Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dankjewel!
I'm Doing Me
Na klaarkomen hem er weer in hangen geeft inderdaad een kans op zwangerschap.

Waarom ga jij ermee akkoord onveilige seks te hebben?
quote:lovesray schreef op 04 augustus 2016 @ 18:45:

Oke ga dan toch maar een map halen. Dacht omdat hij niet in me klaargekomen was dat de kans klein was.Tja er kon voorvocht uitkomen. Er konden nog zaadcellen op zijn penis zitten toen hij er weer in ging. Dus haal een MAP en ga naar de huisarts voor anti conceptie
quote:Erizon schreef op 04 augustus 2016 @ 18:46:

Na klaarkomen hem er weer in hangen geeft inderdaad een kans op zwangerschap.

Waarom ga jij ermee akkoord onveilige seks te hebben?omdat ik dom bezig ben en domme keuzes maak.
I'm Doing Me
Is de prikpil dan niet een betere optie voor je? Dan ben je nog niet veilig qua SOA, maar heb je in elk geval deze zowat maandelijkse stress niet meer. Bovendien is het niet echt gezond om zo vaak de MAP te halen.
quote:spinnekop schreef op 02 augustus 2016 @ 20:44:

2x per dag seks is echt niet nodig hoorSterker nog, je kunt het beste om de dag seks hebben. Te weinig seks zorgt voor verminderde kans op bevruchting (logisch), maar teveel seks ook, dit gaat ten koste van de zaadkwaliteit (volgens mij).
Nu alweer met de pil gestopt? Als je naar de huisarts gaat, kun je dan niet een gesprek aangaan voor al jouw andere issues? Je zorgt echt niet goed voor jezelf.
quote:lovesray schreef op 04 augustus 2016 @ 18:48:

[...]

omdat ik dom bezig ben en domme keuzes maak.

Dat is wel heel makkelijk gezegd, daarmee probeer je eigenlijk gewoon te accepteren dat je deze keuzes maakt.

Je moet willen veranderen en niet het excuus gebruiken dat je nou eenmaal dom bezig bent!

Van alleen voorvocht kan je niet zwanger worden, maar wel van het feit dat hij in je gaat nadat hij is klaar gekomen, daar zitten namelijk wel zaadcellen bij.

omdat ik dom bezig ben en domme keuzes maak.Dat doe je wel vaker, als ik het me goed herinner. Je hoeveelste topic is dit nu al? Elke keer over seks, ongewenste zwangerschappen, foute kerels, noem maar op. Wordt het niet een keer tijd om volwassen te worden en verantwoordelijkheid te nemen voor je daden en je leven?
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 18:45:

Alweer????? Je weet het onderhand toch wel!?

+1

Volgens mij wil ze zwanger worden van ray

Sorry hoor maar wanneer leer je het nou? Je bent toch meer waard dan hoe je nu bezig bent.!
quote:Tr0tter schreef op 04 augustus 2016 @ 19:07:

[...]

Dat doe je wel vaker, als ik het me goed herinner. Je hoeveelste topic is dit nu al? Elke keer over seks, ongewenste zwangerschappen, foute kerels, noem maar op. Wordt het niet een keer tijd om volwassen te worden en verantwoordelijkheid te nemen voor je daden en je leven?Precies dat. Zoals ik al zei, het is wel heel makkelijk om te roepen dat je iets doet omdat je nou eenmaal dom bezig bent en domme keuzes maakt. Dat is niet bepaald verantwoordelijkheid nemen.
En als je die verantwoordelijkheid niet kan nemen je uit voorzorg laten steriliseren. Scheelt jou veel kopzorgen en je eventuele kinderen een ellendige jeugd.
Sjonge wat dom zeg!

En het ergste is wel dat je zelf ook weet dat je dom bezig bent
quote:AV1992 schreef op 04 augustus 2016 @ 18:53:

[...]

Sterker nog, je kunt het beste om de dag seks hebben. Te weinig seks zorgt voor verminderde kans op bevruchting (logisch), maar teveel seks ook, dit gaat ten koste van de zaadkwaliteit (volgens mij).jup

[...]

omdat ik dom bezig ben en domme keuzes maak.The story of your life.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tzjezus mens... heb je niet genoeg adviezen gehad in jouw vorige topics?
quote:pokkewijf schreef op 04 augustus 2016 @ 20:20:

Tzjezus mens... heb je niet genoeg adviezen gehad in jouw vorige topics?Jawel maar ook daarin maakt ze de domme keuze daar niets mee te doen. Echt ongelooflijk hoe sommige mensen geniaal in stupiditeit zijn.
Heeft clearblue altijd vanzelf een heel licht blauwe streepje of ben ik nou scheel. Gister middag heb ik een van DM gehaald was een sneltest plus had clearblue voor vanochtend bewaard. Die van gister was 100% negatief. Maar die van vandaag heeft weer een lichte streepje.

K heb hier meerdere keren gelen dat er over gediscussieerd werd. En dat ene helft niks zag en dat er toch mensen waren die wat zagen.

Ik was dus 3 dagen te laat en mn laatste test was op 2.8 nu zou die streepje toch donkerder moeten zijn? K denk dat k gewoon zomaar een streepje zie (terwijl er echt wat is)

K denk dat clearblue gewoon wat gevoeliger is. Of k begin gewoon een beetjr gek te worden hierover.
Je bent 3dagen te laat, de test van gister was negatief maar je laatste test was op de 2de.?

Volgens mij moet je gaan slapen en evt zaterdagochtend, ochtend dus niet snachts, een test doen. Doe dan de kv 2voor 5,=

Mijn glazen bol staat uit dus geen idee of het positief of negatief is
quote:cookie84 schreef op 05 augustus 2016 @ 05:16:

Je bent 3dagen te laat, de test van gister was negatief maar je laatste test was op de 2de.?

Volgens mij moet je gaan slapen en evt zaterdagochtend, ochtend dus niet snachts, een test doen. Doe dan de kv 2voor 5,=

Mijn glazen bol staat uit dus geen idee of het positief of negatief is

Ik leg het weer uit. Gisteren was het negatief. En zonet weer eentje gedaan dus na 02.08 op 05.08 nog een clearblue.

Btw k kan geen kv 2 voor 5 halen want ben in Duitsland.
quote:21m12 schreef op 05 augustus 2016 @ 05:23:

[...]

Ik leg het weer uit. Gisteren was het negatief. En zonet weer eentje gedaan dus na 02.08 op 05.08 nog een clearblue.

Btw k kan geen kv 2 voor 5 halen want ben in Duitsland.Gister was het de 4de, vandaag is de 5de. Gisteren was hij negatief zeg je, dat was de 4de
quote:cookie84 schreef op 05 augustus 2016 @ 05:28:

[...]

Gister was het de 4de, vandaag is de 5de. Gisteren was hij negatief zeg je, dat was de 4deJa. En die van 4.8 was geen clearblue. Betekent het dat clearblue gevoeliger is? Of is het gewoon negatief voor beide merken
quote:SilverShadow schreef op 04 augustus 2016 @ 21:25:

[...]

Jawel maar ook daarin maakt ze de domme keuze daar niets mee te doen. Echt ongelooflijk hoe sommige mensen geniaal in stupiditeit zijn.

You wonder how they got dressed in the morning....
quote:21m12 schreef op 05 augustus 2016 @ 05:33:

[...]

Ja. En die van 4.8 was geen clearblue. Betekent het dat clearblue gevoeliger is? Of is het gewoon negatief voor beide merkenClearblue is meestal niet gevoeliger. Wacht nog even een paar dagen en doe zondag nog een test.
quote:cookie84 schreef op 05 augustus 2016 @ 05:57:

[...]

Clearblue is meestal niet gevoeliger. Wacht nog even een paar dagen en doe zondag nog een test.Hmm ok. Heel erg bedankt. Zometeen nog bloedprikken dus denk dat het dan allemaal goed komt deze keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven