Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Xana! Leuk dat jullie de baby weer gezien hebben. 7cm en al zoveel wat je kunt zien. Echt bijzonder.

Ik ben verder ook heel benieuwd naar de komende dagen bij Laura.

Qua jaloezie snap ik je meteen. Ik heb ook een b**** in mijn omgeving die (yea right) oer ongeluk zwanger is geworden een tijdje terug. Heeft niet eens een eigen woning en werk. Dan wordt ik ook jaloers. En een beetje boos...

Laura, ik vind dat wij zo mogen denken.

Annemarije, gelukkig weer verlost van je menstruatie. Have fun de komende week!

Ik ga nu slapen. Tot morgen!
Oh dames ik heb geen blaasontsteking! Uitslag was goed. Vanmorgen wel een andere stunt.....werd wakker met knal koppijn en opgezwollen handen. Verloskundige toch maar gebeld, want was wel heel plotseling. Het was natuurlijk warm gisteren en op mijn werk helemaal. Vroeg zo of ik iets zouts gegeten had. Ik had op mijn werk gegeten dus ja........zegt ze: "Oh...dat is 't!" Je houd dus als je zout eet en het warm is nog meer vocht vast! Haha......logisch maar wist ik veel! Ik heb zoiets nooit. Ze zei wel is het morgen niet beter kom dan even je bloeddruk meten.

Goed, ik ben dus kerngezond. Was weer een lekkere flater
Oh!! Haha Meral!! Gelukkig valt alles mee! Fijn! Geen blaasontsteking of andere gekke dingen, houden zo!

Ik had dat ook niet bedacht met dat vocht vasthouden.

Elke, jij (ook) bedankt voor je lieve berichtje en opbeurende woorden. Ik moest tijdens de training echt even slikken. Maar goed.. En dan had ik tijdens de training ook nog een zeurende pijn onder in m'n buik tijdens het rennen.. Komend weekend ga ik testen, als het nog nodig is..
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Lollie, spierpijn is wel een goed teken dat je goed bezig bent geweest he hihi.

Elke, ja super raar dat alles zo klein is. Maar wel zo goed te zien. Maar wat gaat het hard nu zeg. Iedere week 1cm of meer haha.

Meral, gelukkig geen blaasontsteking. Maar dat moet ook even schrikken zijn zeg, als je opeens zo opgeblazen bent haha.

Gelukkig is dat ook niks en gewoon zout en de warmte wat de schuldige is.

Laura, ik begrijp je ook hoor! Poeh wat vond ik dat ook moeilijk om dan te horen dat iemand zwanger was. Maar indd, miss zijn zei ook wel heel lang bezig geweest. Dat weet je niet natuurlijk. En bij jou komt het ook snel. Heeeel snel denk ik. Die steken herken in ook. Als ik een verkeerde beweging maakte voelde ik zo'n stekend/trekkend gevoel in mijn onderbuik.

Vind het echt knap dat jij nog kan wachten met testen haha! Ik zou gek worden.
Helaas een negatieve test..
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Aaaah Laura, pff wat klonk alles zo goed zeg! Maar geef de moed nog niet op. Je bent nog niet ongesteld dus miss is je test over 2 dagen wel licht positief.
pfff niet leuk zeg die negatieve testen!!hopelijk hebben jullie te vroeg getest!hier net weer terug van het ziekenhuis dus snel omkleden en naar mijn werk.de volgende afspraak is pas 13mei dan horen we meer....dus we pakken deze ronde nog even mee volgende week heb ik mijn ei-sprong weer.
He bah Laura, maar ik snap het niet helemaal... je test nu 5 dagen voor je NOD? Het is toch eerder uitzondering dan regel dat je zo vroeg al positief kan testen? Ik zou het toch zeker nog maar even afwachten hoor...

Voor de rest, ik lees elke dag alles bij van iedereen, maar ik heb vaak niet de tijd om te reageren. Ook moet ik mijn forumgebruik tot een minimum beperken omdat ik er anders teveel mee bezig ben merk ik aan mezelf. Dus ik reageer wat minder dan de rest denk ik, maar ben van iedereen op de hoogte ;)

Elke, vandaag je NOD. Van de week was het negatief... nu al meer duidelijkheid?

Hier laatste dag van de menstruatie.. dit keer afgesproken ook om de dag te gaan klussen. Eens kijken of dat wel werkt...
Ik verwacht mijn NOD wat eerder. In de tabel staat 22e maar ik verwacht zondag al mijn menstruatie, of NOD.

Maar je hebt wel gelijk newbie, het kan ook gewoon te vroeg zijn.
Elke, hoe is het bij jou?
Gister weer een echo gehad, Eiblaasje hoord normaal rond te zijn en de mijne was dat niet meer en wat kleiner geworden dit kan betekenen dat er een eisprong is geweest. Het slijmvlies zag je nog 3 witte streepjes en dat hoord bij een eisprong 1 dikke witte streep te worden dat lijkt dus weer op geen eisprong maar ze zei het kan ook zijn dat je eisprong echt net heeft plaatsgevonden.. Dus allemaal nog onduidelijk. Moet volgende week bloed prikken om te zien of er een eisprong heeft plaatsgevonden.... Spannend, mun geduld word aardig op de proef gesteld!!
ooow, uiltje toch!! Wat loop ik dan toch te zeuren dat ik nog een paar dagen moet wachten op duidelijkheid!! sorry!!

Ik leef heel erg met je mee en ben heel hard voor jou aan het duimen!!
Sterkte uiltje, laten we hopen dat de eisprong net had plaatsgevonden gewoon!!
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Ieder van ons zit op zijn manier in spanning en dat is heel begrijpelijk! Snap dat het voor jou ook lang duurt al zijn het maar een paar dagen, elke minuut is soms voor je gevoel te lang. Vind het al super lief dat jullie zo meeleven en dat ik soms gewoon ff mun verhaal kwijt kan!
Ohh Uiltje wat ontzettend moeilijk al die onduidelijkheid! Ik hoop van harte dat er net een eisprong had plaatsgevonden en dat ze dat ook mooi uit je bloed kunnen zien, hoop op het beste voor je!!!

Ladies op het wachtbankje, hoe is het met jullie?? 😊
buikpijn.. misselijk.. moe..

hihi!!
Elke en Laura, ondanks jullie negatieve testen hou ik nog steeds een beetje hoop hoor!!

Uiltje, wat spannend allemaal! Wanneer heb je die testen van je bloed?

Voor de rest wil ik gewoon nog even kwijt dat ik ons echt een heel gezellig groepje vind! Zo leuk hoe iedereen met elkaar meeleeft enzo

Fijn weekend alvast dames!
Dat vind ik ook Lollie! Ook een fijn weekend

Voor in de tabel by the way: mijn NOD mag naar 7 mei
Lollie, lief dat je het zegt. Ik voel me hier ook echt prettig!

Uiltje, wat balen die onduidelijkheid. Ik hoop echt met je mee.

Laura, ik denk ook echt positief over jou. Als ik al je symptomen lees...

Spannend!

Hier geen nieuws.

Lastige is dat ik eigenlijk nooit goed voel wanneer er wat moet gebeuren (menstruatie, ovulatie). Dus ik ben in afwachting. Verwacht dit weekend ongesteld te worden. Zal jullie op de hoogte houden.
Goedemorgen,

Voor mij helaas geen goede morgen.

Knetter veel buikpijn en zwaar ongesteld. Buikpijn is 3 keer zo heftig als anders. Ben er ziek van, maar dat komt ook door de teleurstelling.

Ik duik even een paar daagjes onder..

Liefs.
Uiltje ik duim voor je dat je eitje gewoon net gesprongen was. En er miss nu wat aan het gebeuren is.😊

Lollie indd vind dit ook echt een super fijne groep. Erg gezellig en fijn hoe iedereen met elkaar mee leeft!

Nou elke, toch wel spannend hoor. Miss voel je niks en is het wel gewoon raak. Je nod is als geweest. Hopelijk blijft de menstruatie weg.

aah laura, wat rot zeg. Miss is er toch iets geweest, maar is er met de innesteling niet helemaal goed gegaan. Dit heb ik vorig jaar ook 1x gehad. Had toen super heftige buikpijn. En normaal viel dat wel mee. Hopelijk is de menstruatie snel over, en kunnen jullie verder.
Dames! Ik ben weer redelijk boven water. Ga zo ff lunchen met een vriendin en daarna zal ik even bijlezen en tabel regelen!!

Aan de zwangeren: hebben jullie soms ook het gevoel dat je je lichaam even terug wilt? Hoe mooi het ook allemaal is soms kan ik me echt even kwaaltjesvrij wensen.
Mijn NOD mag naar 15 mei

Xana, hoe wist jij dat je wel een bevruchting had, maar geen innesteling?
Laura, ik denk dat bij mij de innesteling toen mis is gegaan. Had toen een heel licht streepje op de test. Een dag later niks meer. En werd toen flink ongesteld met heel veel buikpijn wat ik normaal nooit heb. Maar dit is niet zeker natuurlijk.

Meral fijn dat het weer wat gaat. Have fun, en laat het smaken!
Laura

Ik denk aan je...

ik deed gisteravond nog een test: negatief.

Dus ik zit in spanning. En heb mn maandverband al in mn tas zitten...

Meral; heb je nog wat gehoord van je teamleider?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven