Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd

zondag 5 augustus 2018 om 10:40
zondag 5 augustus 2018 om 11:45
@zsa & koekkoek: eigenlijk geen idee welke kant het hier opgaat, eergisteren ook gespannen buik, dacht: Yep kom maar door met die ongesteldheid, gisteren lekker op pad gegaan nr a’dam, weer nergens last van. In de avond (trein terug) heel weeïg.. maar dat kan ook van de pizza zijn! Vandaag zere liezen maar ook dat kan van het vele lopen zijn.. bosten niet meer gevoelig dus morgen maar afwachten... hoest bij jou @Dem?
@Mone: ik deed alleen in de ochtend testen, met het 2e plasje, dan Kun je beide testen gewoon pakken, ik heb het voor het eerst bijgehouden en een foto van gemaakt, zal eens kijken of ik heb kan uploaden voor je.
@Mone: ik deed alleen in de ochtend testen, met het 2e plasje, dan Kun je beide testen gewoon pakken, ik heb het voor het eerst bijgehouden en een foto van gemaakt, zal eens kijken of ik heb kan uploaden voor je.

zondag 5 augustus 2018 om 12:08
Ik wil ook weten hoe ik een foto toevoeg; heb vijf testen op een rijtje, geen idee wat ik er van moet vinden.. dus wil graag delen
Ik test eigenlijk niet echt meer na m’n ei dus geen idee of ie dan wit is of een licht streepje.. maar dan zou ik (voor mijn doen) een belachelijk vroege hebben gehad.. misschien moet ie gewoon nog komen; geen idee..
En eens dat ie niet positief is Moos, maar loopt wel mooi op, dus ik denk dat je ei er nog aan komt!
Ik test eigenlijk niet echt meer na m’n ei dus geen idee of ie dan wit is of een licht streepje.. maar dan zou ik (voor mijn doen) een belachelijk vroege hebben gehad.. misschien moet ie gewoon nog komen; geen idee..
En eens dat ie niet positief is Moos, maar loopt wel mooi op, dus ik denk dat je ei er nog aan komt!
zondag 5 augustus 2018 om 12:49
Ik wist ook niet hoe ik een foto moest posten met telefoon, hier komt hij
http://nl.tinypic.com
Link openen, dan een foto maken via deze link. Dan de link kopiëren en dan hier plakken.
Het lijkt lastiger dan is. Kom maar door met de fotos ladies!
Thanks voor meedenken, geeft weer wat moed. Een miskraam is heftig maar wist niet dat ook nog eens maanden later je cyclus steeds een surprise is. Vriendlief vind gewoon dat we er elke dag voor moeten gaan
Die wilt toch graag drie kids haha
http://nl.tinypic.com
Link openen, dan een foto maken via deze link. Dan de link kopiëren en dan hier plakken.
Het lijkt lastiger dan is. Kom maar door met de fotos ladies!
Thanks voor meedenken, geeft weer wat moed. Een miskraam is heftig maar wist niet dat ook nog eens maanden later je cyclus steeds een surprise is. Vriendlief vind gewoon dat we er elke dag voor moeten gaan
Die wilt toch graag drie kids haha

zondag 5 augustus 2018 om 12:57
http://i68.tinypic.com/ay3b14.jpg
Dit zijn dus de laatste vijf testen.. sinds ehm donderdag; dus donderdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdagochtend, zaterdagmiddag, vanochtend..
Dit zijn dus de laatste vijf testen.. sinds ehm donderdag; dus donderdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdagochtend, zaterdagmiddag, vanochtend..

zondag 5 augustus 2018 om 14:24
Dank!!
@mone: hierbij mijn ovulatie testen hoe ik dat heb gedaan, heb ze maar geniet onder elkaar, op de 23e had ik dus ook een smiley met clear blue. Waar nodig test ik ook gewoon op werk... anders kan ik niet steeds rond dezelfde tijd testen.
src="http://i65.tinypic.com/jzcs3d.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
@mone: hierbij mijn ovulatie testen hoe ik dat heb gedaan, heb ze maar geniet onder elkaar, op de 23e had ik dus ook een smiley met clear blue. Waar nodig test ik ook gewoon op werk... anders kan ik niet steeds rond dezelfde tijd testen.
src="http://i65.tinypic.com/jzcs3d.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
zondag 5 augustus 2018 om 14:48
Lastig Koekkoek, die van de dag daarvoor lijkt weer ietsje donkerder. Wanneer ben je begonnen met testen en welke dag is normaal je ei?
Ik zou toch nog even doortesten.
En ik hoop dat die BABY of gewoon twee heel snel in je buik groeien
@lyn, die lopen mooi op!
Hopelijk blijft je menstruatie mooi weg, en heb je dinsdag een positieve test!
Hoe voel je je nu?
Ik zou toch nog even doortesten.
En ik hoop dat die BABY of gewoon twee heel snel in je buik groeien

@lyn, die lopen mooi op!
Hopelijk blijft je menstruatie mooi weg, en heb je dinsdag een positieve test!
Hoe voel je je nu?
zondag 5 augustus 2018 om 18:43
zondag 5 augustus 2018 om 18:57
Even een egopost. Net ongesteld geworden.. Baal er van, had toch nog wat goede hoop deze keer. Cyclus van 26 dagen. We gaan nu ronde 5 in totaal in en 3e na de vmk. Ik weet dat het nog maar heel kort is maar mag vanavond verdrietig zijn van mezelf! (met wijn en chocola)
Hopelijk meer geluk vr de andere wachters!!

zondag 5 augustus 2018 om 20:51
Wat ontzettend balen zeg!! Helemaal met zulke goede hoop. En je weet dat je eerder zwanger bent geweest, je hoopt dat het dan gewoon snel weer zo is. Neem lekker een extra wijntje en op naar de volgende ronde. Knuffels voor jou!zsa-zsaa schreef: ↑05-08-2018 18:57Even een egopost. Net ongesteld geworden.. Baal er van, had toch nog wat goede hoop deze keer. Cyclus van 26 dagen. We gaan nu ronde 5 in totaal in en 3e na de vmk. Ik weet dat het nog maar heel kort is maar mag vanavond verdrietig zijn van mezelf! (met wijn en chocola)

zondag 5 augustus 2018 om 21:49
Hee fijn Moos!
Zsa dat is niet tof.. balen mag, zeker met wijn en chocola! Gaat ie een beetje? En lang of kort boeit niet; dat is voor iedereen anders.. althans dat is mijn mening.
Hier vanavond weer een lichtere test.. ik test idd nog ff door (als ik nieuwe heb
) maar baal wel.. vind het maar een gek verhaal; maargoed. We seksen braaf verder
Zsa dat is niet tof.. balen mag, zeker met wijn en chocola! Gaat ie een beetje? En lang of kort boeit niet; dat is voor iedereen anders.. althans dat is mijn mening.
Hier vanavond weer een lichtere test.. ik test idd nog ff door (als ik nieuwe heb

maandag 6 augustus 2018 om 07:40
Thnx! Dag 17 inmiddels, vannacht wel typische ovulatiepijn.. en niet eens alleen rechts (waar t dit keer en de laatste dagen was) maar zelfs ook links.. vaag verhaal hoor! In maart positieve testen op zondag en maandag en vorige cyclus op zaterdag en zondag geloof ik uit m’n hoofd.. (met tussendoor dus zwanger/MA/rustcyclus zonder testen) dus ben erg benieuwd of ie nog komt of dat ie toch al is geweest en ik geen geluk had met testen ofzo.. en als ie te voor is geweest krijgen we sowieso geen baby
nahja we zullen zien..
maandag 6 augustus 2018 om 07:52
@Zsa-zsaa wat balen zeg! Het klonk inderdaad hoopvol... Zo stom als je lijf je voor de gek houdt.
@Leeuw wat gek zeg! Ben je nu inmiddels wel ongesteld geworden? Of nog een keer getest?
@Koekoekk en Moos bleeeeeh wat een gedoe zeg!
Kan me voorstellen dat je er kriegel van wordt. En snap ook je gevoel van het NU willen heel erg goed. Als je eenmaal het besluit genomen hebt om er voor te gaan, wil je gewoon het liefst morgen een baby. Iedere dag dat je moet wachten duurt te lang. En vooral die onzekerheid is gekmakend he... Kon iemand ons maar met zekerheid zeggen dat het echt goed zou komen en ons geduld beloond wordt. Dat zou het zoveel makkelijker maken.
@Roover welkom!
@Skippytoe welkom terug!
@Cactus heb je inmiddels nog een keer een echte zwangerschapstest gedaan of toch ongesteld geworden?
Hier vrijdag mijn NOD. Begin het wel spannend te vinden nu. Wel wat vage symptomen: borsten lijken voller en gevoeliger, bloedend tandvlees, rugpijn, veel plassen en soms een vieze smaak in mijn mond... Maar weet dat ik er zo vaak naast heb gezeten dat ik het niet hardop durf te zeggen.
@Leeuw wat gek zeg! Ben je nu inmiddels wel ongesteld geworden? Of nog een keer getest?
@Koekoekk en Moos bleeeeeh wat een gedoe zeg!
Kan me voorstellen dat je er kriegel van wordt. En snap ook je gevoel van het NU willen heel erg goed. Als je eenmaal het besluit genomen hebt om er voor te gaan, wil je gewoon het liefst morgen een baby. Iedere dag dat je moet wachten duurt te lang. En vooral die onzekerheid is gekmakend he... Kon iemand ons maar met zekerheid zeggen dat het echt goed zou komen en ons geduld beloond wordt. Dat zou het zoveel makkelijker maken.
@Roover welkom!
@Skippytoe welkom terug!
@Cactus heb je inmiddels nog een keer een echte zwangerschapstest gedaan of toch ongesteld geworden?
Hier vrijdag mijn NOD. Begin het wel spannend te vinden nu. Wel wat vage symptomen: borsten lijken voller en gevoeliger, bloedend tandvlees, rugpijn, veel plassen en soms een vieze smaak in mijn mond... Maar weet dat ik er zo vaak naast heb gezeten dat ik het niet hardop durf te zeggen.
maandag 6 augustus 2018 om 08:27
Sorry dat ik wat weinig schrijf, maar ben echt misselijk en slaap 11 uur per dag Temperatuur is wat lager nu 36,7/36,8.
Stippeltjesbehang nee niet meer getest, heeft volgens huisarts geen zin. Maar die weet ook niet wat het wel kan zijn, heb pillen tegen de misselijkheid en voor de rest moet ik het uitzitten...
Stippeltjesbehang nee niet meer getest, heeft volgens huisarts geen zin. Maar die weet ook niet wat het wel kan zijn, heb pillen tegen de misselijkheid en voor de rest moet ik het uitzitten...