Eisprong na miskraam
donderdag 31 mei 2018 om 10:20
Op 10 april helaas een miskraam gehad na 5 weken zwangerschap, opgewekt door medicatie. (Wat een hel was dat, alleen maar overgeven en diarree met heftige weeeen). Na 18 dagen weer een positieve ovulatietest. Nu zit ik in mijn tweede cyclus op dag 21. Van dag 11 tm 18 een licht streepje met de sensitest. Nu drie dagen met de extra gevoelige test vrij donkere streepjes, maar clear blue blijft negatief (ter controle gedaan.) herkennen meer mensen dat je cyclus zo van slag is na een miskraam? Ik had altijd een cyclus van 28 dagen. Verwachten jullie dat de eisprong eraan zit te komen?
donderdag 31 mei 2018 om 10:35
Een paar jaren geleden had ik dit ook. Mijn cyclus was ook van slag voor een paar rondes. Het is daarna wel goed gekomen.
De extra gevoelige tests van sensitest geven bij mij altijd donkere streepjes en zijn voor mij niet bruikbaar. De normale tests van sensitest en Clear Blue geven wel bij mij wel goed de ovulatie aan.
Ik gok dat je eisprong er nog aan zit komen.
De extra gevoelige tests van sensitest geven bij mij altijd donkere streepjes en zijn voor mij niet bruikbaar. De normale tests van sensitest en Clear Blue geven wel bij mij wel goed de ovulatie aan.
Ik gok dat je eisprong er nog aan zit komen.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
donderdag 31 mei 2018 om 10:42
donderdag 31 mei 2018 om 11:07
Na mijn miskraam met 10 weken had ik een cyclus van 62 dagen, daarna 42 dagen en laatste keer 32 dagen (korter dan cycli voor de zwangerschap. Ik doe geen ovulatietesten meer, hield me teveel bezig met hele gedoe rondom zwanger worden. Ik merk het vooral aan mijn libido en steek in mn onderbuik (links of rechts, is maar net welke kant mn ei springt).
donderdag 31 mei 2018 om 12:15
donderdag 31 mei 2018 om 12:48
Bij mij zijn het altijd lichte streepjes. Er is maar 1 moment van de dag dat hij donkerder werd en 3 uur later kon hij alweer lichter zijn.
Maar goed, na mijn miskraam 1x ongesteld geweest en daarna direct weer zwanger. Dus nooit echt een cyclus gehad. En dat terwijl het 3 jaar duurde om de eerste keer zwanger te raken. En het resultaat is morgen alweer 12 weekjes oud.
Maar goed, na mijn miskraam 1x ongesteld geweest en daarna direct weer zwanger. Dus nooit echt een cyclus gehad. En dat terwijl het 3 jaar duurde om de eerste keer zwanger te raken. En het resultaat is morgen alweer 12 weekjes oud.
donderdag 31 mei 2018 om 12:49
donderdag 31 mei 2018 om 13:44
Dit was ook zo met my cyclus na mijn miskraam. Wel ben ik doorgegaan met ovulatietesten, omdat ik verder niets merk van een ovulatie.Skippykoe schreef: ↑31-05-2018 11:07Na mijn miskraam met 10 weken had ik een cyclus van 62 dagen, daarna 42 dagen en laatste keer 32 dagen (korter dan cycli voor de zwangerschap. Ik doe geen ovulatietesten meer, hield me teveel bezig met hele gedoe rondom zwanger worden. Ik merk het vooral aan mijn libido en steek in mn onderbuik (links of rechts, is maar net welke kant mn ei springt).
I was reminded that my bloodtype is B positive.
donderdag 31 mei 2018 om 15:57
donderdag 31 mei 2018 om 19:33
Blueberryblue schreef: ↑31-05-2018 15:57Wat naar voor je! Helaas het zelfde meegemaakt vorig jaar maart. Cyclus kwam bij mij wel weer redelijk snel op gang en regelmatig. Tot nu toe nog steeds niet zwanger. Ik hoopte ook dat ik na de miskraam sneller zwanger zou raken. Bij mij is dat in ieder geval niet zo.
Sterkte![]()
donderdag 31 mei 2018 om 21:12
Nee niet ons eerste kindje. Ons zoontje is 4 jaar inmiddels. Daar duurde het ook ruim 1,5 jaar bij. Dus ontspannen en er niet mee bezig zijn, zijn geen optie. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje was ik er ook gewoon veel mee bezig. En natuurlijk ben je er veel mee bezig! Zou toch maf zijn als je dat niet bent?!! Het is niet alsof je een laptop koopt, je gaat een gezin stichten!
Lekker laten lullen allemaal.. en iedereen heeft zijn eigen leed. Iedereen heeft een verhaal. Dat relativeert misschien...
Komt wel goed
Lekker laten lullen allemaal.. en iedereen heeft zijn eigen leed. Iedereen heeft een verhaal. Dat relativeert misschien...
Komt wel goed
vrijdag 1 juni 2018 om 08:53
Wat fijn dat jullie al een mooi mannetje hebben. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is makkekijk praten. Dag 22 en nog geen positieve ovulatie. Heb wel lichte kramp in mn baarmoeder, geen idee of het eraan komt? Mocht het bij jullie so ver zijn, laat je het even weten?Blueberryblue schreef: ↑31-05-2018 21:12Nee niet ons eerste kindje. Ons zoontje is 4 jaar inmiddels. Daar duurde het ook ruim 1,5 jaar bij. Dus ontspannen en er niet mee bezig zijn, zijn geen optie. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje was ik er ook gewoon veel mee bezig. En natuurlijk ben je er veel mee bezig! Zou toch maf zijn als je dat niet bent?!! Het is niet alsof je een laptop koopt, je gaat een gezin stichten!
Komt wel goed
dinsdag 5 juni 2018 om 09:49
Ik ben na mijn eerste miskraam na 3 cyclussen weer zwanger geraakt en mijn oudste is nu 10 jaar. Na mijn 2e miskraam heb ik geen menstruatie gehad, maar ben meteen weer aangeteld, en hij is inmiddels 8 jaar. (ben bij de 2e miskraam gecurreteerd, hoefde toen geen cyclus af te wachten om weer zwanger te mogen worden)Moosforhappines1988 schreef: ↑31-05-2018 12:49Lief van jullie bieslookje en kippenmama.
Verdrietig dat je het ook hebt meegemaakt bieslookje, ben je daarna weer zwanger geraakt?
Ik hoop dat mn lichaam weer snel seconde is, en we weer kunnen proberen.
Skippykoe, ik herken het te veel bezig zijn. Heeft het geholpen het wat meer los te laten?
dinsdag 5 juni 2018 om 09:52
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb altijd een vroege eisprong gehad, meestal dag 10 (ik deed dan wel geen testen, maar kon en kan hem goed voelen) en werd dan toch op dag 26 -28 ongesteldMoosforhappines1988 schreef: ↑04-06-2018 20:52Lieve meiden, waarschijnlijk zat ik er gewoon helemaal naast. Ik ben net, op dag 25 ongesteld geworden. Ben begonnen met testen vanaf dag 11. Maar mogelijk had ik geen knal testen omdat mijn eisprong voor dag 11 was?
dinsdag 5 juni 2018 om 13:28
Voortaan moet ik maar eerder beginnen met testen!bieslookje schreef: ↑05-06-2018 09:52Dat kan natuurlijk ook. Ik heb altijd een vroege eisprong gehad, meestal dag 10 (ik deed dan wel geen testen, maar kon en kan hem goed voelen) en werd dan toch op dag 26 -28 ongesteld
dinsdag 5 juni 2018 om 13:34
Dit zijn fijne verhalen om te lezen, dat ondanks de miskramen je twee mooie kindjes hebtbieslookje schreef: ↑05-06-2018 09:49Ik ben na mijn eerste miskraam na 3 cyclussen weer zwanger geraakt en mijn oudste is nu 10 jaar. Na mijn 2e miskraam heb ik geen menstruatie gehad, maar ben meteen weer aangeteld, en hij is inmiddels 8 jaar. (ben bij de 2e miskraam gecurreteerd, hoefde toen geen cyclus af te wachten om weer zwanger te mogen worden)
dinsdag 5 juni 2018 om 13:36
Hopelijk snel een mooi kindje voor jouw vriendinKippenmama schreef: ↑31-05-2018 12:15knuffel voor je miskraam.
Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar mijn beste vriendin wel. Die kwam alleen niet vanzelf op gang en heeft 2 curretages gehad in Jan/feb.
Nu is haar cyclus weer een beetje op gang. Ze probeert ook weer zwanger te worden maar tot nu toe geen succes.