Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Sterkte vandaag lieve Naat! :bigkiss: Heftig ook van de moeder van je vriendin, pas wel goed op jezelf he!
Alle reacties Link kopieren
Hardloop, wat verwarrend voor je!

Naat heel veel succes bij de echo.

Hier alweer bruin / roze / oranje afscheiding na mij eisprong afgelopen donderdag. Wordt er gestoord van.
Alle reacties Link kopieren
Vanes, kan dat niet een innesteling zijn?
5 dpo ongeveer?

Naat, wat zit het leven soms giga tegen. Heel heel veel knuffels voor jou lieverd.

Hardloop, wat maak je het spannend.
Zon, jij nog niet stiekem getest?
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 Jeetje wat een hoop op jouw bordje zo in één keer... Pas goed op jezelf :hug: :hug: :hug: Ik denk aan je! :heart:

@Hardloopstudentje Jij maakt het zeker spannend!

@Zonnetje Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Nog geen tekenen van bloed hoop ik?

@Tinkeltje Hoe is het met jou? Heb je nog last? Ben je weer aan het werk of blijf je een paar daagjes thuis?

@Leeuw Zetten die plastabletten al zoden aan de dijk?

@Vanessa Hoop dat het toch een innestelingsbloeding is voor je!

@Moos Gewoon even een dikke knuffel :hug:

@Kikii35 Heb je nog door getest met de ovulatietesten? Of nog een zwangerschapstest gedaan?
Mocht je cyclus toch wel door de war zijn, zou je ook nog accupunctuur kunnen overwegen.

@TB84 Heb jij nog getest?

@Nijn-tje Heb je een fijn weekend gehad saampjes? :heart:

@Lachouffe Hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij weer een echo staan?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,

Dank nog voor jullie lieve woorden. Is ook helemaal waar hoor.. ik misgun het niemand, sterker nog ik gun het iedereen van harte. Jullie overigens ook ontzettend erg allemaal lieverds :heart: Maar vond het wel even naar van mezelf. Nu weer over.
Nee niet stiekem getest. Had gisteravond nog een heel klein beetje bruine afscheiding bij het afvegen, nu niet meer. Dus vandaag een dagje broekloeren en als er niets te zien is, dan morgen een testje. Ik durf er stiekem een heel klein beetje in te geloven, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel erg spannend. Dat wordt een lange dag vandaag! Jullie horen het morgen als eerste :p

Naatje jeetje wat heftig allemaal weer. Wat verdrietig van de moeder van jouw vriendin :( .. Wat een ellende voor jullie allemaal! Heel veel sterkte vandaag ook bij de controle!! Ik denk aan je lieve schat. Hoe is het met het bloedverlies gegaan vannacht?

Och Moosje, ook jij hebt het dus niet makkelijk gehad vorige week. Althans dat had je het natuurlijk al niet, maar die aankondigingen ook nog.. maakt het niet makkelijker :hug: :hug:

Vanessa en Hardloop ik heb voor jullie goede hoop hoor!! Zou ook maar zo een innesteling geweest kunnen zijn! :D

Stippel hoe gaat het met jou? Wakker geworden met oplopende kwaaltjes?

@Leeuwtje hoe gaat het met jou nu. Ben je nog fit? En het vocht inderdaad?

&Tinkel nog veel bloed verloren?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Zonnetje!

Ik hoop t Moos.

Al heb ik soms zon korte LF dat ik erg gek van wordt.
Voor de zekerheid toch nu dagelijks maar n pilletje progesteron genomen en hopelijk blijft t daardoor wat rustiger allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Stop allemaal maar met duimen etc. de eerste druppels rood bloed zijn zojuist gespot. Dus ik hoef morgen niet meer te testen. Ik zal de eerst komende uren even niet hier lezen denk ik want ik ben aan het werk en ik vrees dat ik dan in tranen zal uitbarsten. Wat een ontzettende &(#&@( zooi! :(
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje Potverdorie wat een :swear: zooi!! Kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent. Laat die tranen vanavond maar de vrije loop.
Dozen vol chocola, sushi, wijn en heel veel knuffels voor jou meis :hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, he shit :swear: Rustig aan meis vandaag! Je mag even goed verdrietig zijn hoor, want het is gewoon enorm klote. En inderdaad even lekker wat chocola en/of sushi naar binnen werken. Dikke knuffel voor jou :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje wat balen! Je had zo’n goede hoop :heart:

Vanessa, dat lijkt mij ook lastig, zo’n korte LF.

Naat veel sterkte....soms komt alles tegelijkertijd helaas.

Hier gaat het een stuk beter, al 2 kilo kwijt dus gaat weer prima. Lekker in huis aan het rommelen. Ben nog steeds fit, dat ga zo blijven tot punctie, daarna knijp ik hem een beetje, maar goed dat is pas het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat t goed gaat Leeuw.

Wat een shit zooi Zonnetje. >:-( en je mag boos zijn hoor!
Alle reacties Link kopieren
@Naatje, hoe laat is de echo? Ik denk aan je vandaag :hug:

@Leeuw, super dat je je nog steeds fit voelt. Hopelijk blijft dit ook na de punctie zo.

@Vanessa, vervelend dat je lf zo kort kan zijn soms. Ik hoop dat het dit keer een innestelingsbloeding is voor je!

Ik heb geen idee hoe lang mijn lf is. Ik kon mij vanmorgen goed inhouden om te testen maar hoop dat ik dat morgen en donderdag ook nog kan. Vrijdag ben ik 13dpo, dan denk ik dat als het raak is het dan sowieso op de test te zien moet zijn. Ik voel me in ieder geval lekker opgeblazen, maar ik denk dat dat door het vele eten komt met Pasen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Help ik voel mij echt een broedkip. Net of ik 2 tennisballen in mijn buik heb :$ . En het ergste: ik mag niet meer intensief sporten tot de punctie. Dan zo maar wat wandelen, maar wat een lekker weer om een stevig rondje te trappen..

Hardloop, nee hoor je kunt ook pas op DPO 16 positief testen :kwijl: .

Zonnetje, ik snap het helemaal. Het is iedere maand gewoon weer kut, maar wij gaan voor die 2020 baby! Mooi in januari :popcorn: Is ie mooi de oudste van de klas en niet de jongste.

Ik weet niet wie het hier zei van 2 goede vriendinnen die zwanger waren. Ik was dit weekend heel opgelucht dat de vriendin met wie ik naar Valencia over 2 weken niet zwanger is van haar 2e. Ze dronk alcohol dus ik krijg in valancia geen zwangerschapaankondiging. :cheer2: Dat had ik ook heel slecht getrokken. Dat weekend zou ik uitgerekend zijn mijn 1e miskraam. Nu heb ik dan (als alles meezit) wel een embryo aanboord :)
Alle reacties Link kopieren
Haha Leeuw heerlijk broeden meissie!!!

Hè nee Zon wat kut lieverd! Gooi t er allemaal naar uit. Het is ook zo stom hè elke keer weer hopen en dan komt dat stomme bloed weer om de hoek kijken met zn zelfvoldane grijns.

Ben hier wel beetje zenuwachtig maar tijd gaat nu snel. Over twee uurtjes al bijna. Nu even tukje doen en dan is het helemaal snel al dat we afspraak hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 Moet steeds aan je denken :heart: Hoop dat de tijd lekker snel gaat!

@Leeuw Wat fijn dat je je zo fit voelt. Hopelijk blijft dat ook na het weekend zo want dat zou een goed teken zijn toch? En heerlijk even een paar dagen weg. Bijzonder idee lijkt me dat dat je weet dat er een embryo in je buik zit!

@Zonnetje Ik hoop dat deze dag heel snel voorbij vliegt voor je. Lekker thuis onder een dekentje tegen je man aan kruipen :hug:

@Moos Heb jij al bericht gehad hoe laat je morgen in het ziekenhuis moet zijn?
Had het er net nog een keer over met de acupuncturist en hij was echt heel positief over curretage omdat alles dan zo mooi schoon wordt. Dus dat biedt goede hoop meis :hug:

@Hardloopstudentje Ben benieuwd hoe lang je je nog kunt inhouden hahaha. Zo spannend he!

Hier vanochtend weer accupunctuur gehad. Hij kon zien dat de behandeling goed aanslaat dus dat is fijn!
Zaterdag had ik toch - ondanks dat ik zei dat ik dat echt echt echt niet zou doen :roll: - een Clear Blue met weken indicator gekocht. Vooral omdat ik mij zo beroerd voelde eigenlijk. Die gaf keurig 2-3 aan.
Maar nu zaten er dus blijkbaar 2 in dat pakje... Uit zelfbescherming heb ik die andere dus vanochtend gedaan. Zo van: dan is ie maar uit de kast. Want anders zou die misschien volgende week ook nog 2-3 aangegeven en dan wordt ik alsnog onzeker.
Maar mijn verbazing was groot dat deze nu al 3+ aangaf. Mijn HCG is dus iig hoog genoeg voor 5 weken zwangerschap. Ben nu 4+5 dus dat lijkt me hardstikke netjes.
Heb weer wat meer vertrouwen :yes:
Ach Zonnetje, wat ontzettend rot. Ik had goede hoop voor je. Vanavond een lekker glas wijn :hug:

Leeuw, wat fijn zeg dat je je nog steeds zo goed voelt. Wat moet het heerlijk voor je zijn om geen migraine te hebben.

Naatje, veel sterkte voor straks..

Mijn menstruatie is weer voorbij, we kunnen er dus bijna weer tegenaan. Deze ronde voor het eerst met ovulatietesten, dus het eieren zoeken kan beginnen. Heb helaas ook een griepje te pakken, hopelijk gaat dat snel over.
@ stippel nee gelukkig niet. Was 1 keer een klein beetje en daarna niks meer gezien.
Het komt helemaal goed bij jou hoor!! Wanneer heb je een echo?

@ hardloopstudentje ze waren heel erg blij maar vinden het ook best wel spannend.
Het is echt spannend bij je! Ben echt super benieuwd. Hoop het zo voor je!

@ zonnetje Ag wat jammer zeg! :hug:

@ leeuw wat super dat je inmiddels weer 2 kilo kwijt bent. Hoop voor je dat het zo blijft ook na de punctie.

@ daneli succes deze ronde!

Zo gek vorige keer toen ik zwanger was mocht ik met 6,5 week een echo doen in het ziekenhuis. Dit was zo vroeg omdat ik clomid slikte. Hogere kans op bbz en der soort dingen. Nu belde ik vandaag met het ziekenhuis zegt die assistente dat ik pas met 8 weken een echo mag. Toen ik vroeg of het ook eerder kon praatte ze er gewoon over heen. Morgen ga ik nog een keer bellen in de hoop dat er dan een andere assistente aan het werk is. Als ze het beleid hebben verandert vraag ik wel bij de verloskundige of ik daar een echo mag met 6,5 week..
Alle reacties Link kopieren
Kirsten je kunt vaak boor 35 a 40 euro een pret echo laten maken. Gewoon weekje vergissen dan.

Stippel wat fijn! Hopelijk gaat het dit keer goed.

Stippel, na het weekend zegt nog niet zoveel. Als het zo rond 11 mei wegblijft daar in tegen :sun: .

Daneli idd lekker. Als is het maar een maand, wat maakt dat een verschil! Jij alweer ronde 9 of 10? Pff schiet ook niet op.

Nou zou casual fietsen sporten zijn? Inmiddels heerlijk op het strand :sun: .

Nou wel jammer dat nog maar 2 dagen spuiten, ga mijn heldere hoofd missen. Afgelopen dagen waren echt heerlijk, in een jaar niet zo mezelf geweest. Voor veel mensen vlakt de pil emoties af, maar ik vind mezelf echt een leuker persoon met dan zonder realiseer ik me nu. Veel vrolijker...
Alle reacties Link kopieren
Naat hoe was de echo?
Alle reacties Link kopieren
@Kirsten Ik zou zeker nog eens terug bellen en aandringen op een vroege echo. Sowieso omdat je al eerder een miskraam hebt gehad. Dan doen ze dat meestal wel. Bij mij iig wel en hoor het van meer. Bij 8 weken duurt wel heeeeel erg lang nog zeg :bonk:

En anders kun je inderdaad zelf een pretecho laten maken. Maar moet je dan zelf betalen en das zonde als het in het ziekenhuis ook rond dat termijn gewoon moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
@Naatje2000 Hoe is het gegaan vandaag met de echo?
Alle reacties Link kopieren
Naat, hoe was het in het ziekenhuis meisje?

Zon, dit vind ik echt mega mega klote voor je lieverd. Ik had echt zo’n super goede hoop dat dit je ronde was. Ik vind het echt heel verdrietig. Ben je de dag een beetje doorgekomen?

Stippel, wat super fijn schat, die lopen super mooi op. Stelt toch iets gerust hè!
Hoe veel dagen tot je echo? Morgen al 0700!

Leeuw, vind het zo spannend voor jullie! Wanneer mag je straks testen? Hoop dat het zo goed blijft gaan!

Hardloop, balen van je test maar zeker nog hoop meis.

Kirsten, ze houden meestal 8w aan maar ik zou zeker ook voor een eerdere echo gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met @Naat in het zkh was!

@ Stippel : lief dat je naar mij vraagt, ik kon gisteravond amper lopen van de buikpijn en ik ben er zeker van dat dat mijn eisprong was (iedere maand die buikpijn). Helaas (nog) niet zwanger maar een enorm lange cyclus..

Wat ontzettend fijn dat je CB test al 3+ zei!
Pak van je hart denk ik!

@Kirsten : 8 weken, wat laat! Ik zou denk eerder gaan en het zelf betalen... ik zou die spanning niet trekken denk ik.

@ Leeuw : spannendddd!

Ik heb net even getest en de testlijn en nu net zo donker als de controlelijn, geen extreme knaller meer dus.
Nu maar alle hoop richten op een zwangerschap dan!
Alle reacties Link kopieren
Hee meisjes, even ego post. het vruchtzakje was al leeg... het vruchtzakje was wel lekker aan t doorgroeien in zn lege uppie dus heb pillen mee.

Wat is jullie tip hierin? De brief die ik mee heb zegt s ochtends vroeg in brengen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Is dat inderdaad het handigst?

Over week controle bij gyn en over zes tot acht weken weer terug bij fertiliteit.
Dan ook weer echo’s voor de eitjes, we gaan onderzoek doen naar de reden van de miskramen en we gaan mijn eileiders doorspuiten. We gaan zogezegd alles op alles zetten om alles te halen uit de eitjes die ik nog heb.

Maar manlief en ik gaan de eerstvolgende eisprong ook al proberen. Testjes halen dus, zwangerschaps en ovulatie. We zijn echt verdrietig om deze zwangerschap maar erg strijdlustig om het hele proces zeg maar. Het gaat ons godverdomme lukken!

Ik heb een fles wit koud liggen en die gaat open zo dadelijk. Vanaf morgen ga ik wel weer goed voor mijn lichaam zorgen. Vanavond is t wijn, chips en pinda m&m’s.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel lieve meisjes.. Ik ben de dag met moeite doorgekomen op het werk. Ben echt even heel verdrietig. Alle moeite die we (jullie dus ook) allemaal proberen te doen en dan toch lukt het niet. Ronde 9 alweer. Ik was afgelopen maand echt positief.. Maar nu ben ik weer even bang dat ook wij ergens in het ziekenhuis gaan eindigen.. onzin, hoeft natuurlijk niet. Maar zo voelt het even. En dan ja, dit was de allerlaatste kans op een 2019 baby. :( Ga zo inderdaad maar eens een glas wijn drinken denk ik. Dank voor al jullie lieve reacties lieverds :hug: .. zal 2020 dan idd ons jaar worden Leeuw.. en de rest?

Lieve Naat hoe ging het bij jou?

Lees straks verder meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven