Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 7 november 2015 om 09:47
quote:Schaapje1991 schreef op 07 november 2015 @ 09:42:
Dat kan natuurlijk anders zijn, maar daar ga ik even vanuit aangezien ik hiervoor een regelmatige cyclus had.
Hier ook een onregelmatige cyclus na een miskraam na 4 mnd. zwangerschap.
Ik ging van 28 dagen naar 26 en zit nu op 25 dagen sinds 5 maanden.
Ik hoop voor jou dat de uitslag positief is!
Dat kan natuurlijk anders zijn, maar daar ga ik even vanuit aangezien ik hiervoor een regelmatige cyclus had.
Hier ook een onregelmatige cyclus na een miskraam na 4 mnd. zwangerschap.
Ik ging van 28 dagen naar 26 en zit nu op 25 dagen sinds 5 maanden.
Ik hoop voor jou dat de uitslag positief is!
donderdag 12 november 2015 om 17:09
Hallo allemaal,
Ik ben heb op 1 november mijn menstruatie gehad en daarvoor heb ik seks gehad een week geleden zonder condoom of de pil. Vorig week 7 november heb ik weer seks gehad en daarna meteen de map gehaald. En nu binnen 2 weken heb ik weer bloeding maar dan bruin en met een heftige buikpijn. Kom dat door de map maar dat heb ik eerder ook gebruikt en na 2 dagen was de pijn over. Of kan het zijn dat ik zwanger kan zijn?
Ik ben heb op 1 november mijn menstruatie gehad en daarvoor heb ik seks gehad een week geleden zonder condoom of de pil. Vorig week 7 november heb ik weer seks gehad en daarna meteen de map gehaald. En nu binnen 2 weken heb ik weer bloeding maar dan bruin en met een heftige buikpijn. Kom dat door de map maar dat heb ik eerder ook gebruikt en na 2 dagen was de pijn over. Of kan het zijn dat ik zwanger kan zijn?
donderdag 12 november 2015 om 17:12

donderdag 12 november 2015 om 17:14

donderdag 12 november 2015 om 17:17
quote:GateKeeper schreef op 12 november 2015 @ 17:11:
Wat zei de zwangerschapstest?
Als ze op 1 november haar laatste menstruatie had, kan ze nog geen zwangerschapstest doen. Die geeft dan sowieso niet zwanger aan, want ze is dan veel te vroeg met testen.
TO : afwachten tot je ongesteld zou moeten worden en als je dat niet wordt een test doen. Meer zit er niet op. Wij kunnen ook niet ruiken of je zwanger bent.
Wat zei de zwangerschapstest?
Als ze op 1 november haar laatste menstruatie had, kan ze nog geen zwangerschapstest doen. Die geeft dan sowieso niet zwanger aan, want ze is dan veel te vroeg met testen.
TO : afwachten tot je ongesteld zou moeten worden en als je dat niet wordt een test doen. Meer zit er niet op. Wij kunnen ook niet ruiken of je zwanger bent.

donderdag 12 november 2015 om 21:00
zaterdag 14 november 2015 om 00:19
Je moet 200 post hebben om plaatjes te mogen plakken.
Dan kan je dat doen via tinypic bijvoorbeeld.
Volgens mij kun je wel een link daarvan plaatsen als je geen plaatjesplak rechten hebt.
Verder hoort deze vraag thuis in het algeme "ben ik zwanger" thuis.
Succes.
Een streepje is in principe een streepje.
Anders morgen met ochtendurine testen.
Dan kan je dat doen via tinypic bijvoorbeeld.
Volgens mij kun je wel een link daarvan plaatsen als je geen plaatjesplak rechten hebt.
Verder hoort deze vraag thuis in het algeme "ben ik zwanger" thuis.
Succes.
Een streepje is in principe een streepje.
Anders morgen met ochtendurine testen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 14 november 2015 om 00:23
[img]http://http://www.mupload.nl/img/yc6k2alipqe.jpeg[/IMG][/img]
zaterdag 14 november 2015 om 00:23
[img]http://www.mupload.nl/img/yc6k2alipqe.jpeg[/IMG][/img]
zaterdag 14 november 2015 om 00:24
[img]http://www.mupload.nl/img/yc6k2alipqe.jpeg[/img]
zaterdag 14 november 2015 om 00:41
Ik zie ook 2 streepjes. Ervan uitgaande dat je de foto binnen de aflees tijd gemaakt hebt zeg ik voorzichtig gefeliciteerd!
Morgen met ochtend urine of overmorgen dan zal hij al iets duidelijker zijn.
Mijn eerste test was ook heel licht. Ik dacht niks te zien maar bij het licht was er toch een streepje.
Nu 31+3
Morgen met ochtend urine of overmorgen dan zal hij al iets duidelijker zijn.
Mijn eerste test was ook heel licht. Ik dacht niks te zien maar bij het licht was er toch een streepje.
Nu 31+3
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.