Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
![]() ![]() | |
Mel-K | |
Moosforhappines1988 | ![]() |
Deborah30 | |
Koetjesenkalfjes | ![]() |
![]() ![]() |
Stippeltjesbehang |
KoekoekK |
Ijs_monster |
Nijn-tje |
*FRozen_Star* |
Diamantje123 |
DEM89 |
Leeuw32 |
LaChouffe |
Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
vrijdag 3 augustus 2018 om 19:21
Lieve wachters,
Ik zou ook erg graag meeschrijven hier! Zit nu in ronde 8, en waar ik het in het begin prima vond om steeds ongesteld te worden, merk ik dat ik er steeds meer mee bezig ben en behoefte heb om het er in de spannende wachtbank periode over te hebben...Nod deze ronde is 14 augustus.
@leeuw: spannend! Op mijn scherm zie ik niets maar ik zit buiten in felle zon dus dat is lastig kijken. Heb zelf nooit een twijfel of mini streep gehad dus als je die ziet is er denk ik plaats voor hoop! Benieuwd naar je ochtendtest morgen...
@all: ben wel onder de indruk van jullie verhalen, sommigen al lang bezig en verdrietige dingen meegemaakt. Hoop echt heel erg dat het jullie snel gegund is!
Ik zou ook erg graag meeschrijven hier! Zit nu in ronde 8, en waar ik het in het begin prima vond om steeds ongesteld te worden, merk ik dat ik er steeds meer mee bezig ben en behoefte heb om het er in de spannende wachtbank periode over te hebben...Nod deze ronde is 14 augustus.
@leeuw: spannend! Op mijn scherm zie ik niets maar ik zit buiten in felle zon dus dat is lastig kijken. Heb zelf nooit een twijfel of mini streep gehad dus als je die ziet is er denk ik plaats voor hoop! Benieuwd naar je ochtendtest morgen...
@all: ben wel onder de indruk van jullie verhalen, sommigen al lang bezig en verdrietige dingen meegemaakt. Hoop echt heel erg dat het jullie snel gegund is!

vrijdag 3 augustus 2018 om 22:32
@leeuw: ik zie bij de 2e foto ook een licht streepie!! Jaaaa alsnog een belated birthday present
!! Hoop het voor je!! Stuur je morgen een foto?
@roover: hier ook ronde 8.. ook begonnen met schrijven omdat ik daar nu ook behoefte aan heb, duurt allemaal lang he... mijn NOD is de 6e, nog heeeeeel even wachten

@roover: hier ook ronde 8.. ook begonnen met schrijven omdat ik daar nu ook behoefte aan heb, duurt allemaal lang he... mijn NOD is de 6e, nog heeeeeel even wachten
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:52
@ leeuw! Benieuwd naar morgenochtend! Duim voor je!
Wat een verdrietige verhalen.. Skippyjoe, veel sterkte!
@lynn, dank voor tip van de ovulatietesten. Die van cb zijn prijzig dus dit kan een mooie oplossing zijn. Doe je die in de middag/avond of kan het ook S ochtends? Ik vind het zo lastig op m’n werk om het te moeten doen. Mede daarom die van cb die ook in de ochtend kunnen.
Welkom Roover!
Wat een verdrietige verhalen.. Skippyjoe, veel sterkte!
@lynn, dank voor tip van de ovulatietesten. Die van cb zijn prijzig dus dit kan een mooie oplossing zijn. Doe je die in de middag/avond of kan het ook S ochtends? Ik vind het zo lastig op m’n werk om het te moeten doen. Mede daarom die van cb die ook in de ochtend kunnen.
Welkom Roover!
zaterdag 4 augustus 2018 om 08:03
Leeuw, wat spannend! Op de onderste foto zie ik ook iets!
Ga voor je duimen!
Ik heb gisteravond getest, negatief helaas. Het was wel pas 10dpo dus misschien te vroeg. Maar ben erg emo en heb de hele tijd vage krampen een een borrelende buik zoals altijd voor mijn menstruatie. (Ohja en een heel charmante pukkel op m’n kin
) Ga er dus maar vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld word...
Ga voor je duimen!
Ik heb gisteravond getest, negatief helaas. Het was wel pas 10dpo dus misschien te vroeg. Maar ben erg emo en heb de hele tijd vage krampen een een borrelende buik zoals altijd voor mijn menstruatie. (Ohja en een heel charmante pukkel op m’n kin

zaterdag 4 augustus 2018 om 08:55
leeuw ik ben heel benieuwd naa je test van vandaag
Hier ondertussen twee gevoelige eierstokken, maar dat is terug te leiden naar de clomid
Gisterenavond heerlijk er op uit geweest met mijn vriend. Lekker eten, wijntje. Dat geeft mij goed gedaan
Morgenvroeg op vakantie, geen idee of ik daar bereik heb. Zo niet dan lees ik jullie later weer bij
Hier ondertussen twee gevoelige eierstokken, maar dat is terug te leiden naar de clomid
Gisterenavond heerlijk er op uit geweest met mijn vriend. Lekker eten, wijntje. Dat geeft mij goed gedaan
Morgenvroeg op vakantie, geen idee of ik daar bereik heb. Zo niet dan lees ik jullie later weer bij
zaterdag 4 augustus 2018 om 10:00
Aaah leeuw, kon ook gewoon niet anders! Gefeliciteerd!
Hier paar dagen voor NOD. Gisteravond in bed zo’n gespannen gevoel in m’n lichaam.. En heel erg moe.. nu nog steeds wel.. Maar m’n temperatuur is niet echt hoog ofzo.. of Naja, niet hoger dan anders. Ik hoop heel erg dat er morgen een goede stijging in zit die ik nog niet eerder gezien heb, wat dus wijst op een zwangerschap. Heb ook wel last van krampen wat dus ook weer kan wijzen op m’n ongesteldheid die eraan zit te komen. Ik ga helaas toch wel uit van ‘t laatste.. Denk dat ik dit keer erg teleurgesteld ga zijn. We hebben er afgelopen maand zo goed gebruik van gemaakt.
Hier paar dagen voor NOD. Gisteravond in bed zo’n gespannen gevoel in m’n lichaam.. En heel erg moe.. nu nog steeds wel.. Maar m’n temperatuur is niet echt hoog ofzo.. of Naja, niet hoger dan anders. Ik hoop heel erg dat er morgen een goede stijging in zit die ik nog niet eerder gezien heb, wat dus wijst op een zwangerschap. Heb ook wel last van krampen wat dus ook weer kan wijzen op m’n ongesteldheid die eraan zit te komen. Ik ga helaas toch wel uit van ‘t laatste.. Denk dat ik dit keer erg teleurgesteld ga zijn. We hebben er afgelopen maand zo goed gebruik van gemaakt.
zaterdag 4 augustus 2018 om 12:06
@zsa, geloof dat pas 50 procent positief test op dag 10 dpo. Ik duim voor je!
@dem, ik hoop voor jou dat er een mooie stijging komt! Vervelend hè, dat afwachten en de hoop.
@leeuw wat jammer van je test. Morgen ochtend nog maar een keer met ochtenduren? Ik hoop het alsnog!!
Hoe veel dagen nu na je nod?
Op dag 9 en 10 vruchtbaar slijm, vandaag, dag 11 niet meer. Dag 9 begonnen met ovu test, niet positief.
Ben bijna bang dat mn eisprong daarvoor was.
Door mk is mn eisprong vorige cyclussen dag 10, 12 en 12 een eisprong. Dag 12 is prima maar voor dag 10 is het eitje volgens mij niet genoeg gerijpt..
We testen nog maar even door.
@dem, ik hoop voor jou dat er een mooie stijging komt! Vervelend hè, dat afwachten en de hoop.
@leeuw wat jammer van je test. Morgen ochtend nog maar een keer met ochtenduren? Ik hoop het alsnog!!
Hoe veel dagen nu na je nod?
Op dag 9 en 10 vruchtbaar slijm, vandaag, dag 11 niet meer. Dag 9 begonnen met ovu test, niet positief.
Ben bijna bang dat mn eisprong daarvoor was.
Door mk is mn eisprong vorige cyclussen dag 10, 12 en 12 een eisprong. Dag 12 is prima maar voor dag 10 is het eitje volgens mij niet genoeg gerijpt..
We testen nog maar even door.
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 04-08-2018 12:31
0.63% gewijzigd

zaterdag 4 augustus 2018 om 18:14
Moos wat vervelend dat wisselende steeds! Ik heb ook wel eens dagen dat lijkt op vruchtbaar slijm en dan ineens een paar dagen later pas echt.. geen idee wat dat is. Dus misschien komt je ei nog!
Leeuw idd benieuwd of je morgen nog test.
Arctic alvast een fijne vakantie!
Roover snap je ongeduld idd goed!
Hier druk met de testen, ineens weer heel anders dan vorige cyclus.. al dag of 2/3 lichte streepjes, laatste twee cyclussen had ik nu al een positieve. Lijkt nu meer op de cyclus waarin ik in maart zwanger raakte dus
Maar zal wel niks betekenen
Leeuw idd benieuwd of je morgen nog test.
Arctic alvast een fijne vakantie!
Roover snap je ongeduld idd goed!
Hier druk met de testen, ineens weer heel anders dan vorige cyclus.. al dag of 2/3 lichte streepjes, laatste twee cyclussen had ik nu al een positieve. Lijkt nu meer op de cyclus waarin ik in maart zwanger raakte dus

zaterdag 4 augustus 2018 om 19:58
Help ik heb even jullie advies nodig. Ben nu op vakantie en om alvast te weten of mijn menstruatie komt( en of ik een drankje kan gaan drinken) zojuist een ovukatietest gedaan. Zit nu in ronde 7 elke keer netjes op dag 16 positieve test(knallers) en ik doe laatste maanden steeds een ovulatie test net boor mijn NOD om me alvast in te stellen op de menstruatie. De laatste maanden waren deze helemaal wit op het einde. Maar zojuist had ik dus een knaller, dit kan geen eisprong meer zijn. Meteen zwangerschapstest een vroege gedaan maar helemaal omowit. Ik verwacht mijn NOD as maandag. Iemand toevallig ook deze ervaring gehad met Ovulatietesten? Ik weet dat ik moet afwachten en dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn. Maar het geeft mij voor t eerst weer een beetje hoop na alle maanden.
zaterdag 4 augustus 2018 om 20:36
@cactus, Als je altijd dezelfde gebruikt is er een kans dat je zwanger bent. Want ze reageren ook op hcg. Ik weet dat de extra gevoelige bij sommige altijd positief uitslaan, maar als je nu dezelfde hebt gebruikt kan het iets positiefs betekenen!
Wanneer is je nod? Test morgen ochtend nog even.
@koekkoek, ook dus weer zo wisselend. Welke dag van je cyclus zit je nu?
Wanneer is je nod? Test morgen ochtend nog even.
@koekkoek, ook dus weer zo wisselend. Welke dag van je cyclus zit je nu?

zaterdag 4 augustus 2018 om 22:46
Spannend Cactus! Ik zou voor de zekerheid dat drankje even laten 
Hier inmiddels dag 15, wel wat kraampjes midden en rechts dus voelt wel alsof er iets gebeurd! Morgen weer ovulatietest en misschien even slijm checken, nog niet gedaan dit keer; ben het zo zat om er zo mee bezig te zijn dus wilde even één ding, maar word nu weer onzeker van die late(re) eisprong
hormonen
Hier inmiddels dag 15, wel wat kraampjes midden en rechts dus voelt wel alsof er iets gebeurd! Morgen weer ovulatietest en misschien even slijm checken, nog niet gedaan dit keer; ben het zo zat om er zo mee bezig te zijn dus wilde even één ding, maar word nu weer onzeker van die late(re) eisprong
zondag 5 augustus 2018 om 07:28
Lynn en Dem, hoe gaat het bij jullie? Dag voor de Nod, spannend!
Moos, al een ei in zicht?
Koekkoek, herkenbare gedachte: ik wil er niet zo mee bezig zijn maar...
Cactus, spannend! Ik zou dan overmorgen weer testen.
Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. (App zegt vandaag, ik denk morgen) Heb er tot nu toe ook alle schijn van dat dat ook gebeurt. Enige wat op zwangerschap kan duiden is een beetje misselijk/weeiig gevoel in m’n maag. En mijn borsten zijn zwaarder en groter, meestal neemt dat nu wel weer af. Ik heb geen zin meer in witte testen dus ik wacht morgen gewoon af.
Moos, al een ei in zicht?
Koekkoek, herkenbare gedachte: ik wil er niet zo mee bezig zijn maar...

Cactus, spannend! Ik zou dan overmorgen weer testen.
Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. (App zegt vandaag, ik denk morgen) Heb er tot nu toe ook alle schijn van dat dat ook gebeurt. Enige wat op zwangerschap kan duiden is een beetje misselijk/weeiig gevoel in m’n maag. En mijn borsten zijn zwaarder en groter, meestal neemt dat nu wel weer af. Ik heb geen zin meer in witte testen dus ik wacht morgen gewoon af.

zondag 5 augustus 2018 om 07:41
Snap je wel zsa; witte testen zijn naar. Wat een gedoe ook he zwanger worden (en blijven) pff! Knap wel dat je niet gaat testen; ik doe dat het liefst nog te vroeg ook
Lynn en Dem idd benieuwd hoe het met jullie gaat nu?
Moos; dat onregelmatige is inderdaad niet te doen, supervervelend! Voordeel aan late eisprong; zijn de wahtdagen minder
althans, dat gelukje heb ik dan weer wel..
Lynn en Dem idd benieuwd hoe het met jullie gaat nu?
Moos; dat onregelmatige is inderdaad niet te doen, supervervelend! Voordeel aan late eisprong; zijn de wahtdagen minder
zondag 5 augustus 2018 om 10:25
Hier nog steeds geen ei in zicht, nu dag 12, en twijfelt of hij nog komt omdat vruchtbaar slijm op dag 9 en 10 was, wat denken jullie?
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2845 ... 2az96RNeEc
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2845 ... 2az96RNeEc