Hele vroege miskraam
donderdag 19 februari 2015 om 20:01
Ik ben vanaf januari 2014 aan het proberen om zwanger te worden. In september heb ik een vroege miskraam gehad.. Ik kwam hier pas twee weken na de menstruatie achter! Ik had last van mijn borsten opeens en was misselijk en besloot nog een testje te doen.. Deze was toen positief! Vervolgens een echo laten maken en daar konden ze zien dat er een beginnende zwangerschap was geweest maar alweer weg was.. Teleurstelling, maar ik wist immers niet eens dat er iets was dus ik kon dit snel verwerken! Vorige week na 6 maanden na deze vroege miskraam weer een positieve test.. Superblij natuurlijk! De volgende dag nogmaals getest en de test was al donkerder.. Na twee dagen verloor ik wat bloed, en dit is langzaam meer geworden in combinatie met menstruatiekrampen! Kortom.. Weer een vroege miskraam.. Het bloeden is inmiddels opgehouden maar de pijn in mijn borsten blijft nog en ook het hele 'zwanger gevoel'.. Test gedaan en die is nog steeds positief! Ik weet dat het HCG voorlopig nog niet uit mijn lichaam aan dus testen heeft eigenlijk weinig zin..!
Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe lang blijven de testen positief en de symptomen aanhouden terwijl ik eigenlijk maar 2 dagen overtijd was en er dus nog weinig is eigenlijk?
Ik heb nog geen huisarts gebeld.. Ik ben nu van plan om over een dikke week weer te testen en als die dan nog positief is, contact op te nemen met de huisarts! Mijn gevoel zegt overigens dat het mis is, ondanks dat ik nog 'symptomen' heb..
Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe lang blijven de testen positief en de symptomen aanhouden terwijl ik eigenlijk maar 2 dagen overtijd was en er dus nog weinig is eigenlijk?
Ik heb nog geen huisarts gebeld.. Ik ben nu van plan om over een dikke week weer te testen en als die dan nog positief is, contact op te nemen met de huisarts! Mijn gevoel zegt overigens dat het mis is, ondanks dat ik nog 'symptomen' heb..
zondag 1 maart 2015 om 17:10
Ohnee Doortjee, wat ontzettend naar.... Een miskraam is zoiets verdrietigs.. Hopelijk betekent het bloedverlies niks, ik blijf voor je duimen! Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen en overleggen. Wellicht kan je toch iets eerder komen, die onzekerheid is zo vreselijk!
Sterkte, ik denk aan je
Sterkte, ik denk aan je
maandag 2 maart 2015 om 20:04
Hoi lieve dames,
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!!
Helaas heb ik geen goed nieuws.. Ik heb uiteindelijk de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Er is 3 keer een inwendige echo gemaakt.. Een voor de echoscopiste, een door een verloskundige en nog een door een gynaecoloog omdat ze graag een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wilden uitsluiten. Er is ook bloed afgenomen..
Uiteindelijk kwam de conclusie dat de miskraam pas echt nu op gang is gekomen.. Daarom heb ik nog heel de tijd die positieve testen gehad.. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wel een miskraam dus..
Ik ben nu redelijk gesloopt! Verdriet om de miskraam had ik natuurlijk al gehad.. Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden!
Jullie reacties hebben mij iig ontzettend gesteund!! Echt bedankt hiervoor!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!!
Helaas heb ik geen goed nieuws.. Ik heb uiteindelijk de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Er is 3 keer een inwendige echo gemaakt.. Een voor de echoscopiste, een door een verloskundige en nog een door een gynaecoloog omdat ze graag een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wilden uitsluiten. Er is ook bloed afgenomen..
Uiteindelijk kwam de conclusie dat de miskraam pas echt nu op gang is gekomen.. Daarom heb ik nog heel de tijd die positieve testen gehad.. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, wel een miskraam dus..
Ik ben nu redelijk gesloopt! Verdriet om de miskraam had ik natuurlijk al gehad.. Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden!
Jullie reacties hebben mij iig ontzettend gesteund!! Echt bedankt hiervoor!
maandag 2 maart 2015 om 20:09
Jemig wat een middag. Je bent compleet binnenstebuiten gekeerd.
Heel veel rust en sterkte en hopelijk ben je snel zwanger van een plakker! Moet je nu nog terugkomen voor controle?
Ik blijf je positieve energie sturen en duimen voor je!
Heel veel rust en sterkte en hopelijk ben je snel zwanger van een plakker! Moet je nu nog terugkomen voor controle?
Ik blijf je positieve energie sturen en duimen voor je!
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
maandag 2 maart 2015 om 20:16