Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Moos ik neem aan dat die met 6 erop van vandaag is? Dan komt er volgens mij gewoon een ei aan hoor!

Ik ga nu weer een potplasje doen 😂 ben benieuwd, want nul cervixslijm te ontdekken..
Bah! Al dagen een licht streepje, eigenlijk al sinds de start van de testen, maar echt veel donkerder wordt het niet.. langzaam word ik een beetje bang dat dit geen goede eisprong gaat zijn of straks een te korte luteale fase heeft. Langzaamaan ben ik dit proces zoo zat aan het worden 😪
Alle reacties Link kopieren
@koekoek, 6 is van vandaag, maar hij is nog niet positief. Test gewoon nog even door.
Hè, vervelend! Snap je zo goed!
Heb je normaal dat je testen echt wit zijn na je ei, en dat hij er dus toch nog aankomt?
@zsa & koekkoek: eigenlijk geen idee welke kant het hier opgaat, eergisteren ook gespannen buik, dacht: Yep kom maar door met die ongesteldheid, gisteren lekker op pad gegaan nr a’dam, weer nergens last van. In de avond (trein terug) heel weeïg.. maar dat kan ook van de pizza zijn! Vandaag zere liezen maar ook dat kan van het vele lopen zijn.. bosten niet meer gevoelig dus morgen maar afwachten... hoest bij jou @Dem?

@Mone: ik deed alleen in de ochtend testen, met het 2e plasje, dan Kun je beide testen gewoon pakken, ik heb het voor het eerst bijgehouden en een foto van gemaakt, zal eens kijken of ik heb kan uploaden voor je.
Weet iemand hoe ik een foto kan toegevoegen via mobiel? Ik zie alleen van die code taal dan staan?
Ik wil ook weten hoe ik een foto toevoeg; heb vijf testen op een rijtje, geen idee wat ik er van moet vinden.. dus wil graag delen 😬

Ik test eigenlijk niet echt meer na m’n ei dus geen idee of ie dan wit is of een licht streepje.. maar dan zou ik (voor mijn doen) een belachelijk vroege hebben gehad.. misschien moet ie gewoon nog komen; geen idee..

En eens dat ie niet positief is Moos, maar loopt wel mooi op, dus ik denk dat je ei er nog aan komt!
Lynn wat is dat wachten toch stom! Wanneer ga je testen?
@koekoekK heel stom!! Denk dinsdag aangezien het morgen zou moeten komen :)
Ik wist ook niet hoe ik een foto moest posten met telefoon, hier komt hij

http://nl.tinypic.com

Link openen, dan een foto maken via deze link. Dan de link kopiëren en dan hier plakken.
Het lijkt lastiger dan is. Kom maar door met de fotos ladies!
Thanks voor meedenken, geeft weer wat moed. Een miskraam is heftig maar wist niet dat ook nog eens maanden later je cyclus steeds een surprise is. Vriendlief vind gewoon dat we er elke dag voor moeten gaan 😅
Die wilt toch graag drie kids haha
Je hoeft overigens de app niet te downloaden! Scheelt weer gedoe :yes:
http://i68.tinypic.com/ay3b14.jpg

Dit zijn dus de laatste vijf testen.. sinds ehm donderdag; dus donderdagmiddag, vrijdagmiddag, zaterdagochtend, zaterdagmiddag, vanochtend..
Nou dát idd Moos; wat een gedoe na zo een miskraam, gadver! Ik ben blij daf ik zo naïef en makkelijk mijn eerste zwangerschap ik kon en erin bleef maar dit gedoe voor een tweede, man o man wat voel ik me soms dommig dat ik hoopte dat het weer oke zou lopen allemaal..
IK WIL GEWOON EEN BABY! (Of liever nog een tweeling dan is dit gedoe gelijk voor altijd klaar 😬) oke sorry voor deze, maar dat moest ik even ergens delen 🙃
Dank!!
@mone: hierbij mijn ovulatie testen hoe ik dat heb gedaan, heb ze maar geniet onder elkaar, op de 23e had ik dus ook een smiley met clear blue. Waar nodig test ik ook gewoon op werk... anders kan ik niet steeds rond dezelfde tijd testen.

src="http://i65.tinypic.com/jzcs3d.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
Lastig Koekkoek, die van de dag daarvoor lijkt weer ietsje donkerder. Wanneer ben je begonnen met testen en welke dag is normaal je ei?
Ik zou toch nog even doortesten.
En ik hoop dat die BABY of gewoon twee heel snel in je buik groeien :heart:

@lyn, die lopen mooi op!
Hopelijk blijft je menstruatie mooi weg, en heb je dinsdag een positieve test!
Hoe voel je je nu?
@koekkoek, je had helemaal gelijk!
Net nog een test gedaan en ter controle een clearblue en een smiley!
Dat betekend gelukkig een goed gerijpt ei.
Hou je ons op de hoogte of jij hem nog mooi vindt?

Kan iemand mijn nod op 20 augustus zetten? :redrose: Thanks!
Even een egopost. Net ongesteld geworden.. Baal er van, had toch nog wat goede hoop deze keer. Cyclus van 26 dagen. We gaan nu ronde 5 in totaal in en 3e na de vmk. Ik weet dat het nog maar heel kort is maar mag vanavond verdrietig zijn van mezelf! (met wijn en chocola)

Hopelijk meer geluk vr de andere wachters!!
KoekoekK schreef:
05-08-2018 13:00
IK WIL GEWOON EEN BABY! (Of liever nog een tweeling dan is dit gedoe gelijk voor altijd klaar 😬) oke sorry voor deze, maar dat moest ik even ergens delen 🙃
I feel you
zsa-zsaa schreef:
05-08-2018 18:57
Even een egopost. Net ongesteld geworden.. Baal er van, had toch nog wat goede hoop deze keer. Cyclus van 26 dagen. We gaan nu ronde 5 in totaal in en 3e na de vmk. Ik weet dat het nog maar heel kort is maar mag vanavond verdrietig zijn van mezelf! (met wijn en chocola)

Hopelijk meer geluk vr de andere wachters!!
Wat ontzettend balen zeg!! Helemaal met zulke goede hoop. En je weet dat je eerder zwanger bent geweest, je hoopt dat het dan gewoon snel weer zo is. Neem lekker een extra wijntje en op naar de volgende ronde. Knuffels voor jou!
Hee fijn Moos!

Zsa dat is niet tof.. balen mag, zeker met wijn en chocola! Gaat ie een beetje? En lang of kort boeit niet; dat is voor iedereen anders.. althans dat is mijn mening.

Hier vanavond weer een lichtere test.. ik test idd nog ff door (als ik nieuwe heb 😒) maar baal wel.. vind het maar een gek verhaal; maargoed. We seksen braaf verder 🙃
Fijn arctic! Ik voel me soms een enorme zeikende kneus, maar dat valt dus wel mee 😬
Snap echt dat je baalt koekkoek, welke dag zit je nu en welke dag was het vorige maand?
Hopelijk lopen ze heel snel op!
Thnx! Dag 17 inmiddels, vannacht wel typische ovulatiepijn.. en niet eens alleen rechts (waar t dit keer en de laatste dagen was) maar zelfs ook links.. vaag verhaal hoor! In maart positieve testen op zondag en maandag en vorige cyclus op zaterdag en zondag geloof ik uit m’n hoofd.. (met tussendoor dus zwanger/MA/rustcyclus zonder testen) dus ben erg benieuwd of ie nog komt of dat ie toch al is geweest en ik geen geluk had met testen ofzo.. en als ie te voor is geweest krijgen we sowieso geen baby 🤣 nahja we zullen zien..
@Zsa-zsaa wat balen zeg! Het klonk inderdaad hoopvol... Zo stom als je lijf je voor de gek houdt.

@Leeuw wat gek zeg! Ben je nu inmiddels wel ongesteld geworden? Of nog een keer getest?

@Koekoekk en Moos bleeeeeh wat een gedoe zeg!
Kan me voorstellen dat je er kriegel van wordt. En snap ook je gevoel van het NU willen heel erg goed. Als je eenmaal het besluit genomen hebt om er voor te gaan, wil je gewoon het liefst morgen een baby. Iedere dag dat je moet wachten duurt te lang. En vooral die onzekerheid is gekmakend he... Kon iemand ons maar met zekerheid zeggen dat het echt goed zou komen en ons geduld beloond wordt. Dat zou het zoveel makkelijker maken.

@Roover welkom!

@Skippytoe welkom terug!

@Cactus heb je inmiddels nog een keer een echte zwangerschapstest gedaan of toch ongesteld geworden?

Hier vrijdag mijn NOD. Begin het wel spannend te vinden nu. Wel wat vage symptomen: borsten lijken voller en gevoeliger, bloedend tandvlees, rugpijn, veel plassen en soms een vieze smaak in mijn mond... Maar weet dat ik er zo vaak naast heb gezeten dat ik het niet hardop durf te zeggen.
Sorry dat ik wat weinig schrijf, maar ben echt misselijk en slaap 11 uur per dag Temperatuur is wat lager nu 36,7/36,8.

Stippeltjesbehang nee niet meer getest, heeft volgens huisarts geen zin. Maar die weet ook niet wat het wel kan zijn, heb pillen tegen de misselijkheid en voor de rest moet ik het uitzitten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven