Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
hahah Meral ja echt he die Rob Geus was echt ongelofelijk sneu mijn NOD is trouwens 9 mei :-)
Uiltje, hoe is het met je? Nog een keer naar het ziekenhuis geweest?

Of moet je nu wachten tot je menstruatie?
Elke, het gaat wel kost veel energie merk ik dat wachten en die onzekerheid. Voel vanalles maar geen idee hoe en wat... Maar moet eerst vrijdag bloedprikken om te zien of ik überhaupt een eisprong heb gehad. We wachten (on)geduldig verder!!
Spannend Uiltje!

Meral; je mag in de tabel mijn leeftijd aanpassen.

Want vandaag ben ik the Birthday Girl

*enthousiast*

(en als je dan toch bezig bent, dan zet de leeftijd van mijn vriend ook maar een jaartje omhoog, die is een tijdje terug al jarig geweest)
Happy Bday Elke!! Maak er een gezellige dag van!

Uiltje, spannend! Hoor je de uitslag dan ook meteen vrijdag of moet je daar dan weer een paar dagen op wachten?
Proficiat Elke!! 🎈 Een fijne dag vandaag!!

Uiltje, snap dat het wachten en de onduidelijkheid soms vermoeiend is! Hoop dat er vrijdag blijkt dat er iig een eisprong is geweest, dan is het weer een stapje verder, succes!! 😊
Hieperdepiep Hoeraaa! Gefeliciteerd Elke,fijne dag!

Spannend Uiltje! Ik hoop ook dat er een eisprong is geweest, Spannend *Crossed fingers*

Ik kan eigenlijk nog steeds niet kiezen of ik het geslacht wil weten, m'n man was op het begin van jaa ik wil het weten en toen was ik van nee laten we het een verassing houden maar nu is het andersom. Maar nu leek het ons eigenlijk ook wel leuk om een: Gender reveal cake te gaan doen. Ik weet het niet :S 28 April moeten we naar de vk en daar hebben ze ook een echo apparaat maar niet zo'n goeie dus ik ben benieuwd of ze het al kunnen zien of dat ik tot 12 mei moet wachten voor de 20 wk scannen bij de "echo vrouw?".
gefeliciteerd Elke!!
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is ELKEEEE!

Gefeliciteerd! 💋

Uiltje, wat een onzekerheid zeg. En wat rot dat je steeds zo moet wachten. Hoop dat je ei gewoon gesprongen is hoor!

Jen, hahaha moeilijk he. Ik vind het al knap dat jullie miss het geslacht niet willen weten. Daar hoef ik niet over te denken hoor. Ik zou het niet kunnen. Benieuwd wat jullie zullen doen.
Gefeliciteerd elke!!! Hele fijne dag vandaag
Gefeliciteerd elke fijne dag vandaag!

Jen, vind t ook knap om te wachten tot de geboorte maar wel erg leuk denk ik

Mocht ik zwanger raken ooit dan wil mijn vriend t ook niet weten en ik wel haha moeten maar zien hoe we dat willen doen :p
Gefeliciteerd Elke! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Bedankt voor de felicitaties!

Jen, moeilijke beslissing lijkt me idd. Goed over nadenken samen..
Jen, lastige beslissing als je er beiden anders over denkt, ben benieuwd wat jullie uiteindelijke beslissing wordt.

Hier wordt mijn geduld aardig op de proef gesteld.... Nog even wachten op de echo, ik ben zoooooo benieuwd!!!
Hoi dames. Wat leuk om te lezen dat er veel al zwanger zijn hier. Ik heb maandag mijn laatste pil.. dan ongesteld worden en beginnen we aan ronde 1. Ontzettend spannend maar willen het beide enorm graag.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Spannend he panda, snap hoe jij je nu voelt haha. Wat duurt het lang he. Ik mag dinsdag ook weer naar de verloskundige en zelfs ik vind het steeds lang duren. Terwijl ik het kindje al een paar x gezien heb. Maar jij gaat het nu voor het eerst zien. Geniet van dat moment😊.

Wished, als je mee wil schrijven stel je dan even een beetje voor😊. Maar van harte welkom. Een onwerkelijk gevoel he. Suc6 in deze spannende periode.
Ik dacht dat het tabel hier vol was. Sorry zal ik me vergist hebben.

Mijn man en ik zijn vorig jaar getrouwd, huis gekocht en nu klaar voor een kindje. Ik ben 25 jaar man wordt 29.

Hebben jullie de eerste ronde al ovulatie testen gebruikt? Ik zit er wel aan te denken omdat ik nog niet precies mijn cyclus ken.
Iemand ervaringen met de ovulatie testen van Sensitest??

Wil ze bestellen op de site van Sensitest zelf, ken het verder niet, is dat betrouwbaar?
Panda! Nog 4 dagen tot de echo. Wat spannend lijkt me dat zeg. Ben je nog een beetje relaxed!?

Xana, lekker zeg, precies nu gedoe met verstandskiezen. Hoe is het er nu mee?

Bruin-uitlje, hou vol he! Weet je al iets van het bloedonderzoek?

Elke, nog gefeliciteerd! Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad! Nog wat leuks gekregen?

Leuk hoor Jen, ik zou het denk ik wel willen weten, hoewel aan de andere kant de verassing ook wel extra leuk is. Maar je moet al zoveel geduld hebben met alles, ik zou het wachten op het geslacht er niet bij kunnen hebben denk ik!

Welkom wished, spannende tijd voor je! Hier wel ovulatietesten gebruikt omdat ik gewoon wilde weten of er een eisprong was. Paar keer te laat/te vroeg getest ermee, maar ook 2 keer de eisprong gevonden inmiddels. Ik had de testen van 123thuistesten.nl. Een stuk of 30 voor 19 euro ofzo, dan kan je tenminste een beetje 'zoeken' en het wat vaker op dag proberen.

Hier midden in de vruchtbare week. Gister een lichte 2e streep op de ovulatietest. Dat was dag 11 van de cyclus, dus mijn ei zit aan de vroege kant, net als vorige maand. Gisteravond had vriendlief -weer- buikpijn na een chineesmaaltijd maar ik heb 'm alsnog lichtjes onder druk gezet en hij ging er gewoon voor hoor! Met of zonder buikpijn haha.

We hebben van de week een nieuwe auto gekocht. We waren echt toe aan een andere. We reden nu in een oud gammel bakje en met het oog op de toekomst wilden we ook graag een 5-deurs. Mooie uitgezocht! Nog 2-3 weken geduld hebben en dan mogen we 'm ophalen. Er zit alvast voorbereiding in voor ISOFIX dus dat is ook weer handig

Fijn weekend allemaal!
Oke newbie.. ga ik daar eens kijken.

Ja ik vind het denk ik ook fijn beetje te weten wanneer ik de eisprong heb, je vrijt natuurlijk toch wel.. maar grote kans dat je dan net niet vrijt op de dagen dat je dan zwanger kan worden.
Klopt, echt om-de-dag klussen werkt bij ons niet zo goed. Vriend werkt onregelmatig, daarom wilde het toch enigszins kunnen 'plannen'. Totaal niet romantisch maar ja, dat is alleen maar tijdens die ene week

Succes met testen!
Nee hoor ik vaker niet romantisch, maar je vrijt toch met een doel. Ook omdat je het leuk vind, ja maar er zit nu een doel bij.. en om dat doel te bereiken moet je even nét wat meer moeite doen. Maakt het niet minder leuk maar wel even plannen inderdaad. Zo denk ik er over hoor.

Dankjewel!
Newbie, echt heel relaxt ben ik niet geloof ik.... Merk dat ik er zelfs wat onbewust stress van heb, ook bewust hoor, zeker als ik eraan denk krijg ik al spanningsbuikpijn.... Vind het maar niks dat wachten en die onzekerheid....

Wished, welkom hier! Spannende tijd die je tegemoet gaat, succes!
Welkom Wished!!

Leuk een nieuwe auto Newbie!

Panda, gelukkig is het nu weekend, dan is het heel snel dinsdag!! Mag je dinsdag een beetje op tijd of moet je dan ook nog de hele dag door zien te komen? Ik weet ook nog dat ik super nerveus was voor de eerste echo... dat lijkt alweer zo lang geleden
Dankjewel Panda en Lollie, ik zie dat jullie zwanger zijn, gefeliciteerd

Waren jullie snel zwanger?

Ik heb net 24 ovulatie testen besteld, sensitest pro... zullen morgen wel binnen komen denk ik.

Ben erg benieuwd, inderdaad een spannende tijd.

'Vruchtbaarheid 'zit nogal in de familie , mijn moeder/oma, tantes en nichtjes waren allemaal binnen een maand of 2/3 max zwanger, sommige zelfs door pil /spiraal heen, dus heb eigenlijk wel beetje hoge verwachtingen.

Hoewel ik dondersgoed weet dat ik me daarmee nog weleens voor het hoofd kan gaan stoten , hoeft natuurlijk bij mij niet zo te zijn maar we zien het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven