Heel vaag lijntje op test

11-03-2019 13:15 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een kruidvat 2 voor €5 test gedaan en er lijkt een heel vaag tweede lijntje te staan. Maar echt zo vaag dat als je niet had geweten hoe deze testen er negatief uit zien, je hem waarschijnlijk als negatief had gezien. Ik ken deze testen echter goed van ons eerste zoontje en ik denk toch echt iets meer te zien dan een negatief, wit vlak..

Wanneer kan ik het beste opnieuw testen? Over een week of zou ik bijvoorbeeld vrijdag al een duidelijker resultaat kunnen zien? Het is niet gepland op dit moment, dus hopelijk heb ik het niet goed gezien.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
11-03-2019 15:02
Ik zie het ook niet, als je echt twijfelt probeer het morgen of overmorgen eens met ochtendurine
heb even de helderheid van mn scherm op 100 gezet en ingezoomd en dan zie ik inderdaad een tuurstreep. Maar erg overtuigd zou ik er nog niet van zijn TO
Alle reacties Link kopieren
swanlady schreef:
11-03-2019 15:02
Even goed de bijsluiter lezen. Veel testen van de kruidvat zijn zgn plusjestesten. 1 streepje betekent in dat geval negatief en een plusje positief. Ik ben er in het verleden helaas ingestonken en dat verookzaakte dus een hoop paniek om niks.

Oh en bij twijfel van zo'n test zou ik voortaan gewoon toch een wat duurdere kopen zoals clear blue als soort 2nd opinion.
De 2 voor 5 is geen plustest. op deze moeten 2 verticale streepjes verschijnen.
Als ik inzoom zie ik ook wel iets. een indroogstreepje is smaller bij deze testen. En clearblue geeft zeker nog een week negatief aan dat is zonde van je geld.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
11-03-2019 15:49
. En clearblue geeft zeker nog een week negatief aan dat is zonde van je geld.
Offtopic: vanaf wanneer kun je ClearBlue dan meestal gebruiken? Niet gelijk vanaf de NOD?
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
11-03-2019 15:56
Offtopic: vanaf wanneer kun je ClearBlue dan meestal gebruiken? Niet gelijk vanaf de NOD?
Zou wel kunnen hoor maar hebben veel meer hormoon nodig dan de kruitvat 2v5, die zijn veel gevoeliger.
Cb is voor nod vaak nog negatief, kruitvat niet. #testjunkhier
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
11-03-2019 15:56
Offtopic: vanaf wanneer kun je ClearBlue dan meestal gebruiken? Niet gelijk vanaf de NOD?
ik heb de ervaring dat ik al hele positieve testen had met de 2 voor 5 en dan helemaal overtuigd een clearblue deed voor de foto en dan stond er niet zwanger. maar ik was wel degelijk zwanger. ze dansen nu door de kamer :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik zie het streepje ook. Mijn negatieve testen waren echt wit.
Nog een nieuwe test gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, zie ook een vaag streepje... ik had dit in begin ook. Deze test, test al met 10 hcg en de cb met 50 hcg. .. streepje zou wel iets moeten oplopen en anders een cb test doen na je NOD. Ik had met de vroege test vaag streepje en cb duidelijk poitief.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een streepje hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen nieuwe test gedaan, ik moet morgen weer bij de Kruidvat zijn en dan haal ik nieuwe testen. Donderdagochtend test ik weer, dan zou het meer moeten zijn dan een tuurstreep..
Al met al wel spannend voor je. Ik las dat je de pil slikt. Wil jij wel zwanger zijn? En weet je partner al van die tuurstreep?
Alle reacties Link kopieren
Ik slik inderdaad de pil, mijn man en ik zijn er nog niet uit of we wel een tweede kindje willen. Ik heb hem nog niet verteld over de tuurstreep, dan maakt hij zich de rest van de week druk. Wie weet is het niks
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog een test gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was negatief met kruidvat altijd echt echt echt wit hoor... Dus ik verwacht wel dat 'ie positief is.

En wat is de minipil? Ik heb echt geen idee, maar waarom wordt het zo genoemd als het dezelfde bescherming moet bieden?
Alle reacties Link kopieren
Testen zijn gehaald, ga er morgenvroeg meteen een doen!

De minipil is niet zozeer een lichtere versie van de gewone pil, het bevat alleen progesteron (bij de normale pil zit oestrogeen bij). Het was een van de weinige anticonceptie vormen die samen mogen met borstvoeding. Dat geef ik nog steeds :).
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit een positieve test is.
Alle reacties Link kopieren
OliveViva schreef:
13-03-2019 18:51
Testen zijn gehaald, ga er morgenvroeg meteen een doen!

De minipil is niet zozeer een lichtere versie van de gewone pil, het bevat alleen progesteron (bij de normale pil zit oestrogeen bij). Het was een van de weinige anticonceptie vormen die samen mogen met borstvoeding. Dat geef ik nog steeds :).
Ah, dank voor de uitleg!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Nou, misschien dat ik weer een heel vaag streepje zie. Maar dat hij in 3 dagen niet duidelijker is geworden betekent dat ik zwangerschap uit kan sluiten, toch?
Ik denk inderdaad wel dat hij donkerder moet zijn nu, mocht je zwanger zijn.

Hij is niet in de afgelopen minuten nog een stuk duidelijker geworden? Als hij zo licht blijft dan zou ik mij over een zwangerschap geef zorgen maken nu. Misschien dat je de tweede test over een paar dagen nog kan doen om 100% zeker te zijn.
Alle reacties Link kopieren
OliveViva schreef:
12-03-2019 13:07
Ik slik inderdaad de pil, mijn man en ik zijn er nog niet uit of we wel een tweede kindje willen. Ik heb hem nog niet verteld over de tuurstreep, dan maakt hij zich de rest van de week druk. Wie weet is het niks
Kun je dan niet beter wat betrouwbaardere ac nemen??
Hier zie ik geen streep, op je vorige foto wel
Maak hem eens met flits, bijna niet te doen zo.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Nu lijkt er wel weer een streep te staan. Maar het is elke keer pas duidelijk na een uur. Moet ik hem dan gewoon als negatief beschouwen?
Alle reacties Link kopieren
Kom je toevallig in de buurt van de Action vandaag? De early testen kosten daar geen drol en reageren heel snel.
In de gebruiksaanwijzing staat na hoeveel minuten je de test moet aflezen. Dus niet na een uur! Dat is dan waarschijnlijk een indroogstreep, alhoewel ik moet zeggen dat ik nog steeds niks zie.

Ik denk dat je echt niet zwanger bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven