Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

vrijdag 25 oktober 2019 om 14:08
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Yenthe_87 | 25-4 | 18 | 32/32 | 1e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap |
Mallelein | 25-12 | 24 | 32/39 | 1e kindje, miskraam in december '18 |
Vanessakusje1987 | ? | 25 | 33/46 | 2e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk |
Zwanger in december! ![]() |
Bacon |
Zwanger in januari! ![]() |
Zonnetje1989 |
Troelaaa89 ![]() |
KirstenvdVeen |
AmericanGirl ![]() |
Blonde83 ![]() |
Babyboom31 |
Zwanger in februari! ![]() |
OkkiePetite |
Zwanger in april! ![]() |
Blonde83 |
Zwanger in september! ![]() |
Maya88 |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
woensdag 30 juni 2021 om 10:38
woensdag 30 juni 2021 om 13:02
@Vanessa Klinkt alsof jullie ook echt in een heel vermoeiend traject zitten…
@Okiepetite Ik las dat er een nieuw forum van Ouders van Nu komt met een nieuwe naam en alle Viva peilers en functies, dat lijkt me wel wat!
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest! Wij kunnen dus weer aan de slag en ik mag komende tijd weer op de wachtbank. Ben opgelucht dat mijn lichaam de draad weer oppikt, en ook erg benieuwd naar wat deze ronde zal brengen. Hopelijk gewoon weer raak en een plakker deze keer!
@Okiepetite Ik las dat er een nieuw forum van Ouders van Nu komt met een nieuwe naam en alle Viva peilers en functies, dat lijkt me wel wat!
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest! Wij kunnen dus weer aan de slag en ik mag komende tijd weer op de wachtbank. Ben opgelucht dat mijn lichaam de draad weer oppikt, en ook erg benieuwd naar wat deze ronde zal brengen. Hopelijk gewoon weer raak en een plakker deze keer!
woensdag 30 juni 2021 om 16:11
woensdag 30 juni 2021 om 16:45
woensdag 30 juni 2021 om 16:46
Oooo ik lees al 3 jaar als stille lezer mee en volg jullie wachtbankjes extra in de twee keer dat ik zelf 2 keer zwanger ben geraakt (hoe creepy sorry haha). Maar nu dit bericht van Mallelein, word ik helemaal blij en moet ik toch even reageren: GEFELICITEERD! Ik wens je een zwangerschap zonder spanning en een heerlijk kind.
Vanessa en alle anderen, nu het forum stopt: ik heb met veel medeleven jullie zware routes gevolgd. Ik hoop dat jullie allemaal gezegend worden met kinderen.
Groetjes, een stille meelezer van 3 jaar
Vanessa en alle anderen, nu het forum stopt: ik heb met veel medeleven jullie zware routes gevolgd. Ik hoop dat jullie allemaal gezegend worden met kinderen.
Groetjes, een stille meelezer van 3 jaar

woensdag 30 juni 2021 om 21:12
Malleeee! YESYESYES!!!! Gefeliciteerd
Het is je zo ontzettend gegund!!!
We hebben twee jaar geleden een tijd samen geschreven in dit topic, volgens mij begonnen we ongeveer tegelijk met schrijven. Ik heb sindsdien nog regelmatig gespiekt en ben ZOOOO blij voor je dat je nu eindelijk na al dat geduld en de vele teleurstellingen een positieve test hebt!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap en veel mooie echo's
Toch extra zuur nu dat het forum stopt.

Het is je zo ontzettend gegund!!!
We hebben twee jaar geleden een tijd samen geschreven in dit topic, volgens mij begonnen we ongeveer tegelijk met schrijven. Ik heb sindsdien nog regelmatig gespiekt en ben ZOOOO blij voor je dat je nu eindelijk na al dat geduld en de vele teleurstellingen een positieve test hebt!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap en veel mooie echo's

Toch extra zuur nu dat het forum stopt.
donderdag 1 juli 2021 om 08:34
Bedankt voor jullie lieve reacties! Zo lief dat er zelfs wat mensen uit de meeleesstand zijn gekomen.
Karavaan: Ik ken je nog hoor! We gingen destijds gelijk op en waren er van overtuigd dat het bij ons beide raak zou zijn. Zo lief dat je al die tijd zo betrokken bent geweest.
Misschien kunnen we overgaan op www.zegmaaryes.nl
Dat lijkt het meest op viva. Alleen daar zijn de pijlers zwangerschap en kinderen samen getrokken.
In het 24+ topic hebben ze het ook over een besloten facebookgroep. Dat is minder anoniem, maar ik zou dat ook wel zien zitten.
Karavaan: Ik ken je nog hoor! We gingen destijds gelijk op en waren er van overtuigd dat het bij ons beide raak zou zijn. Zo lief dat je al die tijd zo betrokken bent geweest.
Misschien kunnen we overgaan op www.zegmaaryes.nl
Dat lijkt het meest op viva. Alleen daar zijn de pijlers zwangerschap en kinderen samen getrokken.
In het 24+ topic hebben ze het ook over een besloten facebookgroep. Dat is minder anoniem, maar ik zou dat ook wel zien zitten.