Hele vroege miskraam

19-02-2015 20:01 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanaf januari 2014 aan het proberen om zwanger te worden. In september heb ik een vroege miskraam gehad.. Ik kwam hier pas twee weken na de menstruatie achter! Ik had last van mijn borsten opeens en was misselijk en besloot nog een testje te doen.. Deze was toen positief! Vervolgens een echo laten maken en daar konden ze zien dat er een beginnende zwangerschap was geweest maar alweer weg was.. Teleurstelling, maar ik wist immers niet eens dat er iets was dus ik kon dit snel verwerken! Vorige week na 6 maanden na deze vroege miskraam weer een positieve test.. Superblij natuurlijk! De volgende dag nogmaals getest en de test was al donkerder.. Na twee dagen verloor ik wat bloed, en dit is langzaam meer geworden in combinatie met menstruatiekrampen! Kortom.. Weer een vroege miskraam.. Het bloeden is inmiddels opgehouden maar de pijn in mijn borsten blijft nog en ook het hele 'zwanger gevoel'.. Test gedaan en die is nog steeds positief! Ik weet dat het HCG voorlopig nog niet uit mijn lichaam aan dus testen heeft eigenlijk weinig zin..!

Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe lang blijven de testen positief en de symptomen aanhouden terwijl ik eigenlijk maar 2 dagen overtijd was en er dus nog weinig is eigenlijk?

Ik heb nog geen huisarts gebeld.. Ik ben nu van plan om over een dikke week weer te testen en als die dan nog positief is, contact op te nemen met de huisarts! Mijn gevoel zegt overigens dat het mis is, ondanks dat ik nog 'symptomen' heb..
Sinds vandaag wat lichte menstruatiekrampen en licht bloedverlies.. Met het gevoel dat het doorzet..
Ohnee Doortjee, wat ontzettend naar.... Een miskraam is zoiets verdrietigs.. Hopelijk betekent het bloedverlies niks, ik blijf voor je duimen! Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen en overleggen. Wellicht kan je toch iets eerder komen, die onzekerheid is zo vreselijk!

Sterkte, ik denk aan je
Ik ga morgenvroeg ook ff bellen.. Voor mijn gevoel had ik die miskraam al gehad.. Wat deze bloeding dan betekent??? Bedankt iig voor je lieve reactie..
Oh jee, spannend. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
je kunt de verloskundige nu al bellen hè die zijn gewoon aan t werk ! En zou morgen meteen een echo eisen !
Bedankt voor de tip Laury!

Ik heb idd gebeld! Ze was erg begripvol. Ze gaat proberen morgen een echo voor me te regelen..
Zou heel fijn zijn als je morgen terecht zou kunnen! Hopelijk heb je dan duidelijkheid...

Houd ons op de hoogte!
Graag gedaan meis

mn verloskundige zei je mag me zelfs snachts bellen ! Nooit gedaan maar fijn om te weten dat het kan... Laat je het morgen weten ? X
Doe ik dames!!
Het bloedverlies is nu een stuk heftiger met veel slijm :( Lijkt me niet dat het nog goed zit.. Toch gewoon echo laten doen toch?!
Ja, dan kunnen zij beoordelen of er nog veel zit of niet en of je eventueel nog langs een gynaecoloog moet. Sterkte!
Gewoon doen ! Wie weet is het een miskraam maar 2x bloeden is absoluut niet goed..

sommige vrouwen bloeden ook gewoon tijdens de zwangerschap zonder duidelijke aanwijzingen ..
Vanmiddag echo.. Ben nu wel klaar met alle onzekerheid!!
Sterkte vanmiddag doortje, ik hoop dat je duidelijkheid krijgt. Moed houden hoor
Dankje
Ach lees nu pas je update.

Hopelijk vanmiddag duidelijkheid. Fijn dat je zo snel kan komen.

Sterkte!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
hoelaat mag je vanmiddag ? Bloeden al minder geworden ? Sterkte !
Ik duim met je mee!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik duim voor je meis!
@Doortjee weet je al meer ? Vind het een beetje eng dat je nog niets hebt gepost..
Hoi lieve dames,

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!!

Helaas heb ik geen goed nieuws.. Ik heb uiteindelijk de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Er is 3 keer een inwendige echo gemaakt.. Een voor de echoscopiste, een door een verloskundige en nog een door een gynaecoloog omdat ze graag een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wilden uitsluiten. Er is ook bloed afgenomen..

Uiteindelijk kwam de conclusie dat de miskraam pas echt nu op gang is gekomen.. Daarom heb ik nog heel de tijd die positieve testen gehad.. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wel een miskraam dus..

Ik ben nu redelijk gesloopt! Verdriet om de miskraam had ik natuurlijk al gehad.. Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden!

Jullie reacties hebben mij iig ontzettend gesteund!! Echt bedankt hiervoor!
Jemig wat een middag. Je bent compleet binnenstebuiten gekeerd.

Heel veel rust en sterkte en hopelijk ben je snel zwanger van een plakker! Moet je nu nog terugkomen voor controle?

Ik blijf je positieve energie sturen en duimen voor je!
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Pfff wat heftig doortje! Kan me voorstellen dat je nu compleet gesloopt bent.

Heel veel sterkte meid. Blijf samen goed praten over dit verlies en hopelijk kunnen jullie het samen een plekje gaan geven...

Ik duim voor jullie dat je snel zwanger bent van een gezond kindje! Het is je gegund!
hè shit meis.. t had beter geweest als het gewoon al klaar was.. nu ga je weer voor je gevoel opnieuw het proces in.. veel sterkte : hug:
Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven