Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kiki welke test had je gedaan? Want op dag 24 ben je pas rond de 10 of misschien wel pas 9 dpo als je niet precies weet wanneer je ei was. Het kan zijn dat de ovulatie test al wel uitslaat door het mini beetje HCG maar de zwangerschapstest nog niet.
Inderdaad gewoon doorgaan met ovulatietesten. En tja als je ei nu wel is, ondanks je verdriet erom toch maar gezellig maken vanavond? Misschien heeft je eitje wel speciaal gewacht tot Pasen, je weet t niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren gekeken naar Mamma Mia twee. Zit een prachtig liedje in dat gezongen os voor het kindje in je buik/je pasgeboren baby. Samen heel hard gehuild, man wat kwam dat binnen. Ook mijn man zat even hard met me mee te huilen, arme jongen.
Erna elkaar goed vast gehouden. We weten dat dit ons nog hechter maakt maar man wat doet t toch weer pijn dat t weer mis is.
Morgenmiddag mag snel komen wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden.. Sorry drukke dag vandaag!

Hardloop ik zou me op dag 9 niet druk maken om een beetje bloed . Voor menstruatie is het echt nog een beetje vroeg. Kan bloed van innesteling zijn.. of gewoon restje van een contact bloeding:) geef de hoop nog niet op.

Kikki wat vervelend.. Ik kan je niet geruststellen of misschien wel een beetje .. Ik heb nu toevallig een maand of 4 weer wat regelmaat er in 28-29 dagen.. maar daarvoor was was ook regelmatig 31 of 27 of 33 of 26 of 34 .. zeg het maar! Vorig jaar ook een keer een cyclus van 44 dagen ofzo gehad . De huisarts zei toen dat dat wel eens kon voorkomen. Heb je misschien wat stress gehad? Ik weet het niet meid. Maar ga toch voor de zekerheid maar goes gebruik maken van deze knal test! :hug::hug:

Leeuw wat goed zoveel eitjes!! Wel vervelend van al dat vocht dat je vasthoud trouwens.. Hopelijk verdwijnt dat snel!

Nijn.. jij goed gebruik gemaakt van je ei?

Naatje :hug: :hug: goed dat jullie wel even flink verdrietig zijn.. niet alleen maar sterk zijn! Denk aan je meid!

Ik had vanmiddag een dikke klodder afscheiding (sorry tmi) met oud bloed erin.. hoop dat dit geen voorbode is maar gewoon nog een restje oud bloed... vorige twee maanden begon de menstruatie echt met wat druppels oud bloed. Wat is het toch allemaal een ellende zeg. Als jullie nou allemaal even voor mij duimen, dan ga ik zelf proberen om gewoon neutraal te blijven. Dan is de klap hopelijk niet zo groot als ik ongesteld wordt..
Alle reacties Link kopieren
Zon, vooral die klodder afscheiding klinkt goed! Beetje oud bloed kan van de innesteling zijn.
Jullie maken het zo spannend samen!

Naat, ach lieverd! Heel veel knuffels voor jullie. Morgen ziekenhuis?

Stippel, hoe gaat het bij jou?
Vandaag weer helemaal het vrouwtje?

Te gek leeuw, als ik je verhalen lees denk ik. Zou bijna ook meteen embryo picking willen doen, doen ze in Spanje. Anders dan in NL want gewone ivf zou geen zin hebben want zwanger worden lukt.
Heel mooi 12 eitjes. Ga hard duimen!

Hier goed wisselende emoties.
Dochter van vriend is hier dus reageer later op de rest knuffels
Hi all, ik merk dat ik het forum toch lastig vind! Ik ben de hele dag op mn telefoon aan het kijken in de hoop op goede berichten voor jullie en wil overal op reageren! Ik ga mijn account opheffen en Ik ga weer in de meeleesstand. Ik blijf -vanuit de meeleesstand- voor jullie duimen!!! Ooit komt het goed en komen onze wensen uit :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hee meisjes, net helderrood bloed bij afvegen en ook wat in Mn maandverband net. Zal toch echt gaan doorzetten ben ik bang want helderrood bloed ( en dus niet beetje door slijm heen) is echt wel mijn waarschuwing dat t misgaat. Kans dat ik vannacht dus wakker wordt met weeen.
Pfffff.
Alle reacties Link kopieren
Ach heftig lieve Naat, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt en dat de nacht meebakt.
Wel liever dit dan een lang proces met pillen of curretage. Dikke knuffels
Alle reacties Link kopieren
Heb je gelijk in Moos. Hoop alleen dat ik dit keer niet wederom bijna leegbloed en met de ambulance gehaald moet worden :@@:
Alle reacties Link kopieren
Menn Naat, wat heftig. Was dit de vorige keer zo? Laat het nu Please een rustig verloop zijn. Denk aan je en houd ons op de hoogte meisje
Alle reacties Link kopieren
Yup Moos vorige keer liep ik met luiers van Mn dochter als maandverband en zelfs daar lekte ik nog doorheen. Was al vier uur lang belachelijk hard aan t bloeden, stroomde eruit met gigantische vuistgrote stolsels en nog steeds weeen maar ik dacht dat dat erbij hoorde. Ondertussen gewoon ontbijt gemaakt voor kindje en man, gewoon doorgegaan. Toen toch maar t ziekenhuis gebeld want mijn moeder zei dat dat niet normaal was.
Opgenomen, moesten meteen door naar EH en halve dag daar gelegen. Verlies was minder geworden, mocht naar huis en daar begon ik weer vreselijk te bloeden, of mijn vliezen braken. Flauwgevallen en werd wakker in ambulance. Nog drie weken na blijven bloeden. Zes Weken moeten herstellen van de bloedarmoede.
Dus ben heel bang voor wat gaat komen nu.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Naat, ik denk aan jou en hoop dat vannacht geen herhaling wordt van de vorige keer. Hou je taai lieverd, en als je het niet vertrouwd gewoon 112 bellen :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
@naatje goed bedoeld, ongevraagd advies, daarna ga ik weer in de meeleesstand... Zou je niet preventief de hap kunnen bellen? Geen idee of ze nu al iets voor je kunnen doen, maar dan zijn ze in elk geval op de hoogte en kun je misschien met hen afspreken wanneer te bellen oid... Heel veel sterkte, wat is het toch heftig waar je door heen moet gaan.
Naat :hug: :hug: :hug:
En wat Starsuus zegt; niet vertrouwen, gelijk bellen!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Naat, dikke knuffel voor jou en rustig aan meis. En inderdaad als je het niet vertrouwd meteen bellen!

@Zonnetje, jij maakt het wel spannend hoor. Ga je morgen testen of woensdag? Ik duim voor je!

Hier word het bruin verlies nu weer minder, nog steeds wel telkens klein beetje maar niet meer donkerbruin. Ik weet niet meer zo goed wat ik er van moet denken. Ben wel nog steeds enorm moe. Ik wil wel echt wachten met eventueel testen tot vrijdag of zaterdag. Omdat ik echt denk dat ik ongesteld word en dan liever niet ook nog eens een witte test heb.
Alle reacties Link kopieren
Hardloop jeetje Meis wat spannend allemaal! Het kan nog alle kanten uit helaas...

Lief meisjes! En no worries hoor, als t erg wordt dit keer gaan we gewoon direct richting EH/verloskunde. Gynaecologen kennen ons inmiddels wel dus zal gewoon terecht kunnen. Ga ik niet nog eens vier uur mee door lopen! ( achteraf denk ik ook hoe dan? Met weeen en zulk bloedverlies gewoon eitjes staan koken, kind verschonen, kind aankleden, ontbijt geven, ontbijt maken voor man, trap op en af rennen, tas inpakken voor dagje bij Mn ouders, gewoon douchen, make up op. Bizar achteraf)
@ zonnetje ik ga voor je duimen meid!

@ naatje denk aan je meid! Hoop echt dat het je deze keer bespaard blijft al die ellende er nog achter aan!

@ hardloopstudentje je lichaam maakt het wel spannend. Hoop zo voor je dat het van de innesteling komt!

Hier het goeie nieuws aan mijn ouders en broer verteld. Gevraagd of ze met oud en nieuw op onze hond wouden passen omdat wij dan waarschijnlijk niet thuis zijn. (Wetende dat ze altijd op onze hond willen passen behalve met oud en nieuw) ze keken eerst wat vreemd maar vroegen daarna al gauw waar wij dan zijn. Toen ik zei in het ziekenhuis viel het kwartje. Zo wordt het toch wat echter als je het met iemand kan delen met anderen.
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 Jeetje meis, kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer zo heftig is. Hoop dat ik je iets kan geruststellen dat het echt per keer kan verschillen. Ik heb nu 2 keer een miskraam met Cytotec gehad. De eerste keer heb ik uuuuuuren op de wc gezeten omdat het bloed maar bleef stromen. Heel heftig. De tweede keer ook heel veel bloed verloren, maar meer geleidelijk. Al heb ik daarna natuurlijk nog wel een curettage gehad.
Vind de tip van June wel een hele goede om iig alvast de HAP te bellen en te overleggen wanneer je hulp moet inroepen.
Heel veel sterkte meis :hug:

@Moos Hoop dat je fijne dagen hebt gehad. Hopelijk een beetje afleiding. Zie je er tegenop woensdag of valt het wel mee doordat je weet wat komen gaat?

@Zonnetje Blijf jij maar zo rustig mogelijk. Dan gaan wij heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!! Woensdag ga je testen toch? :thumbsup:

@Hardloopstudentje Fijn dat het bruinverlies is afgenomen. Kan me voorstellen dat je liever nog even wacht met testen. Kijk gewoon wat goed voelt. Duim ook voor jou :thumbsup:

Hier gaat het gelukkig weer goed. Alleen nog weeeigheid en gevoelige darmen. Maar deze wijd ik wel aan symptomen. Buikgriep is gelukkig over. Net lekker genoten van een BBQ en heel veel gegeten. Dus kan ook dat ik daardoor nu wat misselijk ben :biggrin:
Morgen weer accupunctuur: daar kijk ik echt naar uit. Voelt zo fijn om. Iig iets te kunnen doen ter ondersteuning van de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
@Kirsten Wat leuk dat je het nieuws hebt gedeeld! Heb je geen last meer gehad van bloedverlies?
Alle reacties Link kopieren
Ow Kirsten wat heerlijk om het nieuws te kunnen delen!

Ik weet inmiddels wanneer ik hulp moet inroepen ( als het langer dan een half uur echt langs je benen stroomt en/of als je stolsels hebt die net zo groot of groter dan je vuist zijn; als je erg duizelig er bij bent of je het idee hebt dat je hoofd uit elkaar knalt van de hoofdpijn en als je flauwvalt natuurlijk).
Dus bellen hoeft niet. Wel heel lief dat jullie meedenken!
Alle reacties Link kopieren
@Naat ohjee meisje wat heftig zeg. Ik hoop dat het deze keer wat beter gaat voor jullie! Doe rustig aan lieverd .. misschien wat het de vorige keer ook wat heftig doordat het een tweeling was? :(

@Kirsten wat leuk dat jullie het goede nieuws hebben gedeeld! :D

@Stippel fijn dat je je wat beter voelt meid. En niet zo ziek meer bent als afgelopen week!! Dit is beter hè.. lekker genieten zo.

Ja woensdag testen als ik geen bloed meer zie. Tot nu toe niks meer gezien .. dus hoop het.
Vandaag nog weer een zwangerschapsaankondiging gehad. En ik moest echt even drie keer slikken deze keer. Heel erg van me! Want ik gun het deze personen echt heel erg. Maar ik had het even lastig. Vond het ook niet leuk van mezelf. Maargoed heb me kunnen herpakken en nog enthousiast kunnen doen gelukkig. Hoop niet dat ze het gemerkt heeft.
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje Je MAG dat ook even moeilijk vinden. Blijdschap voor een ander en verdriet om jouw eigen gemis kunnen prima naast elkaar bestaan. Wees niet te streng voor jezelf :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, precies wat stippel zegt. Dat mag er ook zijn.
Mijn twee beste vriendinnen vertelde vorige week en de week daarvoor dat zwanger zijn.

Ben intens blij voor ze, maar wat gun ik mezelf en jullie allemaal een gezonde zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Moos en Zon ik ken t gevoel. Gisteren stel foto’s van mijn achternichtje die vier kindjes heeft en dan heb ik ook even een steek van jaloezie. Waarom lukt dat zo makkelijk bij de een en bij de ander moet het zo moeizaam gaan. Tja.

Het bloeden is weer helemaal gestopt hier en was uiteindelijk ook niet veel.

Vanmiddag dus gewoon echo.

Rare dag. Vannacht is de moeder van een van mijn beste vriendinnen overleden na een ziekbed. Wij waarschijnlijk weer slecht nieuws vanmiddag. Geen goede Pasen dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
@Kirsten, wat leuk dat jullie het al hebben verteld. Hoe reageerde ze?

@Stippel, wat fijn dat je je weer wat beter voelt.

@Zonnetje, die gevoelens mogen er ook zijn he. Wat stippel ook al zegt, het kan naast elkaar bestaan. Het is super leuk voor die ander, maar jij wilt het zelf ook gewoon graag. En dat maakt soms dat je er wat verdrietig of jaloers van word maar dat betekend niet dat je minder blij voor de ander bent.

@Naatje, sterkte straks met de echo :bigkiss:

Hier sinds vanochtend geen bruin verlies meer, nog heel klein beetje roze achtige afscheiding maar dat was het wel. Verder ben ik nog steeds constant moe en werd ik vanmorgen weer misselijk wakker. Dat zakt wel heel snel weer af. Het is mij een raadsel, ik wacht maar weer verder af :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven