Heel vaag lijntje op test

11-03-2019 13:15 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een kruidvat 2 voor €5 test gedaan en er lijkt een heel vaag tweede lijntje te staan. Maar echt zo vaag dat als je niet had geweten hoe deze testen er negatief uit zien, je hem waarschijnlijk als negatief had gezien. Ik ken deze testen echter goed van ons eerste zoontje en ik denk toch echt iets meer te zien dan een negatief, wit vlak..

Wanneer kan ik het beste opnieuw testen? Over een week of zou ik bijvoorbeeld vrijdag al een duidelijker resultaat kunnen zien? Het is niet gepland op dit moment, dus hopelijk heb ik het niet goed gezien.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind, ja inderdaad. Die afleestijd is er niet voor niets. Ik denk dat het gewoon indroogstepen zijn en ga ze als negatief beschouwen!

En volgens mij is de minipil prima anticonceptie als je hem goed in neemt :) .
Ik zie een schaduw als ik mijn telefoon opstekop hou. Ik zou er van uit gaan dat je niet zwanger bent :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch over een week nog eens testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt helemaal niets, ook die eerste test niet ;-D je kunt over een weekje altijd weer testen, maar zou me er niet te druk over maken!
Na een uur is het resultaat op de test niet meer betrouwbaar om af te lezen en dat het een indrooglijntje is. Dus ik denk dat je gewoon negatief getest hebt.
Owlette schreef:
11-03-2019 15:16
Ik vind hem wel erg duidelijk. Ik zou overmorgen nog een testje doen.
Ik zie nu deze reactie pas en moet er erg om lachen. Dat je misschien een streepje ziet oké, maar erg duidelijk is het toch zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
OliveViva schreef:
14-03-2019 10:32

En volgens mij is de minipil prima anticonceptie als je hem goed in neemt :) .
joh...
Waarom koop je niet een wat duurdere duidelijkere test? Zo eentje waarbij staat, zwanger of niet zwanger, en hoe lang. Ik heb zelf ook weleens die Kruidvat test gedaan maar vond dat toch een beetje getob met wel/niet streepje.
Rosalind schreef:
14-03-2019 13:13
Ik zie nu deze reactie pas en moet er erg om lachen. Dat je misschien een streepje ziet oké, maar erg duidelijk is het toch zeker niet.
Ik bedoelde voor een indroog lijntje. En meestal zie je het op de foto minder goed dan in het echt. Dus ja nadat ik de OP had gelezen had ik een minder duidelijk streepje verwacht, en ik vond dit bij nader inzien toch geen twijfel geval en ik zag duidelijk een streepje.

Dat het geen knaller was begrijp ik ook, vandaar het advies om over een paar dagen nog een keer te testen. Anders had ik haar gefeliciteerd :-P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven