Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malle wat goed en natuurlijk ook niet tegelijk. Hopelijk kan je snel terecht en kan er snel wat aan gedaan worden.

Wat jammer dat dat er nog niet bij zit Mus. Lijkt me niet heel lastig maar goed. Hopelijk krijg je het snel.
Laatste IUI niet raak Malle?
Ik verwacht het niet Nijn-tje. Morgen of overmorgen is mijn NOD.
Ik hoop anders voor je Malle. Heb je de afspraak al staan?
Ohh dan Ben ik nu toch wel benieuwd Malle!! Hoop het zo voor je
Hoe is het bij jou Vanes? Wanneer gaan jullie starten?
Hoe gaat het met jou, Nijn?
Malle hoe is het?

Mag pas over 2 weken Nijn maar geloof dat t niets word hoor dat gekke ei was helemaal niet gesprongen volgens mij. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat ik opeens een eisprong had op dag 10. Dus denk dat t gewoon een hele misvatting is geweest.
Lieve dames, naar welk forum stappen jullie over?
@Vanessa Klinkt alsof jullie ook echt in een heel vermoeiend traject zitten…

@Okiepetite Ik las dat er een nieuw forum van Ouders van Nu komt met een nieuwe naam en alle Viva peilers en functies, dat lijkt me wel wat!

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest! Wij kunnen dus weer aan de slag en ik mag komende tijd weer op de wachtbank. Ben opgelucht dat mijn lichaam de draad weer oppikt, en ook erg benieuwd naar wat deze ronde zal brengen. Hopelijk gewoon weer raak en een plakker deze keer!
Ik lees ook nog steeds af en toe mee. Balen dat het forum er mee stopt. Heeft iemand nog wel eens iets van Moos gehoord?
Meisjes.... op de valreep kan ik het nog delen met jullie.

https://ibb.co/kh2WtzP

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Malle!! Niet!!! OMG!!! :cheer2: Ik ga serieus huilen. :cheer2:
..
Haha, ga je gang Wind! Ik kan ook niet meer stoppen.
We waren er deze keer helemaal niet mee bezig. Op de dag van de IUI hebben wij 1 van onze katten in moeten laten slapen en daar waren we zo kapot van. Het bijzondere is dat de uitgerekende datum zijn verjaardag is. Hoe gek kan het lopen...
Oooo ik lees al 3 jaar als stille lezer mee en volg jullie wachtbankjes extra in de twee keer dat ik zelf 2 keer zwanger ben geraakt (hoe creepy sorry haha). Maar nu dit bericht van Mallelein, word ik helemaal blij en moet ik toch even reageren: GEFELICITEERD! Ik wens je een zwangerschap zonder spanning en een heerlijk kind.

Vanessa en alle anderen, nu het forum stopt: ik heb met veel medeleven jullie zware routes gevolgd. Ik hoop dat jullie allemaal gezegend worden met kinderen.

Groetjes, een stille meelezer van 3 jaar ;-)
Al een tijdje aan het meelezen maar mallelein wat een goed nieuws gefeliciteerd
Malle jaaaaaaaa! Ik denk dat jullie lieve kat een zieltje jullie kant heeft uitgestuurd ❤️
Malleeeeee! YESSSSS! :heart: :cheer: :hyper: Op naar mijlpalen, hele mooie toffe mijlpalen zoals mooie echo’s, babyshoppen, babykamer en natuurlijk een hele fijne zwangerschap! Ik blijf hard duimen!
Malleeee! YESYESYES!!!! Gefeliciteerd :heart: :heart: :heart: :heart:
Het is je zo ontzettend gegund!!!

We hebben twee jaar geleden een tijd samen geschreven in dit topic, volgens mij begonnen we ongeveer tegelijk met schrijven. Ik heb sindsdien nog regelmatig gespiekt en ben ZOOOO blij voor je dat je nu eindelijk na al dat geduld en de vele teleurstellingen een positieve test hebt!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en veel mooie echo's :cheer:

Toch extra zuur nu dat het forum stopt.
Malle!!! JAAA!!!!
Meid ik ben echt ZO gelukkig voor je!! Geniet van elke minuut, hoe moeilijk en onzeker dat misschien ook is, maar vandaag ben je gewoon ZWANGER!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Zo lief dat er zelfs wat mensen uit de meeleesstand zijn gekomen.
Karavaan: Ik ken je nog hoor! We gingen destijds gelijk op en waren er van overtuigd dat het bij ons beide raak zou zijn. Zo lief dat je al die tijd zo betrokken bent geweest.

Misschien kunnen we overgaan op www.zegmaaryes.nl
Dat lijkt het meest op viva. Alleen daar zijn de pijlers zwangerschap en kinderen samen getrokken.
In het 24+ topic hebben ze het ook over een besloten facebookgroep. Dat is minder anoniem, maar ik zou dat ook wel zien zitten.
Malle gefeliciteerd!!!!! Hoe ontzettend gaaf! En wat een knaller van een test!
(Jank vrolijk met je mee)
Malle van harte!! Ook ik heb 1.5 jaar geleden even meegeschreven en spiek hier nog regelmatig even.
Ik ben zo blij voor je!!
Ik zie trouwens dat het fok forum een apart hoekje voor de viva-leden heeft gemaakt om te wennen. Dat is ook een goede optie.
Malle super gaaf! Gefeliciteerd. Wel mazzel zo met je laatste IUI en toch de TSH.
Zou wel informeren als ik jou was voor evt medicatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven