Geen bloeding na Provera

04-04-2015 10:11 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb PCOS en zit inmiddels al weer een tijdje in medische molen om zwanger te worden. Eerste ronde Provera en Clomid 50 mg gehad. Ging super: geen bijwerkingen, ei groeide goed en ik had eindelijk een cyclus volgens 'het boekje' (hiervoor werd ik ongeveer om het half jaar ongesteld). Niet zwanger, dus vol goede moed met ronde 2 Clomid begonnen.

Op CD 12 en 15 een echo gehad, maar er bleek geen eitje te groeien. Balen natuurlijk, maar kan gebeuren. Recept voor Provera meegekregen om een bloeding op te wekken en daarna beginnen met Clomid100. Ik ben pas een week na die 2e echo begonnen met Provera, omdat dat beter uit zou komen ivm vakantie.

Inmiddels is het 11 dagen na de laatste pil en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, zelfs geen lichtbruine afscheiding. Ik heb al wel de hele week pijnlijke borsten en af en toe een steek in mijn baarmoeder. Wat ik mij nu steeds afvraag: zou het kunnen dat er in die 'uitstelweek' voor ik begon met Provera toch op de een of andere manier heel snel een ei is gegroeid en gesprongen? Heeft iemand die wel eens meegemaakt? We hebben een paar keer seks gehad in die periode. Heb uiteraard al een zwangerschapstest gedaan, maar die is negatief. Wellicht is dat ook iets te vroeg nog..

Ik weet het, geduld is een schone zaak. Volgende week ga ik bellen met de gyn, maar ik zou het gewoon fijn vinden om wat reacties van mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt te horen

Bedankt!
Sorry, geen antwoord op je vraag, maar ik wou even reageren omdat ik je naam nog herken, jij schreef toch ook mee in het zwanger worden in mei topic? Daar is inmiddels haast iedereen zwanger. Helaas ik zelf ook nog niet, ik heb ook PCOS. Misschien kun je je vraag in ons topic stellen, daar zijn er meer met provera-ervaringen, topic heet: Pcos (en zwanger willen worden)
Hai Pelsje, ja klopt! Wij zijn de pechvogels van het Mei topic he? Ik ben een regelmatige meelezer op jullie PCOS topic En het is fijn om de ervaringen van anderen te lezen. Ik had in eerste instantie niet meer de behoefte om te schrijven, omdat de eerste ronde zo goed ging. Wilde er verder eigenlijk zo min mogelijk mee bezig zijn. Misschien dat ik nu toch wel aanhaak bij jullie...
Ja inderdaad, hopelijk zijn wij nu ook bijna aan de beurt. Daar werd iedereen echt heel snel zwanger he. Gezellig als je mee zou komen schrijven! En je bepaald toch zelf hoe actief je schrijft, bent niets verplicht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven