk gebeld en het verhaal uitgelegd. Ook dat ik pas maandag bij de dokter terecht kan en ik gewoon geen vertrouwen heb dat de antibiotica aanslaat. Gelukkig is mijn tc heel lief en menselijk (soms)...... Ik huilen naturrlijk weer, lekker genant.....

Mijn dienst wordt overgenomen en ik moet beter worden

Echt heel fijn!
Goedzo Joda. Voor jezelf opkomen. Je kan niet bluh voor de groep staan, als je er staat moet je er voor 100% zijn en dat ben je momenteel niet. Janken mag op z'n tijd, laat wel je betrokkenheid zien!
Beterschap joda, fijn dat je nog even kunt uitzieken!

Ik heb babyboom nog niet gezien, ga ik een dezer dagen doen, ben benieuwd. Heb wel die documentaire gezien, vond hem wel interessant en heeft me wel aan het denken gezet.
Documentaire vond ik een heel hoog 'amsterdam zuidoost' hebben. Geen juiste afspiegeling van de maatschappij. Tex en Toy....serieus?

Ga straks babyboom kijken, zit nu toch al lekker in de huilmodus en jodaatje is bij de oppas.
Tex en Toy?? proest!!

Joda, wat ongelooflijk kak zeg! echt enorm balen.

oh wat lief van je vent Mada, een Ipad mini, cool.

afgelopen nacht ging weer goed, met de deur op een kier, maar nu waren onze katten weeeeer eens aan het spoken. zo langzaam heb ik het echt gehad met die beesten.
Je hebt wel gelijk joda, vond vooral het gezin met amelie en Julie wat irritant.

Raar, melden! Of lig je soms te bevallen?
Uh... Meld!

Nee, niet aan het bevallen, was het maar waar Werd de hele dag tot nu toe in gijzeling gehouden door rare zoon. Die neemt het er van met mama thuis, want ik mag animatieteam spelen, enik mag absoluut niet op de ipad, want dan wil hij "kaikuh". Uiteindelijk na een steeds hangeriger periode en een hoop gekrijs op bed gekregen en ahhhhhhh... Wat een rust! Hoewel, grote angst is nu: brekende vliezen, ik hier op de begane grond wachtend op vk en rare man en rare zoon die wakker wordt en niet uit zijn bed kan omdat ik beneden lig, haha!

Ik bewaar even alle babyprogrammas voor als ik weer ga bevallen, heb ik wat te doen, werkte vorige keer erg goed
haha Raar, moet echt om je lachen!
arme raar, die laatste weken zijn echt killing
@Raar; ahahahah je bent zo grappig! hou vol meid!

#Babyboom-2ling; wauw.......nr1 werd letterlijk gelanceerd. Verpleegkundige kon die niet eens opvangen (ook niet zo netjes). Gelukkig viel die keurig op het bed. Moet je toch niet aan denken dat zo'n kindje doorglibbert en op de grond beland.........was heel mooi gefilmd. Van de zijkant. Aanradertje Teep!

o, sorry beval-meiden.........

@maedl; katten-ellende is wel het laatste waar je op zit te wachten lijkt me. bah.
Waar kan ik tekenen voor zo'n tweeling bevalling?
Heb toch alvast babyboom gekeken, wow! Wat een stoere chick trouwens! Ik kan dat soort dingen trouwens echt zonder problemen kijken hoor. Live operaties dan weer niet, maar bevallingen draai ik mijn hand niet voor om

Rare zoon ligt nog op een oortje gelukkig, hopen dat hij niet weer zogek wakker wordt... Ben benieuwd wat rare griet van plan is qua timing, we leven nu 38+4!
Ik beviel bij 38,4.....*zucht even weemoedig*
Spannend hoor raar, denk altijd dat de 2e sneller komt dan de eerste maar dat is natuurlijk niet zo, bewijs jij nu meteen alweer ff.. Ben zoo benieuwd! Ben je er helemaal klaar voor/zat van of vind je 2 weken wachten nog ook wel fijn?

Ondertussen niet meer van namen gewisseld?

#babyboom

Ik schrok ervan zeg dat hij er zo uitfloepte! Maar meteen ook tranen in mijn ogen, wat zijn bevallingen toch bijzonder........

En dan van 2.... Je gaat het vast hartstikke druk krijgen teep maar wil echt heel graag je bevallingsverhaal lezen wanneer je het er aan toe hebt!

Chocboy vanmiddag alweer voor de 3e keer geknipt!

Lijkt meteen weer een stuk ouder zo..

Had ik al gezegd dat hij nu echt kan kruipen? Weet het niet meer..

Zo leuk hoe hij aandachtig been en arm vooruit zet.

Nu is het woordje mama de hit van de dag, papa weer wat minder, die kent hij natuurlijk alweer een tijdje

Bah vanavond nog naar mijn opa en oma, het was gisteren hun trouwdag. Of we vanavond wilde langskomen zodat iedereen in 1 keer kwam.. Vind het niet zo leuk om met chocboy te slepen wanneer hij net lekker ligt te slapen, maar goed meestal heeft hij er geen last van en zijn opa en oma ook weer blij.

Laat ik eens een keer niet de spelbreker zijn haha..

Verder lekker een rustig weekend in het vooruitzicht, chocman moet werken en ik ga wat huishoudelijke dingen doen want had afgelopen week niet zoveel zin.

En zondag een lekker stuk wandelen of fietsen want de temperatuur gaat flink omhoog! Fijn!

Nog steeds mijn hoofd vol snot maar gelukkig genoeg slaap en verder niet ziek, houden zo!

Jullie nog (leuke) plannen voor het weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven