Ervaringen cerclage?
maandag 1 mei 2017 om 09:47
Een Cerclage krijg je toch niet preventief?
Van mijn 1e ook veel te vroeg bevallen.
Bij de 2e zwangerschap heb ik proluton injecties gehad vanaf week 16 en is mijn cervix tot week 24 steeds opgemeten om te kijken of een cerclage nodig zou zijn.
Mij is verteld dat er best wat risico's zitten aan het plaatsten van een cerclage dus dat ze het bij jou preventief willen plaatsten daar kijk ik van op.
Bij de 2e zwangerschap heb ik proluton injecties gehad vanaf week 16 en is mijn cervix tot week 24 steeds opgemeten om te kijken of een cerclage nodig zou zijn.
Mij is verteld dat er best wat risico's zitten aan het plaatsten van een cerclage dus dat ze het bij jou preventief willen plaatsten daar kijk ik van op.
maandag 1 mei 2017 om 11:15
quote:Ava84 schreef op 01 mei 2017 @ 09:47:
Mij is verteld dat er best wat risico's zitten aan het plaatsten van een cerclage dus dat ze het bij jou preventief willen plaatsten daar kijk ik van op.Voor zover ik weet wordt het wel preventief geplaatst als dat nodig wordt geacht. Dan werd het bij jou dus niet nodig geacht.
Mij is verteld dat er best wat risico's zitten aan het plaatsten van een cerclage dus dat ze het bij jou preventief willen plaatsten daar kijk ik van op.Voor zover ik weet wordt het wel preventief geplaatst als dat nodig wordt geacht. Dan werd het bij jou dus niet nodig geacht.
maandag 1 mei 2017 om 12:02
Zou ik wel naar vragen als ik jou was. De risico's van een cerclage vond ik best groot.
Met de proluton injecties ben ik gelukkig een heel eind gekomen.
Ik heb google even geraadpleegden zie dat er preventief cerclage geplaatst worden als je baarmoedermond sowieso al zwak is.
Dat is bij mij gelukkig niet het geval en zal de reden geweest zijn dat een preventieve cerclage niet nodig was.
Met de proluton injecties ben ik gelukkig een heel eind gekomen.
Ik heb google even geraadpleegden zie dat er preventief cerclage geplaatst worden als je baarmoedermond sowieso al zwak is.
Dat is bij mij gelukkig niet het geval en zal de reden geweest zijn dat een preventieve cerclage niet nodig was.
vrijdag 5 mei 2017 om 22:29
Bij mijn 20weken echo werd ontdekt dat mijn baarmoedermond open was, ik was toen 20 weken 5dagen. Met spoed naar ziekenhuis en 2 dagen daarna met 21weken werd er een cerclage geplaatst. Nu bijna 2 weken verder. Geen bloeding, wel last van harde buik. Elke week controle. Bij 36 weken wordt het verwijderd. Ik gebruik nu ook elke avond weeën remmers tot 36 weken.
Ik heb bedrust dus heel veel netflix
Ik heb bedrust dus heel veel netflix