Ervaring met etos test Testpoint gevraagd!!
maandag 6 november 2017 om 16:22
Hi dames,
Word er inmiddels een beetje gek van dus heb het ook aan een vriendin laten zien die zelf 2 kids heeft. Zij denkt een negatieve test. Maar ze heeft geen ervaring met de Etos test van Test-point. Deze heeft een voorgekleurde teststrook die door het testen nu donkerder is geworden. 27 sept was de eerste dag van laatste keer ongesteld zijn. Ik heb al ongeveer 2 weken veel gerommel in me buik met een soort krampen en iets 'zwaars' op de maag. Vaak moe en nu afentoe gevoelige borsten. Gisterochtend een cb gest gedaan die negatief was. En de 2e test van testpoint heel vaag streepje die tegen het licht goed te zien is. Deze is na de 1e test ook donkerder geworden. Had vanaf de 25e ongeveer ongesteld moeten worden. Als ik zwanger zou zijn is het meer dan welkom, maar geen haast bij.. De onzekerheid maakt me onderhand wel gek en wil het mijn man alleen vertellen als ik het wel zo goed als zeker weet. Wij hebben in sept ook zo een maand gehad waarin we het dachten en ik na 4 weken overtijd met negatieve testen alsnog ongesteld werd...
Word er inmiddels een beetje gek van dus heb het ook aan een vriendin laten zien die zelf 2 kids heeft. Zij denkt een negatieve test. Maar ze heeft geen ervaring met de Etos test van Test-point. Deze heeft een voorgekleurde teststrook die door het testen nu donkerder is geworden. 27 sept was de eerste dag van laatste keer ongesteld zijn. Ik heb al ongeveer 2 weken veel gerommel in me buik met een soort krampen en iets 'zwaars' op de maag. Vaak moe en nu afentoe gevoelige borsten. Gisterochtend een cb gest gedaan die negatief was. En de 2e test van testpoint heel vaag streepje die tegen het licht goed te zien is. Deze is na de 1e test ook donkerder geworden. Had vanaf de 25e ongeveer ongesteld moeten worden. Als ik zwanger zou zijn is het meer dan welkom, maar geen haast bij.. De onzekerheid maakt me onderhand wel gek en wil het mijn man alleen vertellen als ik het wel zo goed als zeker weet. Wij hebben in sept ook zo een maand gehad waarin we het dachten en ik na 4 weken overtijd met negatieve testen alsnog ongesteld werd...
maandag 6 november 2017 om 16:52
Ja, dat was duidelijk. De mening van je man bijvoorbeeld.
maandag 6 november 2017 om 16:55
Ik heb ervaring met deze test.Kolibrie01 schreef: ↑06-11-2017 16:47Graag alleen reageren als je daadwerkelijk ervaring met deze test hebt! Overige meningen zijn voor mij niet zo belangrijk..
Merci !!
Nog nooit twee streepjes gehad gelukkig.
maandag 6 november 2017 om 17:16
MoirenPhae schreef: ↑06-11-2017 16:55Ik heb ervaring met deze test.
Nog nooit twee streepjes gehad gelukkig.
MoirenPhae, heb je bij deze negatieve test een voorgekleurde teststrook gezien (te zien in het licht) die iets meer blauw en donkerder werd? Ik ken een dame van de etos zelf die beweerde dat al zie je deze streep alleen als je m tegen het licht aan houd en hij is bij testen donkerder van kleur, deze positief is. Vind het moeilijk te geloven daarom hoor ik het graag van meer mensen die deze test hebben gedaan..
maandag 6 november 2017 om 20:34
Geen idee.Kolibrie01 schreef: ↑06-11-2017 17:16MoirenPhae, heb je bij deze negatieve test een voorgekleurde teststrook gezien (te zien in het licht) die iets meer blauw en donkerder werd? Ik ken een dame van de etos zelf die beweerde dat al zie je deze streep alleen als je m tegen het licht aan houd en hij is bij testen donkerder van kleur, deze positief is. Vind het moeilijk te geloven daarom hoor ik het graag van meer mensen die deze test hebben gedaan..
De controlestreep zie je sowieso vooraf al. Verder vind ik het allemaal totaal niet boeiend, zolang er na 5 minuten maar geen 2 strepen staan.
Tip: stop met deze hyperfocus. Je maakt alleen jezelf maar gek. En je vent uiteindelijk ook. Misschien duurt het nog een jaar.