Hele vroege miskraam

19-02-2015 20:01 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanaf januari 2014 aan het proberen om zwanger te worden. In september heb ik een vroege miskraam gehad.. Ik kwam hier pas twee weken na de menstruatie achter! Ik had last van mijn borsten opeens en was misselijk en besloot nog een testje te doen.. Deze was toen positief! Vervolgens een echo laten maken en daar konden ze zien dat er een beginnende zwangerschap was geweest maar alweer weg was.. Teleurstelling, maar ik wist immers niet eens dat er iets was dus ik kon dit snel verwerken! Vorige week na 6 maanden na deze vroege miskraam weer een positieve test.. Superblij natuurlijk! De volgende dag nogmaals getest en de test was al donkerder.. Na twee dagen verloor ik wat bloed, en dit is langzaam meer geworden in combinatie met menstruatiekrampen! Kortom.. Weer een vroege miskraam.. Het bloeden is inmiddels opgehouden maar de pijn in mijn borsten blijft nog en ook het hele 'zwanger gevoel'.. Test gedaan en die is nog steeds positief! Ik weet dat het HCG voorlopig nog niet uit mijn lichaam aan dus testen heeft eigenlijk weinig zin..!

Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe lang blijven de testen positief en de symptomen aanhouden terwijl ik eigenlijk maar 2 dagen overtijd was en er dus nog weinig is eigenlijk?

Ik heb nog geen huisarts gebeld.. Ik ben nu van plan om over een dikke week weer te testen en als die dan nog positief is, contact op te nemen met de huisarts! Mijn gevoel zegt overigens dat het mis is, ondanks dat ik nog 'symptomen' heb..
Duim voor je dat die posi blijft!

Miss toch nog 1 tipje: vk zei tegen mij dat als het nu raak zou zijn ik eerder terecht kon voor inwendige controle ivm mk.

miss is dat bij jou ook mogelijk als je het verhaal voorlegd?
Ok, thans voor de tip N89!

Dat is ook de reden waarom ik nu wacht tot volgende week.. Mocht ik toch nog zwanger zijn dan zit ik in de 6e week.. Hopelijk meer kans iets te zien! En dan is het nog heel vroeg.. Vind 't wel heel vreemd allemaal! Ik wil mezelf gewoon niet teveel aanpraten anders krijg ik straks de teleurstelling opnieuw...
Oh en klote voor jou dat het mis is gegaan, zeg.. Had je een heftige bloeding? Heb je het al een beetje kunnen verwerken??
Doortjee, ik duim voor je!
Ik snap je zelfbescherming meid!

Ik heb 3 dagen flink gebloed maar verder helemaal geen pijn gehad ook niet aan voelen komen qua pijn.

op zich gaat het wel prima wacht nu op mn nod. 2de ronde na mk en hoop gwn dat t nu snel raak is want merk wel dat t geduld beetje op is en dat we het nu nog liever willen en niet meer willen wachten..

omdat je er toch al aan geproeft hebt wel ben ik vang voor t onzekere als t weer raak is.

hou je ons op de hoogte meid?
Yess doe ik.. Vandaag weer knalpositieve test! Ik voel me een beetje zoals je je voelt vlak voor je menstruatie.. Moet van mezelf nog wachten tot maandag maar zooo lastig..
Dit klinkt toch best wel een beetje alsof het positief kan zijn? Ik stuur nog steeds positieve energie je kant op. Begin je er zelf wat hoop in te krijgen?

Hier dag 3 van de clomid en heb verschillende bijwerkingen gehad zoals hoofdpijn en misselijkheid. Gisteravond ook super huilbui maar dat waren hormonen in combinatie met zenuwen...

Nog 3 dagen en ik weet waar ik het voor doe en overdag heb ik er amper last van dus dat scheelt.
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Ik duim voor jullie beide!

Klinkt alsof alle hormonen goed hun best doen hahaha
Ik heb vandaag een verloskundige gebeld.. 6 maart een echo!

@Geek.. Ohhh klote die bijwerkingen van de hormonen!! :( Gaan ze over 3 dagen kijken hoe de eitjes groeien??

Superspannend allemaal!! Wat zijn we toch toe aan goed nieuws hé..

@rest.. Bedankt voor alle berichten nog een week afwachten!!
Spannend! Ik ben benieuwd!

Ik heb 5 maart een echo. Ik kom je get resultaat melden.
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Jaaa graag!!

Ik baal wel dat ik nu nog een week moet wachten.. Maar probeer het enigszins van me af te zetten!

Ik wil gewoon niet weer teveel hoop hebben.. Ik heb immers een flinke bloeding gehad na 2 dagen.. Verder heb ik alleen hele pijnlijke borsten... Geen andere kwaaltjes!
Bloed je nu helemaal niet meer doortje? Of nog kleine beetjes?
Nee, alleen in het begin 2 dagen veel en 2 dagen bruin bloed..
Doortje, heel veel succes met afwachten deze week. Dat de test zo positief blijft klinkt hoopvol.. Laat je weten hoe je echo was?
Rawr.
Sterkte met wachten, lijkt mij erg lastig. Ga duimen voor een goede echo!

Ooit ook een curretage gehad, en toen eerst vrijwel geen bloedverlies. Na een dag of 6 begonnen de stolsels, krampen en redelijk wat bloedverlies. Dit hield een week aan.
Met zo'n vroege miskraam zou je toch denken dat hcg snel uit je lichaam is...

Ik hoop op positief nieuws voor je. Bloed hoeft niet altijd een miskraam te betekenen....

@laury: weet niet of je hier nog leest, maar wat naar om te lezen dat het voor de derde keer misgegaan is. Sterkte.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Dankjewel dames!! Ik laat het zeker weten!! Wat ik ook nog wel vreemd vind.. Stel dat ik nu wel nog zwanger ben.. Dan zou ik nu 6 weken zijn! Dan voel je toch wel iets meer dan alleen pijnlijke borsten?? Moeheid, misselijkheid ed??
Doortjee, bij mij begonnen de symptonen pas bij 8 weken, dus als je alleen pijnlijke borsten hebt is geen slecht teken hoor.
@doortje: dat zegt helemaal niks. De een voelt van alles en de ander helemaal niets.

Dit wordt een spannende week voor jullie. Kan je misschien via de huisarts alvast bloed prikken? Dan kunnen ze zien hoeveel hcg er in je bloed zit. En bij welke zwangerschapsduur dat Past.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
@Doortjee is erg wisselend hoor ! Mijn borstel deden tot begin deze week ook nog zeer maar ik had een dikke negatieve test dus dat die van jou positief is zegt denk ik al genoeg... Denk dat je gewoon nog hardstikke zwanger bent !
Net weeeeeer een test gedaan.. En deze was wel wat lichter.. Nog wel duidelijk positief maar minder knallend dan 4 dagen terug..
Succes!! Ik heb trouwens amper symptomn gehad dus dat is altijd zo lastig in te schatten :(.
Het is nu ook avond hè dus je urine is minder geconcentreerd..
Ohh wat een onzekerheid en spanning zeg!! Ik duim heel hard voor je dat je een mooie echo hebt komende week!

Zelf in oktober bij 6wk een miskraam gehad, en wonder boven wonder de eerstvolgende ronde weer raak! Nu bijna 20wk zwanger, maar ook ik had de eerste weken bijna geen kwaaltjes! Dat hoeft dus absoluut niks te betekenen.. En 's avonds is je urine inderdaad minder geconcentreerd, dus dat de test dan minder duidelijk is, klinkt ook niet onlogisch.

Sterkte in deze onzekere tijd en houd ons op de hoogte!
Dankjewel allemaal.. Jullie lieve reacties houden me wel op de been

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven